Kereső +.+

2010. augusztus 30., hétfő

45.fejezet--Kivégzés




Na csajok megérkezett a feji ;) Küldeném nektek mivel holnap után suli:S Nem örültök mi? :D Amúgy kiemelten küldeném Kis bérgyilkosomnak név szerint đórinak :) Hiányzol te csaj pedig tegnap láttalak utoljára (L) Ja és fantasztikus volt a gólyatábor ha esetleg érdekel titeket ;) És komizzatok létszi :/ Sokat szenvedtem ezzel a résszel úgyhogy dobjatok meg párral :D
jó olvasást;D




- Oh girls, they wanna have fun
Oh, girls just wanna have.* – énekelte Alice a rádióban felcsendülő dalt miközben Rose piros Kabriójába száguldottunk. Mikor megtudta, hogy mikorra is tervezzük az esküvőt barátnőm azonnal bepörgött. Már most rettegtem pedig ez még csak az eleje volt ennek az egész hajcihőnek. Azzal nyugtattam magam, hogy ez muszáj egy tökéletes esküvőhöz. Ezt valami féle áldozatként fogtam fel a cél érdekébe. Nem igazán figyeltem miről is csacsog éppen. Gondolataimmal voltam elfoglalva. Volt egy rettentően rossz előérzetem az esküvővel kapcsolatban. Nagyon féltem, hogy valami történni fog és a mostani rózsaszín buborék felrobban. Igaz azt mondtam szerelmemnek, hogy nem fog érdekelni a pokol, de hogy ha elmerik rontani életem legboldogabb napját én mindegyiket, elintézem. Úgy döntöttem nem fecsérlem tovább ilyenekre energiámat és próbálom élvezni a „kivégzésemet”.

- … aztán a meghívók és készen is vagyunk. - csíptem el a végét Alice monológjának. - Mit szólsz Bella?

- Öhm…. - fogalmam sincs mire kéne válaszolnom. Azt hiszem, mindjárt kapni fogok egy alapos fejmosást.

- Bella ez a te esküvőd érted? Szívesen megcsinálom nélküled is, de te azt kérted, hogy együtt szervezzük meg ezért légy szíves figyelj ide. - igazam volt, de nővéremnek is.

- Oké. Sajnálom Alice. - néztem rá bűnbánóan. Mire csak legyintett egyet. Örülök, hogy testvérem ilyen simulékony.

- Tehát akkor először a cukrászdába megyünk aztán a virágoshoz, megnézzük a meghívókat és irány vásárolni. - sikkantott fel. Gr…. Nyugalom Bella! Gondolj a tökéletes esküvődre! Bíztattam magam.

Ezek után megint fecsegett egy sort és leparkolt Seattle legjobb cukrászdájánál. Na, nem mintha olyan sokat járnék ilyen helyekre. Először nem akartam tortát, hiszen senki nem fog belőle enni, de mivel a tökéletességre törekszek és Alice rá beszélőkéjét se zárjuk ki, beleegyeztem. Belépve az üzletbe egy harmincas éveibe járó hosszú lófarkas nő jött elénk egy rózsaszín pólóba, amin rajt volt a cég logója.

- Jó napot Hölgyeim Alexa vagyok! Miben segíthetek? - kérdezte udvariasan. Nagyon szimpatikus volt én pedig belekezdtem a megbeszélt szövegbe.

- Jó napot! Esküvőre szeretnénk tortát. - kezdtem bele. - Csokis gyümölcsöset akarunk, de a díszítésnél el kéne a segítség.

Alexandra nagyon aranyos volt. Körbe vezetett minket az üzletben és megegyeztünk egy csodaszép tortába. Nem tudom mi üthetett belém, de azon kaptam magam, hogy élvezem ezt az egészet pedig csak egy üzletben voltunk ráadásul Alice társaságában. Lehet megártott a boltkóros mivolta? Egyre nagyobb mosoly kúszott az arcomra, de várjuk ki a végét. Utunk a virágoshoz vezetett ahol Duracell nyuszi húgom töménytelen mennyiségű fehér rózsát és fréziát rendelt meg.

A meghívókkal viszont gondba voltam mivel Alice minden képpen valami csicsásat akart rám erőltetni, hogy az milyen szép és díszes. Én viszont egy egyszerűbb darabra voksoltam, amin egy esküvői pár volt és rettentően hasonlítottak ránk szerelmemmel ezért is szerettem volna annyira ezt a darabot. Rose döntötte el a kérdést szerencsére az én javamra azzal az indokkal, hogy az én esküvőm és én döntöm, el mi legyen rajta. Egy pillanatig azt hittem Alice meg fog sértődni, de hamar túllépett a dolgokon. Elégedetten trappoltam ki a boltból, de azonnal lelombozódtam mikor Alice a vásárlást emlegette.

- Seattle-i Pláza rettegj, jövünk! - kiáltott fel a parkolóba, ami azért volt furcsa mivel rajtunk kívül vagy 30-an tartózkodtak itt és hát mondanom sem kell, hogy minden szem ránk szegeződött. Még mindig utáltam a figyelem középpontjába lenni. Ha valami igen ez nem változott meg. Hirtelen furcsán kezdtem érezni magam olyan éhesen. Ilyet még nem éreztem és nem is igazán említettem meg nővéreimnek. Különben is szerintem csak agyamra ment a mai nap. Az érzés amilyen gyorsan jött olyan gyorsan ment is így indulhattam be a plázába. Hurrá.

- Bella az esküvői ruhádat a nyaralásotok alatt megvarrtam és meseszép lett. - újságolta vidáman - De nekünk is kell valami ezért először magunknak veszünk ruhát. - mondta. Üzletről üzletre jártunk, de nem értettem mit keresünk a koktélruháknál.

- Öhm… Alice? - kérdeztem rá halkan.

- Igen Bella? - kérdezett vissza, de nem igazán nézett rám éppen Rosalieval csodáltak egy fehér darabot.

- Mit keresünk mi itt? - Alice úgy nézett rám mintha hülye lennék ezen majdnem felnevettem, de visszatartottam.

- Ruhát az esküvődre. - tagolta mintha fogyatékos lennék. - Hol voltál te az elmúlt két órába?

- És ilyen ruhába akartok a koszorúslányaim lenni? - mutattam rá arra, amit a kezükbe tartottak. - Felőlem aztán lehet, de akkor ne nyavalyogj, hogy… - mondatom egy nevetésbe fulladt ugyan is én olyan meglepett fejeket még nem igazán láttam, mint amiket rajtuk.

- Hogy mi van? Mit mondtál? - kérdezték zavarodottan.

- Hát hogy… - kezdtem volna, de Alice közbe vágott, ha ezt teszi, akkor minek kérdezte.

- Ne folytasd felfogtuk. – visította - Imádlak! - ölelgetett meg majd Rose is oda jött hozzám.

- Azt hittem Lily lesz a koszorúslányod. - mondta.

- Igen ő is, de ti is. – mosolyogtam - Persze csak ha szeretnétek… - nem akartam rájuk erőltetni semmit sem amúgy meg azt hittem már rájöttek erre.

- Szívesen tesszük. - ölelt meg ő is óvatosan. Roseval az utóbbi időbe egész jó lett a viszonyunk. Még nem vagyunk testvérek, de a barátnőmnek büszkén mondhatom. Előbbi kijelentésem után átmentünk egy megfelelő ruhákat árusító céghez, ami egyedi darabokat árult. Alicetől nem is vártam volna többet. Gyönyörűen álltak a ruhák a lányokon. Elégedett voltam teljes mértékig.

Úgy éreztem semmi sem ronthat ezen az állapoton még az se lombozott le mikor berángattak egy fehérnemű üzletbe. Örültem, hogy meglephetem valamivel szerelmemet, a nászéjszakát. Viszont amint elképzeltem az egészet rögtön belepirultam a dologba. Kihívóbbnál kihívóbb szetteket tukmált rám. De volt egy, ami kifejezetten tetszett és nekik is így annál maradtunk. Teljesen ki fáradtam a nap végére. Azt hiszem el is szundíthattam vissza fele, de egy fontos dolgot még meg kellett kérdeznem, amiről konkrét terveim voltak.

- Ki fog minket összeadni Alice?

- Azt majd én elintézem. De egy helyi pap Forksból miért kérdezed? - nézett rám. Szerencsére nem ő ült a volánnál, mert biztos a szívroham kerülgetett volna, még ha velem nem is történhetne meg.

- Nem szeretném a szokásos szertartásos dolgot. - kezdtem bele és az értetlen feje láttán tovább folytattam - Azt szeretném, ha mi írnánk az eskünket. - motyogtam.

- Ez fantasztikus ötlet! - lelkesedett be. Örültem, hogy örül. Haza érve nem sokat beszéltünk már és csak egy dologra tudtam gondolni 12 nap és Edward felesége leszek...

*Miley Cyrus: Girls just wanna have fun.


A meghívó:

12 megjegyzés:

  1. Szia Evi!
    Nem is tudom szavakba önteni, hogy mennyire imádlak.
    És a töriddel sincs másképp. Fantasztikus. Az alaptörténet már különleges - ez nálam sokat jelenet:) -. A szereplők személyiségei nagyon tetszenek főleg Bella és Edward.
    Tetszik a mennyről és a pokolról alkotott ötleted. És fantasztikus...:D
    Kifejezetten imádom Lilyt is:), olyan cukiii:D
    Tetszenek a fordulatok, amelyek kifejezetten meglepnek minket/engem.
    És látom szeretsz függő végeket írni. Szerencse, hogy most még egyben olvastam.:)
    Most jutott eszembe: Nagyon örültem a Mansen családnak a mennyben.:) Olyan jó ötlet volt.
    Nagyon jó leírásokat írsz - amit kifejezetten irigylek is-, érzelmek, szituációk és helyszínek terén is.
    Nagyon találok az idézetek a fejezetek végén.
    Köszönöm, hogy nekem küldted.
    Fantasztikus volt a gólyatábor.
    Köszönöm neked - és Fanninak -.
    ---Két szakadt néger és egy hózentróger. Egy dalt énekeltek Mely így szólt: Hey álémá ...Á téki táki támbá Ánázá mázá váz Hey ámálomálo hey málomá ---- Bocsi ezt muszáj volt.:D
    Izgatottan várom a következő fejezetet;)
    Te is nagyon hiányzol, szerdán taliii;)
    Puszii, a te kis bérgyilkosod, đóri.*

    *aki pattanás és szúnyogfan XD

    VálaszTörlés
  2. Sziaaaaa:D:D:D:O
    Istenem annyira szeretlek (L)(L)
    olyan mintha évek óta ismernénk egymást :D
    és imádom a beszélőkédet xD azt hogy 3 órán keresztül tudsz beszélni :D
    és örülök hogy ilyen véleménnyel vagy a törimről :)
    ez sokat jelent nekem :D
    fantasztikus volt a gólya tábor veletek =)
    és még mindig alig hiszem el hogy te vagy az a lány aki a Swan lányokat írja :P
    és annyira fura hogy csend van amikor elalszok xD
    és csak hogy én is énekeljek valamit:
    Ábrahámnak 40 fia volt, 40 fia volt Ábrahámnak, Enni nem akart, Inni nem kapott, és folyton így dalolt hogy...xD
    szerencsére holnap után már szerda ;)
    Ja és elpakoltam a Tárgyakat is xDxD
    imádlak kis bérgyilkosom (L)(K)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Evcu olyan de olyan boldog vagyok hogy szárnyalnék ah ez kivitelezhető lenne..:D:D:D:D Az esküvői készületek nagyon jók voltak Bells csak egy ideig bírta h ne legyen mérges de próbált a szépre jóra gondolni.És ahogy félénken felkérte őket a koszorúslány szerepre nagyon aranyos volt.A boríték pedig valóban nagyon szép.ám ott van a pokol is fontos kérdés és momentum, ez ne ígér sok jót, örülök hogy jól sikerült a tábor és én sem várom a sulit 11dikes leszek nekem az lesz a kivégzés, nuku fanfiction olvasás helyette sejt és dnsek tanulmányozása...:(heh de remélem h lesz időm..:)Minden esetre imádom a sztorit!örülök hogy megtaláltam!;)
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. Lehet tok gáz, de újabb komivel jelentkezik a szúnyog fanxD
    Szóval.. én nagyon szeretlek és hiányzol..:/
    Szerdán évnyitón talizás!!
    Jupiiiiiiii...
    Nem tudok kinek dumálni.:S De majd a szünetekben - muhahaaaXD -
    3 órán át fosnám az igét ha itt lennél...:/
    én sem gondoltam, hogy egy olvasom és egy író társam lesz a legjobb barátnőm.(L) de szuper, van legalább plusz egy közös témánk..
    Nem mintha nem tudnánk bármiről beszélni.:)
    Fantasztikus..
    Szóval itt a komi vége... De úgy írnék valamit!
    "Olyan böce szag van!!"xD

    Puszii, đórii

    VálaszTörlés
  5. huh...szívem nagyon jó lett:)

    ennyire jó volt lányok?XD
    Evi már nem vagy izgatot ezek után úgye?:D
    Örülök nektek:)

    Vivi

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen Melinda :D örülök hogy tetszett ez a feji is ;) és remélem lesz időd azért olvasni ;)
    Vivi :igen enniyre jó volt:D
    majd ha msn-en talállak akkor mesélek =)

    Dóriiii(L)(L)
    ne írjál ilyeneket mert elázik a klaviatúra xD
    de komolyan :D
    Legjobb barátnő? :O
    te is nekem kis feledékeny bérgyilkosom (L)
    még írnák meg minden de megfájdulna az ujjam ezért abba hagyom=D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  7. Wow!
    Nem hittem volna, hogy Bella ennyire belerendül.. azt hittem, hogy nyavalyogni fog, ezért Alice elaltatja... :D
    Isteni lett, mint mindig :D Felröhögtem amikor Alice közölte a világgal, hogy mennek plázázni...:D Remélem hamar hozod a következő fejezetet, és remélem, hogy nem lesz semmi baj az esküvőn. Vagy inkább azt remélem, hogy legyen valami... Szeretem a meglepetéseket :D
    sok-sok millió puszi
    bari

    VálaszTörlés
  8. Szia,nagyon jó lett.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  9. oh imádom, nagyon jó fejezet lett már a következőt is nagyon várom, köszike szia :) eklaire

    VálaszTörlés
  10. köszönöm szépen :D
    Próbáltam nem olyan szokásos készülődős fejit írni :P
    a kövi pedig vagy pénteken vagy szombaton jön ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  11. sziaa
    wááááá de jóóóó lett!:D
    nagyon tetszett!!
    várom a folytitt *.*
    puszii

    VálaszTörlés
  12. köszönöm szépen :D
    a kövi pénteken jön és majd akkor megmondom hogy hogyan tovább a frissekkel kapcsolatban :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés