Kereső +.+

2011. március 29., kedd

Boldog első szülinapot drága blogom!!! :D + közlemény





Nahát ehhez is elérkeztünk :D Egy év... jesszus isten :) Nem jövök a szokásos dumával... de


*-*

Igazából nagyon szívesen hoztam volna ma egy fejezetet nektek vagy egy novellát, de az előző fejezethez 0 azaz nulla komment érkezett közel három nap alatt. Kérdezem én... ennyire szar? Mert ha igen akkor miért nem írjátok meg? Mondjuk az is igaz hogy 13 ember a "tetszik" gombot megnyomta és köszönöm is nekik... de most tényleg fogalmam nincs mi van... azt tudnotok kell hogy az én szótáramban a komihatár szó nem létezik és nem is fog, de azért jól jönne pár vélemény.

És itt lett volna a második bejelenteni valóm... ha szeretnétek akkor csinálhatok Facebook-on egy csoportot blognak ahol egy csomó érdekességet részletet meg minden egyéb infót megtudhatnátok...

Hát bocsi a rossz hangvételű bejegyzésért, de ez van. Imádom ezt a történetet de nem tudom hogy ti egyáltalán szeretitek-e? Szóval hajrá... :D

Ééés még egyszer BOLDOG ELSŐ SZÜLINAPOT! egy éve fogalmazódott meg bennem az F.Sz.A. ötlete *merengő fej* :D

Na sziasztok! :D

puszi xoxo

8 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Gratulálok a blognak!!!!Amúgy meg szeretika töridet de sokak lóhalálában olvasnak és alig van idejük komit írni de biztos vagyok benne h szeretik!
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Melindával!!
    Biztos nagyon szeretik a történeted...köztük én is.. :)
    Nekem nagyon tetszik az új történeted is ,(Homokóra)de ugyanúgy szívesen olvasom a novellákat..
    nagyon szupin írsz
    csak így tovább
    puszi: Kate

    VálaszTörlés
  3. Jajj és nagyon sok boldog szülinapot a blognak:):)=D

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Kate :D
    örülök hogy tetszik amit írok és ahogy írok :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik amit írsz!De ahogy Melinda írta valaki lóhalálában olvas :).Gratulálok az első szülinaphoz!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Fantasztikus az írásod! Nagyon tetszik, ha van kedved majd nézd meg lécci a blogomat! puszi

    VálaszTörlés