Kereső +.+

2010. július 12., hétfő

34.fejezet--Fekete város





Nagyon hiányoztatok srácok :) csak ennyi a hozzá fűzni valóm :P
ja ...és ne öljetek meg a végéért ;)
jó olvasását (L)




- Azt hittem már nem is szóltok. - róttam meg Angelot fejembe. De válasz nem érkezett rá.

- Ang itt vagy? - kérdeztem - Angelo?

- Bella mi az? Jól vagy? - nézett kétségbe esetten a szemembe Edward.

- I...igen. - dadogtam - Angelo üzent nekem. - Ang? Ang? szólogattam továbbra is fejembe bátyámat.

- Miii?

- Jó hallottad. - mondtam egy oktávval feljebb a kelleténél. Szerelmem furcsán nézett rám.

- Jól vagy? - vonta össze szemöldökét. Válaszul csak megráztam a fejem.

- Valami történt Edward. Valami rossz. - vallottam be.

- Ezt miből gondolod?

- Csak ennyit mondtak: "Bella, elkezdődött!" Azután se kép se hang. És eléggé későn közölték a tényt amit már eddig is tudtam. Ez nem normális. Az angyalok mindig pontosak és előre látóak. Ráadásul Leo nem hagyná idáig fajulni a dolgokat.

- Hogyan tudnánk velük kapcsolatba lépni? - kérdezte kíváncsian.

- Gondolatban folyton próbálom de nem válaszolnak. - csüggedtem el. De nem adhatom fel. A remény hal meg utoljára.

Hirtelen Alice csörtetett oda hozzánk. Izgatottan csillogó szemei most 10 centire kitágultak, és úgy nézett rám mint egy kölyök kutya.

- Mikor kezdjük el az esküvő szervezését? - kérdezte ártatlanul kislányos hangon.

- Ez nem a legalkalmasabb pillanat Alice. - ráztam meg fejem.

- De igen, pont ez a legalkalmasabb pillanat. Legalább eltereli a figyelmeteket erről az egészről. Mind hallottuk mit beszéltetek az előbb. - fejezte be.

- De...

- Semmi de. - nézett rám ellent mondást nem tűrően - Kérlek...!!! - és megint azzal a kőszíveket vajjá puhító mosolyával találtam szembe magam.

- Oké... - adtam be derekam de mielőtt elkezdett volna ugrándozni hozzá tettem. - De csak egy dolgot intézünk el ma.

- Rendben! - lelkesedett be - Induljunk! - fogott kézen. Segély kérően néztem Edwardra és egy pillanatra szemébe feltűnt az a boldogság amit akkor láttam mikor igent mondtam neki. Gyorsan elbúcsúztam szerelmemtől és már a kanári sárga Porshe-ba repesztettünk. Forks, majd Port Angeles felé.

- Akkor Bella mit választasz: Ruha, virágok, torta bár ez nem feltétlenül szükséges de... - Blablabla. Innen csak ennyit értettem.

Gondolataim más felé kalandoztak amikor beértünk Forksba. A város egész lakossága gyászolt. Szinte mindenki feketében volt és sírtak az utcán a padokon a kocsiban. Mint egy kísértet város vagy nem is tudom. Leírhatatlan érzés lengett körbe ahogy elhaladtunk a városi temető mellett. Az egész dugig volt emberekkel. A gyász, együttérzés, fájdalom és a szomorúság kavargott bennem. Egy pillanatra talán a szemem is könnybe lábadt.
De nekem nem így kéne éreznem a fenébe is.

Egy aprócska kéz lebegett szemem előtt.

- Halihó! Föld hívja Bellát!

- Bocsi, hol is tartottunk?-néztem rá bocsánat kérően.

- Mivel nem válaszoltál, hogy ma mit csináljunk ezért én döntöttem. Ruha lesz az első. Mivel még a dátumot nem tudjuk így a virágokat nem lehet megrendelni. - magyarázta.

-Oké. - bólintottam. Mikor körbe néztem már egy esküvői ruha szalon előtt voltunk.

Sietősen pattant ki barátnőm a kocsiból ezzel engem is fürgébb tempóra ösztönözve. Ha tíz boltot nem jártunk végig akkor egyet sem. De egyikbe se találtam meg amit kerestem. Vagy túl kihívó, vagy túl konzervatív, vagy ez, vagy az. Alice elkeseredetsége rám is rám ragadt. Azért én is szerettem volna hogy tökéletes legyen életem nagy napja.


- Alice, nem tudsz egy jó ruha tervezőt? - jutott hirtelen eszembe az ötlet.

- De igen. - vigyorodott el. Ezek szerint neki is tetszik az ötletem.

- És ki az? - lehet ismerem.

- Marie Alice Brandon Cullen... személyesen. -hajolt meg színpadiasan. Majd egy boldog mosollyal az arcomon a nyakába ugrottam. Nem tudom mi ütött belém de most boldog voltam és igaza volt húgomnak egy picit elfelejtettem a gondjaimat.

- Tényleg megcsinálnád nekem? - kérdeztem még mindig meghatottan.

- Hát persze. Csak gondold ki milyen legyen aztán egyeztetünk és már kész is van. - kacsintott.

Az idő már késő délután felé járt ezért haza indultunk. Hiányzott Edward. Nagyon is. De a harc nem hiányzott. Most boldogságot akartam szeretetet és békességet. Hamar haza értünk de furcsa volt a ház légköre olyan nyomasztó és fullasztó, teli gondokkal. Mind együtt voltak. Valaki tévézett valaki olvasott vagy mint Edward is ült és gondolkozott.

Az ajtó csapódására észre vettek minket. Szerelmem boldog mosollyal fogadott engem aztán odaszaladt hozzám.

De mielőtt ajkai találkoztak volna az enyémekkel különös dolog történt. A vakító fény elárasztotta a szobát.Edward védelmezően karolt át. Azután egy tompa puffanás olyan mikor valaki elesik. Nem sokat tévedtem. Szememet kinyitva egy férfit pillantottam meg aki arccal a padlón fekszik. Azonnal oda rohantam hozzá. Ismerős volt, nagyon is.

Félelmem be is igazolódott amikor megfordítva a testet Angelo elgyötört arca villant fel. Az egész teste rázkódott. Szemei fájdalomtól csillogtak.

- Angelo. - leheltem szörnyülködve mivel borzasztó dolgot fedeztem fel. Bátyám hasánál egy ronda seb éktelenkedett amiből patakzott az ezüst vér.

- Mi történt veled? - kérdeztem nagyon halkan és nagyon rémülten.

- Priscilla... - csak ennyit mondott majd vakítóan zöld szemei lecsukódtak...

14 megjegyzés:

  1. Első komi! Nagyon jó lett! Imádom Alice-t, de ilyenkor kell abbahagyni? Gonosz!
    Puszi : Friday

    VálaszTörlés
  2. Ez annyira jó lett, hogy a végén...
    na szóval nagyon megsajnáltam Angelo-t...
    Jaj, csak legyen vége a harcnak.. Igaz, hogy még el se kezdődött, de azért mégis.
    (L)
    puszi bari

    VálaszTörlés
  3. jaj!! ugye ezt most nem gondolod komolyan?
    mi lesz ebből?
    Cullenek és Bella vs. pokol?O.o
    amugy nagyon tetszik a törid
    puszy
    darkcica

    VálaszTörlés
  4. Evcu... Örülök, hogy visszatértél :)
    De most meghalsz!
    Hogy lehet itt befejezni? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Remélem Angelo nem hal meg...
    fantasztikusan szuper lett ez a rész is!
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  5. szia örülök h újra itt vagy :D
    nagyon tetszett ez a rész és Bella lekesedése a ruhához XD pedig a közelben sem volt Jazz:P
    és a végeee áá szegény Angelo remélem h rendbe jön és nem fog meghalni. :s és most akk majd Belllnak is mennie kell harcolni:/ ?
    siess a kövivel már naon várom. :DD
    pusziíí

    VálaszTörlés
  6. neh :'(
    ugye nem hal meg Angelo? :'(
    ne :(

    am nagyon tetszett :)
    siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    örülök hogy visszatértél!
    Ám ez a függővég legszívesebben kiabálnék..Mi hogyan ???ÁÁÁÁÁ ez ez ugye nem fog meghalni Angelo?Nem teheted meg ne ne ne..*könnyeim patakokban folynak*Prsicilla az az egyik vezető ugye és a legerősebb?Ugye Angelo zöld szemei nem azért csukodtak le hogy így haljon meg hanem a fájdalomtól ugye??
    Ám legalább még ha pár órára is boldog volt Bella s Alice olyan aranyos volt ahogy Alice meghajolt hogy majd ő megtervezi de azt hittem hogy Alice fog a nyakába ugrani hogy megengedte Bella neki de ez fordítva sült el..
    Edward és Bella olyan szép pár nem lehet hogy ilyen hamar véget érjen a kapcsolatuk hisz annyit vártak már egymásra és az igazi szerelemre boldogságra...Aggódás gyötrelem fájdalom veszteség egy aprón fénylő rövid ideig tartó csillag boldogság volt ám ezek után mi lesz??Látom Evcu kedves írónőm hogy te Lindusékon nőttél fel, függővégileg:)De sebaj mi így szeretünk;)
    Melinda

    VálaszTörlés
  8. Szia,nagyon jó lett.Remélem Angelo nem hal meg.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  9. áhh üdv közetetek megint csajok (L)
    Látom betalált ez a feji *kuncog*
    pont ez volt a cél :D Hogy rágjátok magatokat most mi lesz ...:P
    És igen Melinda valóban rajtuk nőttem fel főleg Nincsíín ;)
    és egy angyal nem lehet csak úgy megölni ...*sejtelmes vigyor*
    de hogy pontosan hogyan? ...:) az a következőben kiderül ;D
    jah és Melinda nagyon sok mindenre rátapintottál =)
    és köszönöm szépen (L) örülök hogy tetszett :Ł$
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  10. wow! hát ez nem semmi lett. remélem meg fog gyógyulni angelo. folytasd hamar.

    VálaszTörlés
  11. öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö sokkk egy kicsi sokk xDxD tyűűűűűűűű áááááááá
    jáj ez naggyon nagyoon naggyooon jóóó lett főleg a vége áhh :D:D
    de jóóóóóóóóóóóóóó
    :D:D:D:D
    IMÁDTAM :D:D
    örülök h itt vagy^^remélem jó volt aa táboorrr :P;)
    vároom a frisssttttt :D:D
    szerííí pusziiii(L):D

    VálaszTörlés
  12. Hello ez kurva jó lett!!! Már várom a folytatást

    VálaszTörlés
  13. köszönöm szépen :$
    és nagyon jó volt a tábor ;)
    holnap friss (L)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  14. szia evcu ez isteni lett gratula mi lesz anggal? puszy

    VálaszTörlés