Kereső +.+

2011. szeptember 1., csütörtök

Sziasztok!




Sajnálom, hogy így eltűntem emberek. Nagyon nem fogok magyarázni, mert nem érzem szükségét.
Nincs itt semmi különleges dolog, egyszerűen csak nem volt kedvem írni. Időm is lett volna és ötleteim, de mivel én első sorban magamnak írok és azért, hogy kikapcsolódjak, hogy elfelejtsem egy picit a sulis és egyéb dolgokat, így nem éreztem szükségét klaviatúrát ragadni. Inkább pihenéssel töltöttem az időmet.
Szó sincs arról hogy befejezem/bejeztem. Lehet, hogy már a hétvégén rakok fel fejezetet lehet, hogy később.De szeretném végig írni ezt a sztorit, mert rengeteget dolgoztam vele.
Elnézést attól a pár embertől, aki mindig szokott komizni.
Akkor a majd a közeljövőbe jelentkezem.

Puszi: Evcu

Ui: Szerencsés suli kezdést mindenkinek!:)


3 megjegyzés:

  1. Már eltelt egy kis idö!!!:(

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jókat írsz, és nagyon ürülnék ha folytatnád.
    Már 4 év is eltelt :(

    VálaszTörlés
  3. Hiányzol Evcu :( már 13 éve

    VálaszTörlés