Kereső +.+

2010. augusztus 8., vasárnap

40.fejezet--Fény





Ezt a fejit kifejezetten Vivinek küldöm :D Azért mert imádom és szeretem (L) és mert most kb . 2 méterre van tőlem xD
Jó olvasást!:)





Három nap. Ennyi telt el azóta hogy elraboltak. Három napja nem láttam Edwardot és egyre jobban elvesztem a reményt afelől hogy haza kerülök egyszer. Pedig mások pár hétnél vagy hónapnál szokták feladni. Hát ebből is látszik hogy velem soha nem történt még ilyen szörnyűség.

Ez a hely borzalmas és sötét. Lassan arra se fogok emlékezni milyen ha napfény éri arcomat. Tegnap megpróbáltam átváltozni hátha akkor nagyobb lesz az erőm és valahogy kijutok innen. De nem sikerült. A gondolataim pedig egyre jobban össze vannak keveredve. Néha azt se tudom mi van.

Sokat gondolok Edwardra. Sokat? Minden percben eszembe jut és próbálom elképzelni milyen lenne ha itt lenne velem. De ez csak ábrándozás. Ha most meglátna és nem lennék benne olyan biztos hogy szeret, tuti azt mondanám hogy kiábrándulna belőlem.
A hajam fakó és csomókba van a beleszáradt vértől. A bőröm sápadt, természet ellenesen fehér. A ruhámon ott van a tegnap előtti "dolog" nyoma. Tiszta vér vagyok mindenhol és a testemen sebhelyek éktelenkednek.

Valószínüleg ezek már örökké megmaradnak. Már ha azt a pár napot ami gondolom még hátra van szerencsétlen életemből lehet örökkének nevezni. Még szerencse hogy csak akkor látszanak ha fény éri őket. Mint Jasper sebhelyei.

Még mindig nem tudom minek kellet engem elrabolni de szerintem én egy, előre megtervezett show része vagyok.

Abban a pillanatban fény szűrődött be a szobába. De ez nem az a fény volt amire napok óta vártam. Ez az a szürkés, hát borzongató világosság volt amitől kiráz a hideg. Félelmem nem volt alaptalan. Tyron jött be egy meglepően szép szőke lánnyal az oldalán. Őt még nem láttam.

- Régen találkoztunk édesem! - beszélt hozzám nyájas hangon a férfi. Mintha annyira hiányzott volna.

Csak bambán bámultam rá.

- Látom nem igen vagy beszédes kedvedbe. - gondolkozott el - Na mindegy. Majd megered a nyelved. - vigyorodott el.

- Csak szeretnéd. - motyogtam.

- Na látod! Megmondtam. - mosolygott önelégülten.

Nem igazán figyeltem a hülyeségeire. Nem volt hozzá idegzetem. Inkább a lányt bámultam. Valahogy nem illet ide. Nem sugárzott belőle a gonoszság mint a többi itt lévőből. Inkább féltést és undort. Pff... Ja. Biztos szépen nézhetek ki.

- Rám figyelj kérlek! - szűrődött be elmémbe Tyron mély hangja - Hallod angyalkám? - ekkor már ránéztem.

- Egy picit kimegyünk innen. Nem tesz jót neked ez a sötétség. - nevetett fel ördögien.

Nem mozdultam.

- Húzd fel!!!- utasította kemény hangon a lányt. Mire az durván felrántott. Előző véleményem azonnal elpárolgott.

- Indulás! - lökött meg mire nagy nehezen elindultam.

Kicsit féltem mi lehet az ajtón túl. Mivel nem jártam még a pokolba.De mikor átléptem a küszöböt és az amit ott láttam ahhoz képest a legrosszabb rém álmom is esti mese.

Hihetetlen. Le írhatatlan. Eképzelhetetlen.

Aki nem látta az nem is tudja elképzelni. Mindenhol szenvedő emberek. Valakiket máglyán égettek. Valakinek a karját tépték le hisz úgy is vissza nő. Néhányat kínoztak, még azokkal a középkori kínzó eszközökkel. Vagy csak vagdostak, ostoroztak, vertek. Tiszta szenvedés okozás ez volt a cél. Meghalni nem tudtak csak azzal a bizonyos karddal ölhetőek meg. A döbbenet kiült az arcomra. Tyron észre is vette. Talán ez miatt kezdett bele mondandójába.

- Látom élvezed. - nevetett - Ez volt a cél! De tudod... ez jár nekik. Hiszen embereket öltek, csaltak, loptak, hazudtak... blahblahblah. - mondta unottan. - Nekünk ez a dolgunk. A büntetés.

- Miért hoztatok ki? - kérdeztem rekedten.

- Előbb mondtam. Hogy lásd őket szenvedni. Mivel te angyal vagy, ez neked nagyon fájdalmas és beleszakad a pici szíved! - vált gúnyossá hangja a mondat végére.

Torkomra fagyott a szó és a reménytelenség megint rám tört. Vajon én is így fogom végezni. Mint itt az egyik a sok közül.

- Vidd őt vissza! - parancsolta a lánynak. Úgy látszik ma nem kapok testi erőszakot.

A nő csak bólintott és kezemnél fogva vissza felé kezdett húzni.A férfi el is tűnt mellőlünk. Priscillához ment. Még lehetett látni ahogy lenyomják egymás torkán a nyelvüket. De a francba is! Mondjuk ki! Féltékeny voltam. Piszkosul féltékeny. Hogy ők legalább megtehetik és együtt vannak. Álmodozásomból egy ismerős hang zökkentett ki.

- Emlékszel még rám? - szólt mellőlem. Ez az a hang aki olyan kedves volt velem a múltkor.

- Te vagy az? - döbbentem le - Vagyis... - kezdtem volna mentegetőzni.

- Sajnálom az előbbit. - vágott közbe és tényleg bűntudatosnak tűnt.

- Mit akarsz tőlem? - kérdeztem kedves hangon. - Nem értem miért vagy velem ilyen kedves.

- Ki viszlek innen! - jelentette ki. Mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne. Nekem meg az állam a padlón koppant.

- Ez...ezt most komolyan mondtad? - kérdeztem bizonytalanul.

- Persze. - mosolygott. Nem tudom hogyan de valahogy feltétel nélkül megbíztam benne.

- Hogyan? - kérdeztem volna de belém fojtotta a szót a hely ahol jártunk. Egyáltalán nem ott voltunk ahonnan jöttünk...

Hirtelen éreztem hogy elnyel a sötétség és a fekete füst körbe öleli a testemet. De egy fontos kérdésem még volt.

- Várj! Hogy hívnak? - kérdeztem.

- Honey* - mosolygott.

- Veled mi lesz? - de a választ már nem hallottam mivel beszippantott a sötétség.

Az utolsó emlékem már a Földön történt és egy szerelemmel teli aranybarna szem pár volt. Amik úgy csillogtak mint apró fény pontok a sötét éjszakába.


A rengeteg negatív behatás következtében meggyőződésévé vált, hogy az élet értelmetlen, hogy az ember létezésének nincs célja, hogy porszemek vagyunk csupán az idő szelében, a tér viharában.
Dean Ray Koontz



*kép oldlat ;)

!!!MEGJEGYZÉS:Nyilvány sok kérdésetek van Honey-val kapcsolatba :) Ezekre mind kifog derülni a válasz ;D Tehát ne izguljatok :P!!!

14 megjegyzés:

  1. Hát ez csúcs szuper!
    Bocsi, hogy eddig nem kommentáltam remek művedet, de nem volt időm semmire sem. Még a saját történetemre se volt iudőm, amit szégyenlek is. De ez... isteni! Mondd, hogy találkozni fog a [szőke herceggel] vagyis Edward Cullen-el, aki a jegyese... Jaj, én marhára szeretem ezt a történetet! Imádlak!!!!
    pusz bari

    VálaszTörlés
  2. Evcu te egy hihetetlenül tehetséges író vagy gratulálok
    Honey olyan bátor hogy Bellst megmentette ügyi volt
    szupi a feji gratula
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jaj de jó Bella megmenekül megmenekült megmenekült:D:D:D*ujjon itthon*
    Csak azt nem értem hogy Honey amilyen szép lány mi miatt került a pokolba?Mit csinált??Talán a szépségét használta ki hogy rosszat tegyen vagy erre használták őt ki??Honeynak pedig biztos lesz retorzió de ha már ha annyi ideig ott lehet lent akkor neki már mindegy..Tyron és Priscilla pedig fúj az agresszió a veszély fenyegetettség..
    Bellában ez egy örökléten át megfog a
    maradni..., ez a kínzó szörnyű emlék jó pár álmatlan sírós könyörtelen éjszakája lesz és ezek után biztos hogy nem fogják egyedül hagyni hisz Tyronék bármikor elkaphatják őt újra akkor pedig már nem éli túl.A család pedig boldog lesz önfeledten de mégis szomorú és meggyötört kínzó pillantások lesznek hogy Bellából mi lett ez alatt a három nap alatt talán idővel majd ki tudja beszélni a
    magából
    Nagyon jó lett még ha szívfacsaró is de egyenlőre Bella ki jutott életben van:D Az idézet pedig csodás!
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. Evcu. :D (L)
    iszonyat jó lett ez a fejezet. szegény Bella. :(:'( de legalább kiszabadult
    és remélem Honey-nak nem fog semmi baja sem esni.nem ölik meg amiért megszöktette Bella-t,vagy nem kínozzák. :(
    Remélem,hogy Bella végre Edward-dal lehet meg fordítva is.
    Imádlak.Ngayon jól írsz. :]]
    Siess A KÖVIVEL!!
    csók: ßella és Alice. :) <33

    VálaszTörlés
  5. Honey imádlak! De én is remélem, hogy nem esik semmi baja.
    De akkor a pokolba sokkal lasabban telik az idö mint a földön?!!
    Imádtam!...
    Edward és Bella!.
    OMG.!! Már anyit szenvedtek külön, megérdemlik az örök boldogságot. De vajon a pokol vezetöi megint "beleszólnak" ebbe?...
    :)
    Már nagyon várom a folytatást! Siess a kövivel.

    Puszi

    Eszter^^

    Ui.: Bocsi a helyesírási hibákér! + az ö;ü betükért!

    VálaszTörlés
  6. + Ezt nem Susanna írta hanem, EsztiIi!
    :)
    Puszxil Eszter

    VálaszTörlés
  7. Bella végre kiszabadult :)
    Remélem most már semmi sem választja el egymástól Bella -t és Edward - ot :D
    Siess a következővel :)
    Pussz: Netty ^^

    VálaszTörlés
  8. Jaj Evi szíves Imádlak(L)
    KiharcoltamxD
    Tudom az államtitkaid egy részétxD
    Csak az a baj hogy nem tudom ki az a Honey*duzzog*xD
    Majd majd majd 20-án ha minden igazxD
    Szeretlek(L)

    VálaszTörlés
  9. Imádtam! Nincs rá jobb szó! Egyszerűen fantasztikus ahogyan, a Te szemszögedben így látod a poklot és a szerelmet! Remélem sietsz a következővel, mert iszonyúan várom!
    PUXD

    VálaszTörlés
  10. nagyon szépen köszönöm csajok :D
    örülök hogy tetszik a történet :) és hgy j írónak tartotok ;)
    Bari te meg már kezdtél hiányozni (L)
    Ja és ne zaklassátok Vivit a titkokkal kapcsolatban mert úgyse mond el semmi xD
    legalábbis remélem :)
    és nem tellik gyorsabban az idő a pokolban :P
    mégegyszer köszönöm (K)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  11. szija!:D
    tee.. ez valami isteni lett.:DD
    nagyon meglepődtem hogy ez a honey megint felbukkant és segített neki kiszabadulni, bár éreztem, hogy majd ő fog neki egyszer segíteni.:D és áááá most visszakerült.:DD és rem most már együtt maradhat a két szerelmes vagy legalább egy kis ideig boldogok lehetnek:)
    várom a kövit!
    puszii:)

    VálaszTörlés
  12. ÁÁÁÁÁÁ Imádtam! Fantasztikus fejezet lett :D
    Végre megmenekült ^^ De van egy olyan érzésem, hogy ennek a harcnak még közel nincs vége...
    Már nagyon várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  13. sziaaa(:
    ezz de igen naggyon szuper lett!!:D:D:D
    nagyon tetszett!!
    tök izgiii :P:D
    ez a Tyron... egy buzeráncs **************** nem írnám le mit gondolok róla azt hiszem eltudod képzelni...:P
    ez a Honey hm...kedves de az a nagy kérdés MIÉRT??
    kíváncsian várom a folytit ;)
    puszii^-^

    VálaszTörlés
  14. köszönöm szépen csajok :D
    és most már együtt maradnak de a nehézségeknek közel sincs vége ;)
    Linduss xD igen én is pontosan ezt gondolom Tyron-ról xD
    és a HOney-s dolgon szerintem nagyon meg fogtok lepődni de az is lehet hogy már valaki sejti :D
    pénteken friss ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés