Kereső +.+

2010. augusztus 1., vasárnap

Díj nektek (L) Köszönetnyílvánítás :P




Mivel ma este már nem leszek ezért ezt most szeretném kitenni :)
Még Lindusstól szedtem le ;)
Szeretném megköszönni nektek hogy kommenteltek, elmondtátok a véleményeteket és bíztattok ha kell. Nagyon szeretlek titeket (L)
Mikor belekezdtem az írásba nem gondoltam volna hogy ennyien fogtok olvasni és várjátok hétről hétre a frisseket :D
Ti vagytok a legjobbak ;)
Nem szeretném ezt egy embernek küldeni hiszen ezt mind megérdemlitek :)
Viszont szeretném megemlíteni néhányotokat :
Linduss (Nincsií) - velem vagy a kezdetektől és mindig komizol +.+
Melinda - imádom a hosszú és tartalmas komikat és te is a kezdetektől velem vagy (K)
Szepy, bari, Mimi, trixi, Eri000, Adry, Pusszy, szimcsi555 ők voltak az első kritikusaim :P (ha valakit kihagytam bocsi)
Demon, PinBlue, Erzsébet, ti most nagyon aktívak vagytok ;D Nektek is köszi..
És köszönet a sok névtelennek is =) Titeket is nagyon szeretlek (L)
na azt hiszem ideje abba hagyni végre :)
Legyetek jók ebben az egy hétben xD
puszi xoxo

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, de szerintem mindenki nevében kijelenthetem, hogy: AZÉRT ÍRTUNK, MERT SZERETJÜK A TÖRTÉNETED, ÉS HA NEM IS SZEMÉLYESEN - már aki-, DE TÉGED IS! A díj nagy megtiszteltetés, és igyekszem majd én is hosszabb hozzászólást írni! Szeretném ha tudnád, Te vagy az egyik kedvenc blogos íróm, az oldalamon is kint vagy, s nem tudom ezek a remek ötleteid honnan támadnak! Hiába ígértem, most mégis zárom soraim, mert kíváncsian várom a következő fejezetet! Kérlek siess! Még hallasz rólam!
    PUXD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen PinBlue :D
    nagyon meghatottak szavaid :')
    nem tudok mit mondani ....
    szeretlek titeket (L)
    ja és friss..öhh..nem tudom még pontosan :/
    puszi xoxo

    VálaszTörlés