Kereső +.+

2010. július 26., hétfő

Nemtudomhányadik Díj ;D





Köszönöm szépen Vivi (L) Imádlak drágám (L);)

5 dolog rólam: /annyi ilyet írtam már hogy lassan tudjátok az egész életem történetét :D/

1.Egyik imádnivaló barátnőm most kezdett egy csudi jó történet írásába;)
2.Az első fanfic amit olvastam az Benina, Midnight Sun folytatása volt :)
3.Kedvenc évszakom a Tavasz...(L)
4.Sok bolond barátom van :P
5.Imádok enni xDxD


ezt se küldöm tovább senkinek se!!! Ugyan azt mondom mint az előzőekben...ha kell nyugodtan rakd ki ;)
puszi xoxo

UI:holnap friss ;D

3 megjegyzés:

  1. A bolond barátba nem tartozom bele úgye?xD
    Mert én jó vagyok:D
    hehe najó nem mindig:D
    Imádsz enni?xDhehe
    Ezt most írod le elsőnek?:O
    (L)

    VálaszTörlés
  2. Hát még meggondolom ;)*ördögi kacaj*
    és igen csak most írom le először *pirul*
    eddig nem jutott eszembe xD
    pedig olyan kézenfekvő xD
    najólvan ez van xD
    imádlak (L)

    VálaszTörlés
  3. Am ez tök fura....mert ez tényleg kézenfekvőxD
    Imádlak(L)

    VálaszTörlés