Kereső +.+

2011. április 27., szerda

Ízelítő a hetedik fejezetből... *-*







Hoztam nektek egy kis ízit :D Kicsit megint elcsúsztam a frisseléssel de már csak nagyon pici kell hozzá :) Tehát holnap este már olvashatjátok is :D Addig meg élvezkedjetek ezen (:



- Ne haragudj rá! Mindenki máshogy kezeli a helyzetet. - lehet Jasper így jobban érzi magát, vagy elterelődik a figyelme. Nem róhatjuk ezt fel neki. Csak nehogy megint valami szőke cicababa legyen. Még egyet nem bírnék ki.

- Nem haragszom. – felelte - Csak fura nekem ez egy kicsit… - megrántottam a vállamat. Jazz már csak Jazz. Villámgyorsan surrant be előttem szerelmem az ajtón. Mikor elhaladt mellettem nem tudta kihagyni, hogy ne csapjon rá finoman a fenekemre. A kéjsóvár fajtáját! Bagoly mondja verébnek, mi Bella?!



Puszi xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése