Kereső +.+

2010. augusztus 13., péntek

41.fejezet--Viszontlátás




Na itt van :) Remélem tetszeni fog ;) Ezt most a 76 R.O.-nak küldeném (L)
akiket én szívből imádok :D
Jó olvasást!!!+.+




Sötétség van mindenhol. Olyan mintha lekapcsolták volna a villanyt egy amúgy is sötét szobába. Hol a fenében vagyok? Homályos minden. A gondolataim kavarognak és egy értelmes dolog se jut eszembe. Hirtelen belém nyilallt a fájdalom. A fejem majd szét ment és a nyakam is fájt. Ha legalább tudnám mit keresek én itt... De semmi. Totál üresség. Jó formán a nevemre se emlékeztem. A fájdalom pedig elviselhetetlen volt.

Aztán elmémbe tódult egy szín. Az arany. Most a feketeség helyett arany színben pompázott minden. Kavargó méz. Hm... Egyre tisztábban láttam és élesebbek lettek az emlékek. Az aranyból egy arany szem pár, aztán Edward.

Hirtelen zuhantam bele a szomorúság szakadékába. Mennyire is hiányzik nekem. De nem csak ő.

Most már kezdett eszembe jutni minden. Alice, Jasper és a többiek. Leo, Angelo, Lily, Florette. Mindenki. Aztán megint sötét lett és jöttek a rossz emlékek. Amit legszívesebben elfelejtenék. Az arcokat a tettek váltották fel és egyre nyomorultabbul éreztem magam. Sírni volt kedvem. Talán sírtam is. Viszont nem értem miért pereg le szemem előtt az életem nagy része. Meghaltam volna? Vajon hiányzok most valakinek?

- Jaj Bella, ne beszélj butaságokat! - róttam meg magam. Nem halhatok meg, nem az nem lehet, hiszen abba szerelmem bele rokkanna. Miért nincs most itt? Miért nem jutok ki innen?

- Bella! - szólt hozzám az a hang ami a legkedvesebb volt számomra. De nem találtam a számat. Ráadásul a fejem is fájt még.

- Hallasz szerelmem? Kérlek... - mondani akartam neki hogy: Igen Edward itt vagyok és szeretlek, de hang nem jött ki számon.

Puha érintést éreztem ajkamon. Hát megtaláltam... Ráadásul ez Edward ajka. Amit oly' rég nem ízleltem. Pontosabban több mint három napja. Óvatosan vissza csókoltam.

Lágyan. Erőtlenül.

De úgy látszik ez elég volt. Edward halványan bele mosolygott a csókba és elhúzódott tőlem. Nagyon hasonlított ez a jelenet Csipkerózsika felébredéséhez.

- Bella... - fújta ki megkönnyebbülten a levegőt. Több lélegzet vételt is hallottam.

- Ühüm... - motyogtam - Gyere vissza! - suttogtam. Mire felkuncogott és vissza hajolt ajkaimra.

Lassan és szerelmesen simogatta szája az én számat. Kezdtem magamhoz térni. Már a kezemet is megtaláltam és rögtön Edward hajába fűztem ujjaimat. De szememet még nem volt erőm kinyitni. Mintha oda ragasztották volna.

Ha nem tudnám hogy lehetetlen azt mondanám hogy Edward a gondolataimban olvasott. Ugyan is lágyan megpuszilta szemhéjamat. Amik mintha csak erre vártak volna azonnal kinyíltak és egy szerelmesen csillogó szem párral találták szembe magukat.

- Szia! - köszönt lágyan. Mire kápráztatóan elmosolyodtam.

- Meddig voltam eszméletlen? - kérdeztem rekedten.

- Csak pár óráig. - válaszolt Carlisle. Körbe néztem és megpillantottam Leonardot. Ő miért van itt?

- Leo! Hát te? - vontam össze szemöldökömet.

- Én is örülök neked Bella! - mondta mosolyogva. Várakozóan néztem rá ezért folytatta - Angelo hívott. Hátha tudok valamit segíteni. - magyarázta.

- Értem. - válaszoltam nem túl értelmesen.Fel akartam ülni de nem igazán tudtam. Küszködésemet látva szerelmem a karját hátamra téve felhúzott.

- Köszönöm! - mondtam.

Elkövettem azt a hibát hogy a szemébe néztem. Hogy miért volt hiba? Mert elvesztem bennük és nem igazán tudtam másra koncentrálni. Egy picit észhez térített az ajtó csukódása és egy mackós kuncogás. Valószínüleg kimentek a többiek. Aztán vissza tértem a méz színű szemekhez. Amik csillogtak a szerelemtől és a boldogságtól, féltéstől na meg a kíváncsiságtól. Olyan volt ez mikor először a szemébe néztem. Mintha újra szerelembe esnék.

Hirtelen öleltem át a nyakát és fúrtam fejem mellkasába. Ő azonnal körém fonta karjait és magához szorított. Percekig ültünk így. Éreztem ahogy Edward néha csókot nyom a fejemre majd az ölébe von.

- Nagyon aggódtam érted. - motyogta hajamba és az én szívem majd meghasadt a hangjától. Mert abban annyi fájdalom volt hogy az hihetetlen.

- Ne haragudj! - suttogtam.

- Miért kérsz bocsánatot? - tolt el magától de csak annyira hogy lássuk egymás arcát és észre vettem hogy mosolyog.

- Hát mert magadra hagytalak és... - tök értelmetlen volt amit beszéltem de valahogy nem tudtam normálisan gondolkodni.

- Cshh... - hallgatatott el - Nem a te hibád. Ha nem azoké a szemét... - kezdett dühössé válni.

- Hé! Hé! Hé! Nyugi! - nyugtattam - Már együtt vagyunk! - és erre a gondolatra mintha egy mázsás súly szakadt volna le szívemről. Igen. Együtt vagyunk és ha együtt vagyunk akkor bármire képesek lehetünk és semmi baj nem érhet bennünket.

- Igen! Örökké! - nyomott csókot ajkamra. De ez nem volt elég. Már csókoltam volna újra meg. Amikor fájdalom nyilallt fejembe és nem tudtam vissza tartani az ajkaimon kiszaladó szisszenést.

- Jól vagy? - aggodalmaskodott.

- Igen. Azt hiszem. Csak fáj a fejem. - dörzsöltem meg a halántékom.

- Mi történt veled Bella? - húzta végig ujjait arcomon ahol Priscilla megkarmolt. Rögtön elfordítottam fejem. Nem volt valami érzelem mentes erről beszélni.

- Mond el! - kérlelt gyengéden. Eldöntöttem hogy annyit megérdemel hogy tudjon róla hol voltam és mit csináltak velem.

- Menjünk le. Nem szeretném többször elmondani ha egyszer is elég. - hajtottam le fejem.

- Rendben. - egyezett bele. Felsegített az ágyról majd mintha egy porcelánból készült valami lennék, óvatosan a kezébe vett és leszaladt velem a lépcsőn, be a nappaliba. Edward az ölébe húzott, én pedig belekezdtem a mesélésbe.

- Addig tudjátok hogy elraboltak. - vettem egy mély levegőt. Hát nem lesz egyszerű ezt elmondani.

- Jobban mondva Tyron rabolt el. - Edward megfeszült alattam én meg nyugtatásként jobban hozzá bújtam. - Ne kérdezzétek miért! Azt mondták csak szórakozásból. De ez hülyeség. Aztán egy sötét szobába tértem magamhoz, leláncolva. Az első nap szörnyű volt. - remegett meg a hangom. Nem is tudtam tovább mondani. De Edward bátorítólag a fülembe suttogott.

- És azután mi történt? - kérdezte, nekem pedig megeredt a nyelvem.

- Behoztak egy férfit, valami Max-et és...és... - vált vékonnyá a hangom. Az emlékek pedig felidéződtek a fejemben és a fejfájás megint jelentkezett.

- Meg...majdnem megerőszakolt. - motyogtam a levegő vételnél is halkabban de így is meghallották.

Elborzadt arcokkal találtam szembe magam. Rose szemébe pedig együtt érzés csillant. Az enyémbe pedig az első könnycseppem. Amit Edward ujja azonnal le is törölt. Most már kiakarom beszélni magamból.

- Aztán Priscilla szét vagdosott és hasba szúrt. Azután pedig láttam mit csinálnak az elkárhozott lelkekkel. - érzelmek nélkül mondtam a történéseket. Mintha egy gép lennék. Az emlékek leperegtek szemem előtt a fájdalom pedig erősebb lett.

- Hogyan jutottál ki onnan Bella? - kérdezte Angelo.

- Öhm...kiszabadítottak. Egy lány, H... - mondtam volna tovább de a szám nem engedelmeskedett és ezt szó szerint mondom. Én akartam. Tényleg, de nem tudtam kimondani. Mintha ketté szakadtam volna. Az elmém vagyis aki valójában vagyok és egy másik én, az akit a külvilág érzékel. Mintha engem bezártak volna valahová és más valaki írányítana engem.

- Jól vagy Kicsim? - kérdezte aggódóan szerelmem. Válaszolni akartam neki hogy jól vagyok, de ez helyett ennyit mondtam:

- Nem. Nem vagyok jól. És jó lenne ha levennéd rólam a kezedet!

A valós énem álla a padlón koppant. Nem tudtam miért mondtam azt amit. De már nem volt vissza út. Felpattantam Edward öléből és szikrázó szemekkel néztem szerelmem meghökkent arcára...


Az emberek azt hiszik, a boldogság csak úgy az ölükbe pottyan. Küzdened kell érte. És néha akkor kell megragadnod, amikor rugdos és sikoltozik.
Kresley Cole

14 megjegyzés:

  1. szia, ez a fejezet is nagyon tetszik, sok sikert a továbbiakhoz is szia, :) eklaire

    VálaszTörlés
  2. Szia,szuper lett.Hát a végén jól meglepődtem,erre nem számitottam.Szóval csak ezért engedték szabadon.Kiváncsian várom a kövit,remélem hamar hozod.

    VálaszTörlés
  3. :O
    miért?
    Már minden annyira jól alakult, te meg elkezded irányítani!
    Fantasztikus lett!
    (L)
    siess a kövivel, mert imádom ezt a történetet!
    pusz:bari

    VálaszTörlés
  4. Grrr.... Mikor látom, hogy mind okés, szinte ugrálok örömömben erre a végén meg Bella becsavarodik. Hát mi történt? Evcu én megőrülök!!! De fantasztikus lett! ^^
    Izgatottan várom a következő fejezetet!
    Pussz <3

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen csajok :D
    hát most fog kiderülni miért is rabolták el Bellát :P
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  6. szia jó a feji csak bella olyan fura mintha megszállták volna
    puszi

    VálaszTörlés
  7. már megint...már megin...már megin...
    az idegeimen táncolsz és ha ez nem lenne elég szegény idegeimnek még pattanásig is feszültek...komolyan ha elpattanak az idegeim a függövéged miatt csak téged foglak hibáztatni miatta....

    huuuuuuuuuu...(levegő kifuj...besziv...)
    essünk neki ujból...
    nagyon jo lett söt imádtam csak az a függővég ne lenne...remélem hamarosan lessz frisss.... tom kedden..:D
    de addig is ugye azért rabolták el Bellát h az a Honey átvegye a teste felett az irányítást és belülröl rombolják szét az angyalokat és igy Bella ( szegény) kapja a büntetést mint áruló????????????????

    VálaszTörlés
  8. köszönöm szépen :D
    Hát csajok nem igazán igaz az amit mondtatok :D
    van benn valami de nem az igazi ;)
    és mindenkit megnyugtatok hogy Honey a jók közé tartozik :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  9. sziaaa
    heh ezz meghökkentő egy fejezet lett xD a végeee hmmm tán megszállta az örsög xDxDxD hihi. XDXDXD ez a tippem vann más nincs xDxD :/ XD
    naggyon király feji lett!
    nagyon tetszett :D
    meglepődtem hogy ilyen hirtelen jó lett minden mondom lemaradtam tán vmiről???? XD hehe.
    kíváncsian várom a folytitt!!:DD
    pusszancs

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Ez olyan jó volt hogy Edward és Bella újra együtt lehettek még a szörnyű emlékek elő nem kerültek újból és újból..Boldogság volt egy ideig aztán Bella mintha kifordult volna önmagából most már értem hogy miért rabolták el Bellát hirtelen hangulat illetve jellem változása egyszer kedves a régi önmaga egyszer meg bosszúálló gonosz hirtelen haragú.. ezáltal irányítják őt hogy eltudja pusztítania mennyet?Edward meghökkent arca ijedtségre ad okot Leoék sem fogják érteni hogy mi történt ahogy a többiek sem de talán azzal a tudattal hogy amit átélt a sokk stb miatt ilyen, de ez valami egészen más lesz...valami szörnyűség vajon időben megtudják állítani Prscilláékat vagy Honey fog a segítségükre sietni?Az idő most sokkal jobban vészesen fogy mint eddig valaha.
    Melinda

    VálaszTörlés
  11. Melinda nagyon okos egy nő személy vagy :D
    igen igazad van a mennyt elakarják pusztítani Bella segítségével :P
    de hogy ezt hogyan és történik az kedden fog kiderülni :D
    és már abban a fejezetben meg is állítják Bellát :)
    aztán jön pár nyugis rész de egyben fontos rész a továbbiakhoz és utána jön megint az izgalom :P
    Köszönöm szépen csajok amit írtatok :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  12. Szia bocsi hogy csak most írok, kár hogy lassan a vége felé haladtok
    azért itt még ezerrel történnek a dolgok
    a menny vs. pokol meccsen egyelőre a pokol vezet és nem úgy lett vége a résznek mintha ez mostanában változna
    remélem sietsz a kövivel már várom
    puszi

    VálaszTörlés
  13. *Evelin kedves. Ön szórakozik velem?:O a fejezet vége borzalmas....mi történt Bellával?:O:)
    Elolvastam*-*
    Ez ááááá
    Te gonosz vagy.Szó szerint.
    Ne szórakozz velem.
    Siess*-*
    Imádlak(L)

    VálaszTörlés
  14. Holnap fennt lesz xD
    Amúgy köszönöm szépen ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés