Kereső +.+

2010. március 29., hétfő

Prologus




Azért létezünk,hogy jót cselekedjünk. Ha mi nem lennénk akkor az egész Földet csak a gonoszság és a rossz dolgok töltenék be, a szomorúság, a bánat, a fájdalom és a gyűlölet.
Tudom, hogy egy jobb helyet teremtsek ahhoz egyedül kevés vagyok, de próbálkozni lehet és nem csak én gondolom így.


Néha nehéz dönteni mi a helyes és mi a rossz. Még nekem is akinek elméletileg mindig tudnia kellene a helyes utat.
Ha a helyes utat nem is, azt tudom, hogy mi van azután ha meghalunk. Bár én nem haltam meg és nem is tudok.
Létezik egy jobb hely azok számára akik megérdemlik, akik nem, azoknak is csak az nem jobb hanem rosszabb.
Magyarul MENNY és POKOL.
Egymásnak minden szempontból az ellentéte. Mégis összeköti őket valami. Egy érzés ...és ez a SZERELEM. Mivel lehet pokoli fájdalmas és a mennyekbe is érezheted magad tőle.
Én is így voltam vele.....



Hát itt van :D Felkerült ez is!!Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése