Kereső +.+

2010. szeptember 11., szombat

Olvasd el kérlek...

Szóval...elgondolkoztam a dolgokon. Azon hogy nem igazán kapok komit sőt szinte semmit. Ez rettentően szarul esik. Úgy érzem én csak adok és adok de szinte alig kapok valamit. 88 rendszeres olvasóm van. Az előző fejihez 10 komi érkezett ebből 4 darab đóri-é volt. Tudom hogy most itt a suli meg sok dolga van mindenkinek. De ebbe tudjátok hogy mi a vicc? Akkor is ennyi volt a komi amikor senki se volt iskolába és mindenki otthon pihent. Eltudjátok képzelni mennyire nehéz megírni egy fejezetet? Hogy mennyi munka van benne. Ma például azt se tudtam hogy hogyan fogom leírni azt amit végül is megcsináltam.Úgy éreztem semmi ihletem nincs de nem akartam azt a kb.10 embert cserben hagyni aki a kezdetektől fogva itt van és támogat és ha nem is mindig ír komit de tudom hogy csak azért nem írnak mert tényleg nincs idejük rá.

Amúgy meg egy másodperce mindenkinek van még, egy egy friss elolvasása után. Értem ezt a pipálgatós részre. Soha nem gyűlt még ki annyi "tetszik, nem tetszik" mint ahányan vagytok. Akkor nem is olvassátok a fejezeteket el? Akkor hogyan van nekem 88 rendszeres olvasóm? Meg aki a "nem tetszik" gombot nyomja meg az kifejthetné bővebben is hogy miért nem tetszik neki...

Meg ne sértődjetek de önzőek vagytok egy bizonyos szinten szerintem, kivéve az a pár ember akit már említettem. Szerintem nem vagyok egy szar író...nem vagyok a legjobb de a legrosszabb se és terveim között szerepel, hogy szeretnék egyszer egy könyvet is kiadni. De ha a lelkesedésem alább hagy annyi lesz neki. Nem sajnáltatni akarom magam meg ilyenek. Csak közöltem a tényeket. Elvárom ha én adok valamit akkor kérek is valamit cserébe. Mondjuk szerintem ezt se fogja mindenki elolvasni sőt lesz kb.20 ember - talán - aki elolvassa.Nem is értem minek strapálom magam. Ez nem azt jelenti hogy abba hagyom vagy valami csak szerintem tudnotok kell hogy hogyan viszonyulok ehhez a dologhoz.

Ma konkrétan majdnem bőgni kezdtem ez miatt olyan szinten lent voltam a béka feneke alatt hogy ilyen még nem volt. đóri rángatott ki ebből az egészből és tessék neki megköszönni mert ha ő nincs nem tudom mihez folyamodtam volna de az nem lett volna kellemes. Írt is pár sort amit kérte hogy tegyek ki az oldalra.


Kedves olvasótársak!
Itt Evi egyik barátnője. Felhívom a figyelmeteket, hogy nagyon kivagyok bukva. Mert Evi, a legjobb barátnőm, ez egyik író társam nagyon ki van bukva, és szomorú. Miattatok! Igen. Csakis miattatok, mert ti nem vagytok képesek írni pár sort.
Mit szeretnétek?? Napi 20 oldalt? És persze arra se keljen egy kib*aszott betűt se írni?
Akkor nagyon eltévedtetek. Vannak itt olyan olvasok – gondolom -, akik írnak is. Tudjátok ti hogy menyi idő egy ilyen igényes fejinek a megírása? Tegyük fel nem tudjátok. Kb 2 óra. Plusz képek keresése, de ez nem minden. Gondolkodni kell, Evi lógathatná a lábát helyette, olvashatna csak, mint ti. Vagy éppen írhatna, csak a barátainak. TI VAGYTOK MEGTISZTELVE, hogy olvashatok egy ilyen munkát.
Azt gondoljátok, azért írom ezt mert a barátnője vagyok. Ez egy ok. De nem ez az igazi, rengeteg blogot olvasok. Ilyeneket és ennél rosszabbakat is, és kapnak komit! Nem feltétlenül az kell, hogy „Nagyon tetszik. Imádom.” A véleményetek kell. Jó vagy rossz? Tök mindegy csak írjatok már valamit.
Tudjátok mi lesz ha bepipul a drága barátnőm, vagy ha hallgat rám? Komihatár, magas komihatár. Havi egy friss… Ezt szeretnétek?
88 rendszeres olvasó van, tegyük fel 20-an nem olvassák valami okból. 30-an késve olvassák. Akkor is 38 komi kéne.
Megtisztelnétek, ha a komik nem így néznének ki.
„Tetszik.”
Elolvastok egy 3-4 oldalas fejezetet. És egy szó??? Ne röhögtessetek már.
Nem tudtok komit írni, pár tipp:
-Írjátok ki mi tetszett a legjobban.
-Mit gondoltok mi lesz a kövi fejezetben.
-Ki a kedvencetek.
-Kimásolod a kedvenc mondatod.
Meg ilyenek és máris 5 sor.
És persze köszönni sem árt!

Szóval most gyűjtsetek össze 20 komit! Vagy meggyőzőm róla, hogy egy darabig ne legyen friss…
Mindenkinek tartalmas komizást!
Puszi, đóri:)


Ezt csak az érti aki ír és volt már ilyen helyzetbe mint én...

Azt hiszem ennyi lenne a dolog. Köszönöm hogy elolvastad ha elolvastad. Nem igazán tudom hogy értem el valamit is ezzel. Nem akarok komi határt.Ismétlem nem akarok. De lehet az lesz. Ez majd még eldől.
Sziasztok!

UI: Bocsánat a hibákért de gyorsan írtam.

Egy hatalmas nagy ölelés és trilliárd puszi az én egyik legeslegjobb barátnőmnek aki már nem egyszer említettem meg.
đóri köszönöm hogy vagy nekem és hogy mellettem állsz :D (L)(L) Nagyon szeretlek :D Egy igazi kincset találtam a gólyatáborba és nem fogom el ereszteni ....:D

13 megjegyzés:

  1. Most megint csak én kezdem a sort!
    Öztönözzük a többieket:D
    Teljesen egyetértek veled drágám.:)
    Nagy kincs vagyokxD Oké nem abban, ha nem a többiben;)
    Nem értem az embereket.:/
    A többit kifejtettem abban az egy oldalban az a véleményem és komizzatok mert velem gyűlik meg a bajotok! - Higyétek jobb velem jóba lenni:)-
    Puszi, đóri
    ui.: ne szomorkodj, a legjobbak írnak neked:) - bunkókaa -.
    Imádunk és király vagy (L)(Y):)

    VálaszTörlés
  2. drága Evcu!
    megértően olvasom soraid...
    teljesen megértelek és fejbe csapva mondom azokat amiket most írok (mivel nagy szomorúság lenne nem olvasni ezt a törit hetente):
    hogy ha így megy téll ne legyen friss amíg meg nem lesz a kívánt komment határ és hagyjá jó kis függűvéget XD... csak rá jönnek akkor hogy ÍRNI KÉNE HAHÓÓ NEM TUDTOK ÍRNI NEM TANÍTOTTÁK MEG AZ ISKOLÁBAN BASSZUS?!?!?!?!
    csak olvasni tudtuk írni már LUXUS?????
    FELHÁBORÍTÓ DOLOG ÁM TUDJÁTOK HOGY A TÖRTÉNET ÍRÓJA MINDENT BELEAD ÍRÁSÁBA TI MEG EGY KURVA SZÓRA SEM MÉLTATJÁTOK MONDHATOM VAN ÁM BŐR A KÉPETEKEN (hupsz beragadt a caps lock xD)
    akikre nem vonatkozik NE vegye magára éss bocsi Evcu a kis káromkodásért de nekem is már tele van a hócipőm -.-" nem igaz hogy ilyen nehéz az olvasóknak írni pár sort :S de nem is kell sor csak két SZÓ!!
    tudom hogy mostanság én se nagyon írtam, de hát az a rohadt iskola elveszi az erőm tudod.. :S de tudd hogy lélekben melletetd vagyok tudd hogy én bármiben melletted vagyok! szóval bármit is csinálsz én támogatlak (de azé nehogy bezárd nekem a blogot mert szívbajt kapok *.*)
    remélem helyre jön ez a komis dolog és észbe kapnak az olvasóid!
    puszií hű olvasód
    Linduss

    VálaszTörlés
  3. Húhát csajok nem is tudom mit mondjak....
    Đóri veled kitárgyaltuk ezt a dolgot ;)
    és sokadszorra is köszönöm :D
    Jaj Linduss. Köszönöm hogy megértesz.:)
    és azt tudod hogy te velem vagy a legeslegelejétől kezdve?:O
    Te csináltad a chatet meg a számlálót mert én béna voltam xD most már azért belejöttema dolgokba.;D
    És abba a bizonyos emberbe te is beletartozol..hiszen mint mondtam velem vagy az elejétől és cska azért nem íryz valamikor komit mert éppen nem érsz rá. Ezt értem is én se érek rá mindig...
    köszönöm hogy írtatok
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Megértem minden szavadat, tudom vagy legalábbis átérzem a helyzetemet sok írótól hallom ezt és igazuk is van!Személy szerint én rosszul érzem magamat ha nem írok már véleményt(igaz régen ez nem így volt mer nem mertem leírni)mert az író nem tudja hogy milyen volt épp az a fejezet vagy hogy hogyan tovább hogyan tartsa fel az olvasó érdeklődését a párbeszédek hogy mi legyen épp abba a fejezetben és ez hogyan vinné tovább a történet szálait nehéz és eldöntendő , kérdések nem egyszerű dolog és ezért én tisztelek minden írót hogy egy volt elég mersze publikálni kettő ezért dolgozik.És Köszönöm Dóri hogy helyrebillentett Evcut!!
    Remélem hogy a lelki világot most kicsit helyére került lenyugodott, mindenesetre várom a folytatást, bár mikor is lenne, ha esetleg későn olvasom el(Nyomorult 11dik)=(=( akkor egy nagyon hosszú kommentárt fogok írni kárpótlásképpen!
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. szia
    Teljesen igazad van és megértelek. Én magam is átélem ezt a helyzetet, mint író- és nagy szégyenkezve bevallom neked, hogy én sem szoktam komit írni- nekem is az időhiány miatt, és éppen csak annyi időm szokott lenni, hogy elolvassa, és feldobjam vele a napomat :$
    Igazából én is, mint író, talán én vagyok a - majdnem - egyedüli, akit hidegen hagynak a komik. Persze, a véleményekre én is kíváncsi vagyok, de igazából nekem az az öröm, ha írhatok, nem az, hogy másoknak teljesítsem a kérését. Imádok írni, magamnak csinálom és nem másoknak, de mint téged azért engem is érdekelnének a komik, de úgy mint te, én se szoktam kapni. Persze, ha én magam se írok, akkor elvárjam, h nekem írjanak?
    Természetesen nem, de néha ha van rá időm és eszembe jut akkor szoktam én magam is írni :)
    Szóval csak azt akartam mondani, hogy megértelek és most már számíthatsz az én komimra is :) sajnálom, hogy így kellett bemutatnod mennyire rosszul is esik ez az egész .:)
    Puszii
    Xéni

    VálaszTörlés
  6. Szia Evcu ez teljesen igaz
    nekem nagyon tetszik a történet és hálás vagyok mivel énis sok mindent olvasok és dori blogja mellett vmint drussiláé mellett ez a töri a kedvencem
    gratulálok neked sok sikert
    puszi
    UI.:AKI EDDIG NEM VETTE A FÁRADTSÁGOT ÉS SEMMIT SE ÍRT AZ LEGALÁBB PÁR MONDATTAL TISZTELJE MEG EVCUT aki szívét lelkét kidolgozza az olvasóiért
    mégegyszer gratulálok Evcu sok puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Tudom milyen érzés az, amikor alig írnak. Én imádom a történetedet, habár az elmúlt két hétben nem igazán voltam aktív, amit nagyon is sajnálok. Amikor elkeztem olvasni a blogokat, az elsők között volt a történeted. Amikor várni kellett a frissel, újra elolvastam a történetet az elejétől. Fent azt írtad, hogy nem vagy te rossz író, de a legjobb se. Na ebbe azért belekötnék, mert te vagy az egyik legjobb ezen a világon!

    IMÁDOM A TÖRTÉNETEDET, IMÁDOM!
    puszi bari

    VálaszTörlés
  8. szia
    szerintem is nagyon jó a történet és bocsi amiért nemnagyon írtam komikat :S mostmár aktívabb leszek
    és mostanában jöttem rá hogyan kell komit írni XD
    szal mostmár mindhez kapsz tőlem :D
    By Kata

    VálaszTörlés
  9. Szia. Teljes mértékben megértelek, igazad van.Nemrég akadtam rá a blogodra és kezdtem olvasni a történetet. Nekem nagyon tetszik, naponta feljövök hogy lássam nincs-e friss. Én is most nem rég nyitottam egy blogot a saját történetemmel és tudom milyen érzés mikor szinte hanyagolod a saját dolgaidat azért hogy megirj egy fejezetet és egy jó pár rendszeres olvasó közül ir egy kettő. Bevallom őszintén meddig nem irtam én is nem értettem meg a többi irót amikor komihatárt tett és elvárta a komikat. De most én is rájöttem hogy milyen rosszul esik mikor bármit hanyagolsz és kinlódsz megirni egy egy fejezetet és nem irnak hozzá komit. Én se voltam nagyon aktiv a komizásba de igérem hogy ezentúl időt szakitok az irásra. Nem értek egyet veled abba hogy nem vagy se a legjobb se a legrosszabb. Szerintem igenis a jók, a legjobbak közé tartozol. Én nagyon szeretem a történetet és irok ezentúl mindegyikhez komit
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  10. Szia Evcu!
    Bocsi, hogy közbeszólok, mivel én még nem jutottam el a történetedig, de el fogom olvasni, hogyha lesznek szabad perceim. Viszont, ha nem baj, azért elmondom a véleményem.
    Őszinte leszek hozzád. Én tökéletesen megértem, hogy milyen kiborító, amikor nem írnak komit az olvasóid. Viszont a komihatárral valahogy nem tudok egyet érteni. Hogyha meghúzod a határt, akkor írnak annyian, hogy legyen friss, de igazából csak azért. Én pedig így nem látom értelmét a kommentárnak. Aki magától ír, abban biztos lehetsz, hogy szívből ír neked. Húzhatnék én is komihatárt, mint a blogolók többsége, de minek? Hogy mindenki megírja, hogy „Juj, de jó, folytatást.” Ezért kár meghúzni azt a határt. Odaírják, hogy legyen meg a komik száma, de ennyi.
    Most lehet azt mondani, hogy persze, mert én kapok komikat. Hát csak, hogy érzékelje mindenki. A La Pushon csúcs mennyiségű kriti jön, akár 10-15 is, na de ez kb. 250 rendszeres olvasótól. Ugye, hogy így nem is olyan sok? A The Beauty and the Bear-en jön 67 rendszeres olvasótól 3-7 komi. A Drusilla blogján 173 rendszeres olvasó küldött két hét alatt 2 komit. Wow, ez aztán a mennyiség.
    Szóval, a lényeg az, hogy te élvezd az írást, és légy hű az olvasóidhoz, akik írnak neked, és szeretnek téged. Kiharcolni szerintem fölösleges a komikat. Abbahagyni az írást végképp értelmetlen, mert ha szereted, akkor hiányozna.
    Azok pedig, akik úgy érzik, hogy teher megírni egy-egy fejezetet, azok gondolják át, hogy szeretnek írni? Én napi legalább három-négy órát törődök a blogjaimmal és a történeteimmel, mert imádom csinálni. Az életem fontos részét képezi, és nem tudnék lemondani róla.
    Gondold át, hogy te mit szeretnél, és cselekedj a szerint.  Én ezt tudom tanácsolni.
    Azok pedig, akik lusták komit írni, szégyelljék magukat, mert tényleg nagyon rossz érzés, hogyha nincs visszajelzés.

    VálaszTörlés
  11. Hát megint csak megköszönni tudom ezeket amit írtatok...
    olvassátok el Drus. komiját mivel pontosan ez az az ok amiért nincs nálam komi határ...
    ugyan is én nem a kommentárokért írok....ha nem első sorban magamnak...itt csak az a kérdés hogy publikáljam e vagy nem...azzal hogy ide felraktam a munkámat nektek is örömet szeretnék okozni de ha nektek ez nem okoz örömet akkor ezt el kell fogadnom...és azt szeretném és azért is írtam ezt a bejegyzést hogy magatoktól jöjjetek rá a dolgokra nem akarok ugyanis rákényszeríteni semmit senkire.
    Köszönöm szépem még egyszer ezeket a komikat ...örülök hogy elmondtátok véleményeteket erről az egészről.
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Teljesen érthetö az amit érzel,és őszintén bevallom eddig én nem komiztam.Mentségemre szolgáljon,hogy nem rég találtam az oldaladra.Teljesen beleszerettem,és imádom!!
    Ezennel fogadom,hogy mostantol rendes kislány modjára fogok komizni,én nem tudok írni de imádok olvasni.És te folyamatosan elvarázsolsz a töriddel.Hálás vagyok ezért!!!

    VálaszTörlés