Kereső +.+

2010. november 21., vasárnap

Epilógus






Itt van a vége :'( Pár perc múlva jön még egy bejegyzés :) Azt is olvassátok el. Ott további dolgokat, információkat írok majd le. De most...*sóhajt* ebben a történetben utoljára...
Jó olvasást!!! +.+





/Teodor szemszög/



-… és ettől kezdve nem láttuk őket és remélem nem is fogjuk. - fejezte be anyu a mesét, amit reggel kezdtek el apával. Ajha egy egész napunk rá ment, hogy ezt elmeséljék nekem. Nem hiszem el, hogy ebből alig emlékszem valamire.

- Hogyan lehet, hogy még mindig együtt vagyunk? - kérdeztem hitetlenkedve. - Anya te egy hős vagy. - mentem oda hozzá és öleltem meg törékeny testét. Az én anyukám a világon a legjobb.

- Azért fiam, mert soha nem adjuk fel. - szállt be apa is a beszélgetésbe. Nagyon keveset mesélt most ő, anyára hagyta a megismerkedésük és születésem történetét.

- Én sem fogom. Erről biztosíthatlak benneteket. - váltam nagyon komollyá. Teszek róla, hogy továbbra is büszkék legyenek rám a szüleim.

- Ez a beszéd. - vigyorodott el apu majd összepacsiztunk. Imádtam az apámat. Már kiskorom óta olyan akartam lenni, mint ő, a kötelék elválaszthatatlan volt. Idestova már harminc éve.

- Megjöttek! - jelentette be apám én, pedig mint akit puskából lőttek ki úgy szaladtam le.

- Teo. - ugrott a nyakamba szerelmem. Basszus, hogy mennyire hiányzott ez a csaj! Alicenek persze pont ünnepek előtt kellett elvinnie egy, egy hetes vásárló körútra Európába.

- Evelyn segítenél? - kiáltott le nagynéném az emeletről mire életem már szaladt is fel. Alig vártam már a szent estét, ugyan is akkora terveztem a lánykérést. Em már húzta is ezzel az agyamat, mivel már elég régóta együtt voltunk. A nappaliba egyedül maradtam. Carlisle dolgozik, Esme az árváknál. Em és Jazz vadászik. Feleségeik és egyetlenem pedig ruhákat válogatnak. Uh… Mit csináljak?

- Teo. - jött egy édes, vékonyka hang a hátam mögül.

- Húgi! - kaptam fel testvéremet és leültem vele a kanapéra. - Miben segíthetek hölgyem? - koppintottam az orrára. Imádtam őt. Ráadásul egy kis csoda volt. Anyáék a születésem után nem hittek még egy gyermekáldásba, de feléve újra megtörtént.

- Segítened kell. - súgta nekem. Olyan volt mintha a fehér ház állam titkait fecsegte volna ki nekem. Muszáj volt elmosolyodnom a dolgon. – Siessünk. - ugrott fel ölemből és kezemet megragadva feltipegett a lépcsőn. Halványlila szobájába beérve rögtön gardróbjához szaladt. Majd szinte teljesen eltűnve benne egy virágos dobozt vett elő. Mikor fedelét kinyitotta eltátottam a számat. Mindig is tudtam, hogy jól tud rajzolni dehogy ennyire azt álmodni se mertem. Pedig csak hat hónapos könyörgöm, na jó, kinézetre már van hét éves is.

- Segítesz becsomagolni őket? - nézett rám azokkal a hatalmas nagy, csokoládé barna szemeivel.

- Persze. - mosolyodtam el majd leültem mellé fehér szőnyegére. Én csomagoltam ő ragasztott és a kis kártyákat írta. Ügyes kezei szorgosan dolgoztak és minden egyes lapra ezt véste rá:


Mayától!


Csodáltam ezt a kislányt. Hópelyhes pizsamájába, két oldalra felcopfozott hajjal ő volt a legédesebb a földön.

- Bejöhetünk? - kopogtattak az ajtón. Szerencsére már végeztünk a csomagolással így anya, apa szabadon átléphette a küszöböt. Ed felvette kislányát, Bella pedig mellém ült le. Evelyn is itt volt, kezét összefűzte az enyémmel és együtt néztük családunkat. Tökéletesen boldog vagyok. Ránézve szüleimre pedig remélem, hogy nekem is olyan fantasztikus életem lesz szerelmemmel, mint amilyen nekik volt a szörnyűségektől eltekintve. Mert bármi történjen – ezt bizonyítja a múlt is – mi örökké együtt maradunk.



THE END



Maya:

9 megjegyzés:

  1. jaj Evcu!
    Imádtam az egész történetet!
    Olyan jól írsz... én elbújhatok melletted :D
    Na meg azok a fránya idegtépő függővégek. Azokat nagyon nem szerettem. Am sejtettem, hogy valahogy így rakod bele Evelynt :D Ezek a női megérzések soha nem csalnak:P
    Ha nyitsz még egy blogot akkor biztos, hogy azt is olvasni fogom :D
    Imádta van csajszi!
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Marha jó lett az egész törit imádtam...
    Hogy tudsz ilyen szuperül írni?
    Adsz pár órát, hogy megtanuljak egy kicsit ilyen jól írni? :D
    Bár én nem nagyon értem hogy nem halt meg Ed, de majd elolvasom újra. Bagyon remélem, hogy lesz új blogod, én tuti olvasom majd ;)
    Sajnálom, hogy itt a vége...Mayát imádom (L)
    Jó pihenést!
    Puszy Alicy Cullen

    VálaszTörlés
  3. sziia!:)
    huuu nagyon szupper lett a végee :D tiszta izgi volt az egész történet :) függővégekkel jól megfűszerezve grrr :P :D
    nagyon jól írsz az biztos és én nagyon imádtam a törit ha a vége fele már nem is írtam komit :( tudd hogy mindegyik írtóbrutálfenomenálisfantörpikus lett! :D
    aztán remélem ha majd megnyitod az új blogod megint egy ilyen jóó kis törit fogsz nekünk írni :D
    soksok puszi: Linda

    VálaszTörlés
  4. Miért van az, hogy ez csak ilyen rövid?:O
    Annyira olvasnám még..:/
    Megcsináltad nekünk a happy endet:P
    Kicsi lányt én még megismertem volna egy kicsit és és még olvasnálak... Fájó szívvel búcsúzom.:D Remélem mihamarabb jelentkezel a következő törivel::P
    Maya és Teo forevörrel zárom soraimat nem nagyon tudok mit mondani.. Minden jónak vége szakad.:(
    Mihamarabb jelentkezz új törivel és ha nagyon unatkozol írhatnál pár novellát ehhez is.):D NAgyon szeretnénk.:P
    Imádlak.:D Csak így tovább!
    Puszi, đóri

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    És és és???Ez az egy szó jár a fejemben!!!A leánykérés??Miért miért nem írtad le???Nagyon telhetetlen lettem!!!!!!Még még!!
    Csodás vége de olyan rövid és nagyon Teo életének mesélése illetve h egy angyal és egy vámpír szerelme mi mindenre képes és egy hugica is megjelent azon még jobban csodálkoztam!!Még egy gyermek Evelyn pedig szép lány illik hozzá és amint látom elfogadta teljesen ezt a misztikumot..:P
    Evcu én szeretnék köszönetet mondani amiért olvashatlak és írhatok hozzád ahogy te is teszed!!Megtiszteltetés!!Várom a további alkotásaidat!!
    Köszönettel:
    Melinda

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Annyira jó lett a befejezés!!!!
    Mindenki olyan boldog és lett még egy kicsi!!! :D
    Olyan édes!!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon tetszett a történeted imádtam minden fejezetét!!! Kár hogy most vége lett, de ennél tökéletesebb befejezést nem is írhattál volna!!! :D
    Köszönöm szépen a sok boldog percet amit okoztál vele nekem!!! Nem lehetek elég hálás neked azért, hogy azt a remekművet elérhetővé tetted számunkra. Hogy mi is olvashatunk ezeket a remek gondolatokat!!! :D

    Örökké hűséges olvasód: Trixi

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Teo és Evelyn tök édesek! Úgy tűnik, hogy a srác is annyira kötődő típus, mint az apja meg az anyja! :D Jesszus! Ha nem tudnám, hogy én írom ezt a komit, azt hinném valami állat volt az! XD Tisztára belezúgtam Teoba! :D Maya annyira aranyos! :) Imádtam ezt a törit, nagyon fog hiányozni. :D Siess a kövi történettel!
    Puszi : Friday

    VálaszTörlés
  8. Szia,szuper lett.Hát nem jött be amit gondoltam:D Azért örülök,hogy nem ölted meg Edwardot,és Teo sem ment el.Olyan aranyosak együtt.

    VálaszTörlés
  9. szia ez csodás befejezés
    gratulálok puszi

    VálaszTörlés