Kereső +.+

2010. augusztus 20., péntek

43.fejezet--Spontán




Ezt mindenkinek küldeneném aki szereti ezt a törit ;)
jó olvasást!! +.+ /Boldog augusztus 20.-át :D/



- Várjatok egy picit srácok! - szólt közbe Alice - A pokol nem fog támadni, most hogy nem sikerült a tervük? - kérdezte kíváncsian.

- Nem hiszem. – válaszolt Leo - Ők annál sokkal precízebbek. Most egy pár hétig nem hiszem, hogy támadnának. Addig meg terveket szövögetnek ellenünk.

- Akkor mehetünk? - néztem rá Edwardra.

- Igen. De csak holnap. Ma még kipihened magad. - szólt szigorúan.

- Értettem apuci. - mondtam szemtelenül és kinyújtottam a nyelvemet.

- Nekem ne nyújtogasd a nyelved Bella! - szólt vissza és egyre közelebb jött.

- Mert? - kérdeztem rá és én is közelebb mentem. Arcunk már csak pár centire volt a másikétól.

- Mert még le találom harapni. - suttogta ajkaim közé és már nem volt vissza út. Hevesen kaptam utána.

- Csak semmi huncutkodás srácok! - kuncogott Emmett. - Bellusnak pihennie kell. - röhögött.

- Emmett! - szólt rá Rose mire a nagy medve azonnal összehúzta magát.

- Papucs. - morgott Edward aztán megint az én ajkaimmal volt elfoglalva.

- Hogy én papucs? Te meg… - nem tudta befejezni a mondatot mivel Rosalie megint közbe szólt.

- Em hagyd őket! - szólt rá. De egy cseppet sem volt dühös. Erre a mondatra mindenki elkezdett kimenni a szobából. Jól tették. Most nagyon szerettem volna egy kicsit egyedül lenni szerelmemmel. Nagyon régen éreztem, hogy minden rendben van és most határozottan azt éreztem. Legyőztük a gonoszt. Egy időre. De tudtam, hogy bár a csatát megnyertük a háborúnak még közel sincs vége. Addig pedig használjuk ki a perceket. Szerelmesen néztem rá. Szinte elvesztem a most már sötét arany szemébe. Kezdett szomjas lenni.

- Most már tényleg elmegyek fürdeni. - motyogtam.

- Oké. - nyomott csókot ajkamra. Én pedig nagy nehezen elszakadtam Ed-től és a fürdő felé vettem az irányt.

Gyors akartam lenni, de amint belemerültem a jó meleg, eper illatú fürdő vízbe. Nem is volt olyan könnyű kiszállni. De megtettem, mert nagyon hiányzott már Edward, pedig itt volt a másik szobába. Fogalmam sincs hogyan bírtam ki nélküle ennyi ideig. Szinte lehetetlenség. Gyorsan felvettem a pizsimet és rohantam is vissza a másik szobába. Szerelmem már mosolyogva várt rám. Kitárta karját én pedig örömmel bújtam bele ölelésébe.

- Mond, hogy most már együtt maradunk. - motyogtam mellkasába. Még közelebb húzott magához és belepuszilt a hajamba.

- Nem hagyom, hogy elszakítsanak tőlem. - mondta és tudtam, hogy így lesz. Bíztam benne. Feltétel nélkül. Az életemet is rábíztam volna.

- Aludj szerelmem, én őrzöm álmodat! - mosolyogta és egy mézédes csókot lehelt ajkamra. Teljesítettem kérését, pár pillanat múlva pedig már aludtam is. Álom mentes éjszakám volt ennek pedig most rettentően örültem. Reggel Edward cirógatására ébredtem.

- Mikor indulunk? - kérdeztem izgatottan.

- Egy óra múlva. - mosolyogta.

- Micsoda? - pattantam ki az ágyból. - Még össze se csomagoltunk. - kapkodtam össze-vissza.

- Alice már összepakolt nekünk este. - mondta. Oké. Bella, nyugi! Gyorsan elvégeztem a reggeli teendőimet azután pedig már indulnunk is kellett. Miután mindenkitől elköszöntünk. Alice a lelkünkre is kötötte, hogy rengeteg fényképet kell csinálnunk. Mikor már a kocsiban ültünk és a reptér felé hajtottunk eszembe jutott, hogy tulajdonképpen ezt se tudom hová megyünk.

- Edward? Hol is fogjuk eltölteni a következő 4 napot? - kérdeztem rá.

- Nem tudom. - mosolygott. Ez most vicc vagy tényleg nem tudja?

- Nem tudod?!

- Spontaneitás. - vigyorgott és megpuszilta a kezemet, amit egész végig szorongatott.

- Vagyis felülünk a leghamarabb induló gépre? - vontam össze a szemöldökömet.

- Igen. - bólintott. Hm… Nem is rossz ötlet. Végül is tök mindegy hogy az Antarktiszen vagy Indiában. Az a lényeg hogy együtt legyünk.

+++++

- Kérnénk egy jegyet a leghamarabb induló járatra. - mondta udvariasan a repteres hölgynek. Aki persze ezen azonnal olvadozni kezdett.

- Öhm. Az London. – felelte - Megfelel? - nyújtotta oda a jegyeket.

- Tökéletes. - válaszolta szerelmem és kifizette a jegyeket. Majd elindultunk a terminál felé.

- Szeretem Londont. - mondtam neki mikor már a repülőn ültünk.

- Ennek örülök. - mosolygott majd nyomott egy csókot a számra. A repülő utat végig aludtam. Edward lágy simogatástól elég nehéz volt nem elaludni.

- Megérkeztünk Bella! - keltegetett Edward.

Amilyen gyorsan csak tudtam összeszedtem magam. Megkerestük a csomagjainkat és fogtunk egy taxit. Azután elindultunk London legnívósabb szállodája felé. Természetesen Edward ott se a legkisebb szobát vette ki. Hanem a legszebbet és a legnagyobbat. De hogy minek? Én egy pincébe is el lettem volna. Kipakoltunk. Megjegyzem meseszép volt a hálószobánk. Betódult elmémbe egy igen zavarba ejtő gondolat, úgyhogy inkább el is hessegettem.

- Mit nézzünk meg először? - kérdezte izgatottan. Jó volt látni, hogy ilyen boldog.

- Öhm… mennyünk el, sétálni, és ami éppen jön. – mosolyogtam - Úgy is most olyan spontánok vagyunk. - kuncogtam és nyomtam egy csókot a szájára.

Majd kézen fogva elindultunk felfedezni Londont. Furcsa, hiába voltam itt már elég sok küldetésen a látványosságait még nem is láttam. Így hát voltunk a Palotánál. Eszembe jutott, hogy megpróbálom megnevettetni az őröket, de aztán letettem erről. Persze ahogy Alice kérte rengeteg fényképet is csináltunk. Megnéztük még a Madame Tussaude-t és a Big Ben-t.

Estére pedig már jobban hasonlítottam egy hullához, mint egy angyalhoz. Fáradtan vánszorogtam be a fürdő szobába. De a bőröndömben nem találtam pizsit. Viszont találtam valami mást, egy pokoli, semmit sem takaró hálóinget. Nagyszerű! El ne felejtsd Bella, hogy meg kell fojtani Alicet. Nem volt másik ruhám ezért felvettem azt. Amikor megpillantott ebben Edward, egészen furcsa fény gyulladt szemébe.

- Gyönyörű vagy! - mondta áhítattal a hangjába és közelebb jött. Belepirultam a bókba. Szerelmem pedig nekem adta a világon a valaha elcsattant legédesebb csókot. A lábam is beleremegett, úgy kellett megtartania csípőmnél szerelmemnek. És ekkor valami elindult bennem. A vérem forrni kezdett és egyre magával ragadott minket a hév. Kezem megindult Edward pólója felé és egyre feljebb tűrte. Úgy éreztem kész voltam. Kész arra, hogy testestül, lelkestül Edwardnak adjam magam…

Bella hálóingje:

11 megjegyzés:

  1. Ez mind szép és jó, de hol a befejezés? Mert én nem látom a függővégtől! Miért? MIÉRT???! PEdig már a fantáziám is a helyén volt. De attól még nagyon angyali lett, remélem kifejted aa..öhm.. történéseket. (bepirul) :D
    (L) kérlek siess,
    pusz bari

    VálaszTörlés
  2. ohhh most elkeseredtem...föggővég:(
    nah mindegy
    nagyon jó lett
    imádom Londont
    nagyon tetszett
    várom a következő részt

    VálaszTörlés
  3. juj szija :DDD
    nagyon jó feji lett:DD
    tudhattam volna h majd pont itt hagyod abba a süti előtt... ajj de roszz kislány vagy xDD
    de nagyon tetszett:D
    pusziií

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Imádom a sopanitást!!!:D:D Alice aranyszabály soha ne engedd hogy egy divat örűlt pakoljon be neked mikor a pároddal elutazol..:P, bár ki tudja...London csodaszép lehetett olyan boldogok de csak egy ideig mert a pokol nem adja fel a végsőkig küzd vajon most ki lesz a következő áldozat valamelyik Cullen miközben Bellsék Londonban vannak?:S:S:SBele sem merek gondolni..És a függővéget imádtam, de komolyan!:D:D:DMidenki boldog szárnyal a két lélek de mikor leszállnak rájönnek hogy újra kezdődik a harc!
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. Nagyon fajin! Tetszett! Főleg a nyaralós rész! Remélem hamar hozod, nagyon várom! Siess, kérlek!
    PUXD

    VálaszTörlés
  6. szia ez olyan jó de alice kicsit se gonosz a hálóinggel igaz?
    gratula
    puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia,szuper lett.Alig várom a kövit.

    VálaszTörlés
  8. Júúúj!
    Huncutkodás lesz?
    Remélem.
    Jót tesz perverz lelkemnek.
    London(L)
    Remélem hamar hozod csajszi! siess a kövivel, tesó:D
    Puszi: Jane

    VálaszTörlés
  9. köszönöm szépen csajok :D
    aranyosak vagytok :P és már megint gonoszkodok tudom xD :$ de ez van ezt kell szeretni :D
    friss kedden :)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  10. Evelin drága!
    Maga normális?:O
    Itt abba hagyni?
    Hiszen most jött volna a legjobb rész.
    Ajjj már.....
    Sírok:(
    Hogy lehetsz ilyen?

    Nagyon jó lett*-*
    Imádom:)
    Siess a következővel....és RÉSZLETEKET!!!
    :D:D
    Szeretlek(L)

    VálaszTörlés
  11. sziaaa
    nagyon jóóó lett!!!
    hihi ez a spontános dolog jó dolog (kicsit sem szóism na mind1 xDD) arra amerre a repcsi visz xDD
    huhuuu mi leszz itt csak nem rosszalkodás? *.*
    várom a folytitt!!: DD és lágyán ám 18as karika xDD
    pusszancs

    VálaszTörlés