Kereső +.+

2010. június 19., szombat

29.fejezet--Ítélőszék






Köszönöm az 52 R.O.-t és a 25000 látogatót :D
Jó olvasást:)





Elisabeth nagyon örült Edwardnak. Annyira megható jelenet volt. Kedvem lett volna sírni. De most fontosabb dolgokra kellett koncentrálnom. Valami nem stimmel itt fent. Mindig nagy a nyüzsgés de most mindenki nyugodt, túl nyugodt. Olyan mint a vihar előtti csend. Vagy lehet csak rémeket látok.

Vissza értem a palotához és elindultam Leonardoékhoz. A gyomrom tiszta görcs volt. De bizakodtam a legjobba. Hangtalanul nyitottam be az ajtón. Mindannyian a tükröt bámulták.

- Sziasztok! - köszöntem. Meglepetten fordultak felém. Gondolom nem hallották hogy jövök.
- Már vártunk Bella! - felelte Angelo - Üdv újra itthon! - ölelgetett meg.
- Öhm. Tudjátok miért vagyok itt... - kezdtem bele. Leonardo arca fura kifejezést vett fel. Nem értettem miért.
- Először is gratulálunk a küldetéshez! - dicsért meg Florette - Örülünk hogy boldogok vagytok.


- De mivel angyal vagy... - túrt a hajába idegesen Leo.

- Álljunk meg! - most miért visszakoznak? - Ti tudtátok hogy ez lesz nem? Akkor most miért vagytok tanácstalanok? Mert kétség kívül azok vagytok. - ez egy logikus kérdés volt szerintem.
- Csak Leo az. - szólt közbe Angelo.
- Bella. - jött oda az említett és megfogta mind a két kezem - Lányom, tudod hogy szívem szerint rögtön rá vágnám hogy menj vissza a Földre és élj Edwarddal de... - hadarta kétségbe esetten.

- De...? - sürgettem - Mi a baj? - mert valami van az biztos.
- A dolgok változtak miután elmentél.
- Ezt hogy érted? - vontam össze a szemöldököm.


Aztán ő oda vezetett a tükörhöz és borzalmas dolgokat mutatott:

- Vonat baleset: Mexico. 212 halott. - a tükörben fel tűnt a kép.
- Repülőgép szerencsétlenség: Francia ország. 348 halott. - hozzátartozók elkínzott arca.
- Sorozat gyilkos Japánban az áldozatok száma 75. És még sorolhatnám, az eltűnéseket, az erőszakolókat, rablásokat stb. - Nagyon összezavarodtam. Ezek borzalmas dolgok de hogy jön ez most ide? Értetlen arcom láttán Florette válaszolt:


- A pokol szervezkedik Bella, pont mint 200 évvel ez előtt. - suttogta.
- Szerintem meg csak rémeket láttok !- szólt közbe Ang - Máskor is voltak már katasztrófák és ezután is lesznek de ez még nem jelenti azt hogy támadás készülne! - rázta meg a fejét.
- Legyen igazad tesó! - felelte Leo - Minden esetre jobb félni mint megijedni! Érted már Bella? Ha tényleg az készülődne ami, akkor mindenkire szükség van.
- De vissza tudok még jönni nem? Segíteni. - néztem rájuk kérdőn.
- Ezt nem kérhetjük tőled. - hajtották le fejüket.
- Dehogynem! - mondtam határozottan - Ti is a családom vagytok.
- De neked ott már lenne egy életed, amit nem lenne helyes felbolygatni. - makacskodot Leo.


- Egyezzünk meg! - ajánlottam - Megengeditek hogy a Földön éljek én meg segítek nektek bármibe.
- Biztos vagy benne? - nézett rám kérdőn - Kész vagy harcolni ha szükséges? - Határozottan bólintottam. - Akkor legyen! - egyeztek bele. Hangosan kifújtam a levegőmet. - Minden képességed megmarad Bella. Lényegében semmi se változik csak nem itt élsz majd. - mosolygott rám másik anyukám.
- Rendben - bólintottam.

- Ha pedig bármi történne jelezni fogunk! - mutatott rá fejére bátyám. Majd oda jött és megölelgetett, boldogan simultam ölelésébe.
- Elkísértek a kapuig? - kérdeztem.
- Naná. Kíváncsi vagyok a hercegedre. - vágta rá egyből.


Kiérve én elindultam Edwardért ők pedig Lilyt keresték meg.

Végig néztem egy szív szaggató búcsúzást.Mindig is kedveltem Masenéket és most már a fiúk az életem.

Szerelmemmel kézen fogva indultunk vissza.Már láttam kicsi családomat.

- Sziasztok! - köszöntek mosolyogva.
- Edward, ők itt Florette, Leonardo és Angelo. - mutattam be őket. Miután üdvözölték egymást Florette meg is ölelte kedvesemet, Ang odajött hozzám.

- Hiányozni fogsz csajszi! Kit fogok én piszkálni ha te nem leszel? - viccelte el a dolgot. Nem hiába, a búcsúzás nem az erőssége.
- Ott lesz Lily. - kuncogtam fel majd puszit nyomtam az arcára.

- Hé engem hagyjatok ki ebből! - tiltakozott hevesen barátnőm aztán a nyakamba ugrott.
- Jaj Bella rettentően foglak hiányolni! - fúrta arcát a hajamba.
- Én is téged! - öleltem meg jó szorosan. Majd Lily Edwardhoz ment elbúcsúzni.

- Kicsim! - vont magához Florette - Legyél boldog Edwarddal! - suttogta fülembe én pedig bíztatóan rá mosolyogtam.

- Nagyon vigyázz magadra! - fogta meg kezemet fogadott apukám - Járj nyitott szemmel édesem, és ha bármi van szólj! - nyomott puszit homlokomra. Bólintottam majd vissza mentem szerelmemhez.

- Vigyázz rá Edward! - intette szigorúan Ang de a mosoly ott bujkált az ajkain.
- Örökké vigyázni fogok rá! - majd szavai nyomatákossága kedvéért megcsókolt.

Ott mindenki előtt, aztán éreztem az elektromos sziklákat és már csak az eső kopogott vállamon. Itt vagyunk. Megérkeztem új életemhez.

Sok szerelemmel és boldogsággal, de lehet hogy egy gigantikus háborúval is...

14 megjegyzés:

  1. szia hú ,de azé sok ördögöt ne küldj a földre ha lehet ,maradjanak csak lent a helyükön ,bár ha belegondolok elég sok gonosz ember van a világon üdv Böbe

    VálaszTörlés
  2. Jujj ez nagyon jó lett :D
    Imádtam... (-csak úgy zárójelmeb megemlíteném - szerintem tuti szervezkedik a pokol... - na mind 1, külön vélemény xD)
    Várom a kövit
    Puszi Adry

    VálaszTörlés
  3. köszi csajok :D
    nyugi annyi ördög nem lesz ;) xD
    és van bennne valami amit mondtál Adry ;D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Valahogy éreztem hogy túl szép lenne ahhoz hogy Bellának minden tökéletes legyen ám még a leges legelején figyelmeztettél de azért mégis....*aggódós fej*
    A pokol megint ketté akarja szakítania jót, szépet, csodát, és Bella boldogságának az útjába áll..Harc , idegesség, sebesülések??Harag, félelem??
    "Mindannyiunknak szüksége van egy kis segítségre; valakire, aki segít nekünk meghallani az élet zenéjét, hogy emlékeztessen, nem mindig ilyen rossz minden. Valaki van ott, és az a valaki meg fog találni téged.(Tuti Gimi)"
    Bella mellett mindig lesz valaki aki segít..:)
    És vajon mit fog szólni majd a család ehhez hogyha Bella elmondja a történteket a tanácskozásnál??Edward biztosan ki lesz borulva hisz nemrég kapta meg élete angyalát Esme aggódni fog..és a többiek is..Alice pedig kémlelni fogja jövőt biztosan..
    Várom a folytatást kérlek hamar hozd szeretném tudni a további fejleményeket amúgy ezúton is jó nyarat és szünetet minden diáknak!!:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. szia Evcu ez nagyon cuki floék tök arik csak így tovább puszi

    VálaszTörlés
  6. sziaa
    nagyon szuper lett!!!!!!!!
    naaagggyoooon jóóóóóóóóóóóóóóóó
    nagyon tetszett!
    juhuuuu ördög támadás ezzz azzz(H) egy kis izgalom :P juj rabolják már el Bellát!!! XD jáj de nagy lenne...XD
    kíváncsian vároma folytit! :)
    millió pusziii

    VálaszTörlés
  7. köszönöm széepn :$
    és igen valóban lesz még valami a pokollal de arra egy picit várni kell :/ nem akarok röktön ajtóstúl rontani a házba :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett és
    már alig várom a
    következő fejezetet

    VálaszTörlés
  9. wiii dejólett :)
    siess kövivel :)

    VálaszTörlés
  10. Jaj remélem Bellának nem lesz majd baja, ha tényleg a pokol ellen kell majd harcolniuk.
    Azért jó lenne nekik egy kis idő, kettesben, szerelemben, még a háború elött.
    Puszi jó rész lett

    VálaszTörlés
  11. Szia,nagyon jó lett.Szóval lassan eljön a bunyós rész?

    VálaszTörlés
  12. köszi csajok :D
    igen lassan el jön a bunyós rész ;)
    de először ahogy Bari gondolta lesz egy kis szerelmes rész :)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  13. Helló!:D
    Tudtam én h a pokol szervezkedik.és h nem véletlen egybe esés.
    Én személy szerint most rá vok kattanva az ilyen edzős cuccokra úgy h szívesen olvasnám ha harcolnak:D
    Grat a fejihez%
    Puszi
    Nana

    VálaszTörlés
  14. köszönöm szépen :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés