Kereső +.+

2010. július 1., csütörtök

Eclipse élmény beszámoló :D







Nem is tudom hol kezdjem. Erre nincsenek szavak de komolyan. Minden elfogultság nélkül. Szóval én tegnap voltam és még most is vigyorgok meg izgatott vagyok(valószínű ez még 2 hétig ilyen lesz). Kellemes csalódás volt az egész.
David Slade hihetetlen nagyot alkotott. Le a kalappal előtte. Nem sikerült még egyik Twilight film se ilyen jóra. Ez a legjobb a három közül. Furcs mert én könyvbe ezt szeretem a legkevésbé mégis a vásznon ez a legjobb. Fantasztikusan volt megcsinálva.
Tisztára olyan volt mint a könyv (egy két kivétellel). Hogy miket hiányoltam és miket nem arről majd később :)
Kicsit féltem hogy a spot-okkal mindent lelőnek majd de nem történt ez és ennek is nagyon örültem.
Kedvenc jelenetem: amikor Jazz a többieket harcolni tanítja az valami k***a jó lett.
Meg térmészetesen a hálószoba jelenet is nagyon ott volt. Ennél például azt hittem majd finomkodni fognak de nem tették. Pont olyan volt amilyennek lennie kellett.

Jelenet elemzés:
A vámpír ölés(hogy olyan mintha széttörne) nagyon jó ötlet volt. És látványos.
Sátras jelenet baromi jó volt. Tetszett ahogy J és E csipkelődtek egymással. Ahogy Bella fázott és Jake oda ment hozzá. Egyébként eddig nem voltam valami Jake fan de most nagyon szimpatikus lett a szememben. De azért még mindig Team Edward.;) Azt amikor J rájön hogy össze háazsodnak. benne volt az "10 legjobb éjszaka" amit megint csak azt hittem hogy kihagynak.
Diplomaosztó, sárga talár nem tetszett de már a könyvbe se úgyhogy nagyon nem foglalkoztam vele. Tök jó hogy Carlisle és Esme is ott volt. Jessica beszéde pedig nagyon szép. Tökéletes az egész.
Felvilágosítás,Billy Burke és Kristen fantasztikusan játszanak együtt. Annyira szuperül megcsinálták. Azon nevettem ahogy B mondja "Apa szűz vagyok oké?"xD ezt olyan viccesen( jó értelemben) mondta.
J&B csókja intenzívebb volt mint E&B csókja de itt tök érzelem mentes volt nekem. Baszki szerintem ezek tényleg eggyütt vannak mármint Kristen és Rob mivel az ő csókjaiknál ( semmi elfogultság nélkül) Éreztem a gyengédséget a szerelmet az odaadást. Hitelesek voltak, na vajon miért? :D
E&B Szóval aranyos egymás mellett és minden tetszett tőlük.
A Bella és Reneé jelenet nagyon aranyos volt. És az a takaró nem volt a könyvbe ha jól emlékszem. De nem baj.
Jacob sérülése. Istenem annyira szívszorító volt. Viszont itt volt egy kis baki( ha annak vesszük)Ha egy farkas vissza változik akkor mesztelen de J nem volt az: Jó tudom hogy ez egy korhatáros film meg minden, de akkor is. Amúgy ez így jobb volt. Vissza térve, a vége felé amikor mondják hogy " Carlise újra eltöri a csontjait"Az valami hátborzongató lett. Azok a sikolyok. Aztán Gil(Billy) könnyes szeme. Hihetetlen jó volt.
Lánykéres annyira cuki volt. Jaj nekem is kell egy Edward. Olyan romantikus volt az egész hogy az valami hihetetlen. Ebből látszik hogy ma már melyik fiú viselkedne így egy lánnyal? Semelyik -.-". Hogy örült már E hogy végre B igent mondott.
Harc, rendeben volt sőt királyul megoldották.

Amit hiányoltam:nem sok mindent de azért megemlítek párat.
Edward nagyon hamar elenegedte Bellát Jacobhoz ez fura volt. Aztán tudom apróság de a végének úgy kellett volna véget érnie hogy J elmegy.
De ezek csak nagyon apróságok úgyhogy szemet hunyok felettük ;)

Nem sokan tudják hogy imádom Carlislet és Japert és végre szerepeltek is a filmbe főleg Jazz .Jaj anniyra jó volt.
Emmett végre viccelődött ez is tetszett (" Rágózni és sétálni akartál egyserre Bella?"xDxD)
Rosalie végre tényleg a világ legszebbje volt. Nagyon eltalálták ezt a parókát. Jazzé is tetszett meg Belláé is rendben volt.
Ja...és Jazz meg Alce hihetetlen aranyosak (L)Imádom őket.
Az új viktóriával semmi bajom Bryce ügyes volt. De akkor is Rachel lesz az igazi :)
Sethet imádtam. Baromi aranyos volt mindenhol. Aztán Leah hát az Leah xD
Visszaemlékezések pazarul voltak megcsinálva. Mindegyik. Mondjuk nekem Jasperé tetszett a legjobban olyan volt mint egy western film.
Színészi játékról nem fecsegek, jó mint mindig. Senkivel nem volt bajom. Ennyi.

Zene:van pár kedvenc:D
Metric — All Yours, ez ment a végén, két napja ezt halgatom.:)
UNKLE — With You in My Head (featuring The Black Angel - ez a harcolósnál volt.Áhhh...
Muse — Neutron Star Collision (Love Is Forever) - bulinál:D
The Bravery — Ours-ezt nem tudom xD De az Ost-ról ez is kedvenc:)
The Black Keys — Chop and Change - ezt imádom ;)

Mindjárt befogom srácok ne izguljatok xD

A közönség nem volt rossz azt hittem hegy rosszabb lesz. DE behoztak a filmre egy kb. 3 hónapos kisbabát. :O kajakra annyi volt. Aztán a mozi egyik alakalmazottja ki akarta vitetni de az anyja nem vitte ki. És nézte a filmet. De amikor elkezdtett tök hangosan gügyögni azt hittem lecsapom.( nem vagyok anti babás xD de most akkor is :/)
mellettem viszont egy szerelmes pár ült és ahol B igen mond E-nek ott loptak egy csókot egymástól. Olyan édesek voltak. Látszott rajtuk hogy szeretik egymást.

Tuti megyek még egypárszor rá. Már csak azért is mert a mozi Eclipse menü, pohár szálítmánya nem jött meg xD Komolyan.És nekem kell egy olyan pohár :D

Oké. Végeztem ennyi. Aki még nem látta az sürgősen tegye meg;) Lenne mit még mesélnem de nem beszélek tovább xD.

puszi xoxo

7 megjegyzés:

  1. Jacob a harc után amikormegsérült mesztelen volt de takarta magát. Nézd meg jobban.
    Honnan tudod hogy lesz Eclipse-s menü?:O
    Légyszi válaszolj:)
    Viki

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Nem volt az mert láttam a naciját ( ami megjegyzem nagyon világos színű volt) viszont utána már nem láttam a naciját úgyhogy össze vágták :) Direkt figyeltem de tényleg takarta magát.ez van.
    am.. interneten olvastam és meg is kérdeztük az egyik bufést és ő mondta hogy még nincs, mert nem érkezett meg :D Viszont én úgy tudom csak a CinemaCity-nél és még egy mozinál lesz/van.
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  3. Oké Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Én még nem láttam de lassan majd megnézem a de amit így elmondtál teljes kivagyok(jó rételemben)és hogy annyi mindent nem hagytak ki ez jó dolog mert a másodiknál azt éreztem de az is tetszett :)
    Akkor azt hiszem nagyon gyorsan össze kell hozni hogy megnézzük majd:)Mert már várom!!:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. Mindenképpen nézd meg Melinda ;)
    neked is tetzseni fog :)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Mi most néztük meg!KIRÁLY!!!!!
    nagyon nagyon tetszett!Poharat sajna mi sem kaptunk(Duna plázában voltunk).De tuti beszerzek egyet valahonnan.
    Én is hiányoltam jeleneteket.Az elején húztam a számat,de túl tettem magam rajta és csak a filmre koncentráltam és nagyon király volt!Nekem könyvbe ez volt a kedvencem.Az "új" Victoria is jó volt.Mindenkinek csak ajánlani tudom.(Persze csak az első két rész után :) )
    Pusza
    Anasztázia

    VálaszTörlés