Kereső +.+

2010. július 30., péntek

39.fejezet--Nélküled




Ezt a fejit küldeném A Múzsámnak (Vivinek)...:D Imádlak drágám :) Csak a te kedvedért nem az a tipikus ön marcangolós fejezet ...;)
Jó olvasást +.+!!!





/1 évvel később.../




HAHA:D csak vicceltem xD





/Edward szemszög/



A fákat tövestül szakítottam ki. Egyiket a másik után. Hála fáradhatatlan vámpír létemnek, kedvemre tombolhattam. Nem érdekelt semmi. Nem érdekelt Alice fájdalma. Nem érdekelt a többiek fájdalma. Elég volt nekem a sajátom is. Újabb fák semmisültek meg a kezeim állttal. A fél erdő romokba hever. Legszívesebben utána mennék. De nem tudok lejutni oda meg nem is szabad.

Reszkető kézzel nyúltam szakadt farmerem far zsebébe. Előhúztam azt a levelet amit kedvesem könyvén találtam. A papír rongyos volt a sok olvasástól. Egyetlen mentsvárként kapaszkodtam belé. És csak reménykedhetek a legjobban. A düh és a fájdalom égette szívemet ahogy a sorokat olvasni kezdtem.


Drága Edward!

Ne parázz, oké? Vagy felőlünk azt csinálsz amit akarsz...A kicsi angyalkád nálunk van. Hidd el még lehet élvezi is amit csinálunk vele. De nem ajánlom hogy utána gyertek. Se te, se senki. Mert azt szegénykém nem élné túl. Mondjuk lehet hogy így se...de hát reménykedni szabad.
A mennyország mindig azt mondja: A remény hal meg utoljára. Egy frászt!!! Na jól eltértünk a tárgytól nem igaz? Azt hiszem világosan fogalmaztam.

Döntsd el hogy élve vagy halva szeretnéd a mennyaszonyodat.

Üdvözlettel: Cassandra, Priscilla & Tyron



Dühösen és durván gyűrtem össze a levelet és tettem vissza a helyére. A tehetetlenség megőrjített és ami a legidegesítőbb volt Angelo semmit se akart tenni. Még mindig élesen él a fejembe mikor pár nappal ez előtt haza jöttem.

Kétségbe esve és fájdalommal teli szemekkel rontottam be az ajtón.

- Bellát elrabolták! - nyögtem és leroskadtam a kanapéra.

- Ettől féltem! - motyogta Angelo.

- Mi az hogy ettől féltél? - a vörös köd rátelepedett elmémre - Te sejtetted? Akkor miért nem szóltál? Akkor talán megakadályozhattuk volna ezt az egészet! - ordítottam. Nem akartam kiabálni de a feszültség és a többi érzelem kijött rajtam.

- Edward állj le!!! - szólt rám Jasper - Nem Angelo hibája.

- De igaza van Edwardnak. Szólnom kellett volna. - hajtotta le a fejét.

- Ezt most hagyjátok abba! - vágott közbe Alice - Azzal hogy mutogatunk egymásra és a bűn bakot keressük, Bella nem kerül elő...


És igaza volt Alicenak. Felesleges lett volna egymást hibáztatni. Erre senki se gondolt.

Mégse bántam meg kirohanásomat Angelo ellen. Mert ha ezt elmondja akkor nem mentem volna el vadászni, nem hagyom magára és most nem szenvedne kitudja hol. Drága Bellám hol lehetsz most? Bele se merek gondolni miket művelnek veled. Ha megtudom ki bántott tuti kinyírom. A hiány kezdte felemészteni bensőmet és ennek megint a fák látták kárát.

Nem bírom. Szétszakadok. Nem tudom elviselni a nélküle való életet. Mert az nem is élet. Fogalmam sincs hogyan tudtam 100 évig nélküle létezni. Hihetetlen hogy eddig kibírtam.

Már nem tomboltam.

Inkább lerogytam a Földre és egy kitépett fa törzséhez támasztottam hátamat.Bella mindig mindennek a jó oldalát próbálta nézni. Most én is így tettem. Vagy legalábbis próbáltam. Egy kis szelet boldogság a fájdalom tortáján. Lehunytam szemeimet és felidéztem az emlékeimet. Azt amikor először megláttam. Mikor először megéreztem csodálatos frézia illatát. Az első biológia óránk. Már akkor biztos voltam hogy szeretem. Szerelem volt első látásra. Csokoládé barna szemei ellopták a szívemet. Most még a hazugságomra is kellemes élményként gondoltam. Akkor legalább tudtam hogy jól van. De most...

Aztán tovább gondolkoztam...

Az mikor a rétünkön elmondta hogy micsoda is ő. Mikor fantasztikusan puha és édes ajkai az enyémekhez értek. Mikor karjaim dereka köré fonódtak az ő kezei pedig beletúrtak hajamba. Megpróbáltam felidézni minden egyes csókunkat és átkoztam azokat a perceket amikor vadászni voltam. Amikor megkértem a kezét. Az a boldogság most egészen távolinak tűnt. Arcomat kezeimbe temettem. Nem zokogtam. Nem voltam rá képes. A fájdalom túl nőtt rajtam.

Egy érintést éreztem vállamon. Mikor felnéztem Alice ült előttem szomorú arccal. Ilyet se láttam még. Alice nem sűrűn szokott szomorú lenni. Hirtelen megölelt én pedig belesimultam karjaiba. Nem hittem volna hogy valaha is ő fog engem vigasztalni.

- Gyere menjünk haza! - suttogta és felhúzott engem.

- Hé! - simogatta arcomat - Minden rendbe jön. Haza fog jönni. - bíztatott gyengéden. Csak tudnám mitől ilyen biztos benne! Nem kérdeztem meg. Nem is voltam biztos benne hogy megtudnék szólalni. Csak csendesen követtem őt hazáig. Szerencsére ő se próbált beszélgetést kezdeményezni.

Mikor beléptem hirtelen nagyon fontos volt rám bámulni és mindenkinek abbahagyni az eddigi tevékenységét. Sokan aggódóan néztek rám. De voltak együttérző pillantások is. De most eggyel több "ember" ült a nappaliba a szokásostól ellentétbe.

- Leonardo? - kérdeztem meglepetten. Ő meg mit keres itt?

- Szia, Edward! - köszönt. Értetlen arcom láttán Angelo szólt közbe.

- Én hívtam ide. - mondta - Bár utána menni nem tudunk. De azt segíthet kitalálni miért csinálják azt amit. - nem válaszoltam rá.

Felőlem most Elvis Presley is itt lehetne. Az se érdekelne. Nem figyeltem ahogy belemerülnek a találgatásokba. Gondolataim most sokkal érdekesebbek voltak.

Kezdek megbolondulni. Vajon egy vámpír megbolondulhat? Miért is gondolom én ezt? Hát mert a talaj úgy érzem mozog alattam. Mintha egy hó gömböt rázogatnának. Rápillantottam családom arcára. De az övéken is ugyan azt lehetett felfedezni mint az enyémen. Akkor most tényleg mozog a föld? Földrengés Forksban?

Aztán azt vettem észre hogy az orromig se látok a fekete füsttől. Mikor pedig megint éles volt a látásom hihetetlen dolgot véltem felfedezni a padlón. Hirtelen azt se tudtam sírjak vagy nevessek...


A távollét a szerelemnek olyan, mint a tűznek a szél: a kis lángot kioltja, a nagyot fellobbantja.
Richard Paul Evans

17 megjegyzés:

  1. nagyon jó!!! Az Bella lesz?????? Elsőőőőőő!!!!!

    VálaszTörlés
  2. majdnem első XD Bella az ugye? nagyon jó lett nem is tudom hogy hogy fogom kibírni a kövi részig *.*

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm:)
    És köszönöm,nem bírtam volna elolvasni ahogy magát okolja.:DKöszi Köszi Köszi...:D*-*
    Levél,végre megtudtam mi van bennexD
    Edward szemszög.*-*
    Amikor leírtad hogy 1évvel később én ott szívrohamot kaptam. Már írni akartam chat-be,hogy mit szórakozol velem?xDNormális vagy?:P
    Azt láttam,hogy vicc volt.
    Megjegyzem elég rossz.
    Nagyon tetszett:D
    Kíváncsi vagyok ki vitte le Edward-ot a pokolba:D
    Gondolom oda vitték?XD:O
    Nagyon tetszik:D
    De muszáj volt itt abba hagyni?*durcizik*
    Megfújtalak a viccedért.
    Siess kérlek*-*
    Imádlak:)(L)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen csajok :D
    Névtelen...hát azt nem árulom el a köviből kiiderül ;)
    Vivi..:D Örülök hogy tetszett a viccem xDxD
    És Edward nem ment le a pokolba :O
    hanem valami jött fel onnan...:D*titokzatos fej*
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  5. Csak azért nem akadok ki, mert nálam is függővég lesz *gonosz vigyor*
    A fejezet fantasztikus lett :D Mondjuk mindig minden fejezetet imádok, szóval ez nem újdonság. :D
    Ki lehet az? Hmmm? De ki az? He?? Ja és a vicc az elején -.-" egy kisebb sokk állt be nálam... De nem baj xD
    Már várom a kövit!
    Pusszy <3

    VálaszTörlés
  6. szia ez szupi remélem bells megtudott szökni az nagyon jó lenne! jó a feji gratulálok puszy
    ui.: várom a kövit

    VálaszTörlés
  7. szia
    eszméletlen jó lett =D
    várom a kövit =)
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  8. hátt ez naggyon király lett(mint a többi) ;DDDD
    Bella lesz az ugye? nagyon remélem hogy ő lesz az..ne tudd meg mennyire izgulok..áááááá. XD nagyon felcsigáztál..
    szegény Edward. :'(:'( annyira sajnáltam az elején..borzalmas.nagyon szar lehet mindkettőjüknek.
    Lehet hogy ez hülyeség,de amikor Edward elolvasta a levelet és mi még neem tudtuk,hogy mit írtak belé,akkor én egy pillanatra azt hittem,hogy Bella írta,hogy nem szereti...de ez hatalmas baromság és remélem tényleg Bella lez az.
    SIESS A KÖVIVEEEEL! vagy meg kelll halnod.sajnálom. ilyen az élet. ;DD XDXD
    puszi ßella(orsi..) xoxo. <33

    VálaszTörlés
  9. heh és még ÉN vagyok a gonosz ch...*felhorkant* :P
    eszméletlen jóó lett!! téll :D wááá :D csak gratulálni tudok remekül megírtad Ed fájdalmát, hogy már az őrület szélén áll :))
    várom a folytit:P
    pusszancs

    VálaszTörlés
  10. köszönöm széepn csajok (L)
    Szepy :@ áhhhh én kinyírlak ha mégegyszer ilyen függő véggel lepsz meg minket :O xD
    na jó nem ...imádlak +.+
    és örülök hogy sikerült jól megírnom ezt a fejit ;)
    picit féltem is tőle :O
    de aztán semmi gond nem lett a végén :P
    és hogy mi lesz a folytatás hát azt majd 1 hét múlva kiderül *ördögi kacaj*
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszett! Jó nyaralást! De remélem hamar hozod a kövit! Na, nem zavargok tovább!
    PUXD

    VálaszTörlés
  13. Szia,nagyon jó lett.Nagyon kiváncsi vagyok ki jelent meg náluk.Bella?Tetszik,hogy Edward végre valamiért nem saját magát hibáztatja.Kiváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  14. Szia!!
    Evcu neked ez tényleg jó???*mérgesen néz a könnyei között*
    Edward tehetetlen dühe haragja érthető és az önmarcangolása pedig erre jól tippeltem.A levél pedig komolyan kell venni.Leonardo le jövete és tehetetlensége pedig talán az idegen lesz a kulcs?Akivel kapcsolatba tud lépni.Edward támadása feléjük semmit nem old meg ez igaz de mit tudna tenni Alice keserű de igaz szavai talán Edwardot megállította.Reménykedni imádkozni tudnak csak egyenlőre, míg a fájdalom átjárja testüket és szívüket és nem csak nekik hanem Bellának.Gyötrődés keserűség és harag, de ha edward le ment volna így vagy úgy önként vonult volna halálba igaz egmás nélkül élni már nem tudnak a kezdet is döcögösen ment és még nincs itt a vége...Vajon időben lesz segítség?
    Már várom!és Evcu hamar szabadítsd ki a mi angyalkánkat!!!*kérlelő hatalmas szemek*
    Melinda

    VálaszTörlés
  15. köszönöm szépen csajok :D
    Sajnálom hogy ilyeneket írok :/ de ez van muszáj szenvedős részeket si írni :)
    és egy kis izgalom is kell:D
    milyen lenne már ha csak egyhangú boldogságról írnák :O?
    semmi izgalom, izgulás, fájdalom :/
    ezek teszik színesebbé és élvezhetőbbé a regényt :)
    és megnyugtatlak benneteket :P
    Bellának már csak egy kicsit kell szenvednie ^^
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  16. Evcu! :)

    Áh,ég az arcom, amiért csak most írok komi,de totál kiment a szélfújta fejemből xD

    Juj,ez olyan..annyira..jó lett *.*
    Mellesleg ajánlom neked,hogy ne csinálj ilyen vicceket mégegyszer,mert belehalok,te gonosz nőszemély xD

    Ez meg?? :O Edward nem magát hibáztatja?Na ne :O Csak nem megjött az esze? :D
    De azért nagyon sajnáltam szegény..fákat xD
    Na jó nem,tényleg nagyon rossz lehet most neki :/ Alice milyen cuki volt =]
    Utálom azt a 3 dögöt :@ Kapják be..:@ *idegbeteg*
    És és mi történt? :O Mi az a fekete füst? Ugye Bella az?Ugye? *.* :D

    úú nagyon várom a kövit ;)
    És mégegyszer bocsi :)

    Puszi,Bella.

    VálaszTörlés
  17. köszi szépen Bella :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés