Kereső +.+

2010. július 21., szerda

36.fejezet-Papírlapok





Hali:) Sajnálom hogy tegnap nem volt friss :/ De most itt van és remélem tetszik :)
Ajánlom : Lindussnak, Melindának, barinak, Szepynek, Klajcsiiínak, Erzsébetnek és demonnak.:D Imádlak titeket (L) Ugyanis ők írtak csak az előzőhöz komit.Pontosan 7 ember ez azért egy kicsit szomorú:(
A kövi friss csak hétvégén jön hogy pontosan mikor azt még kiírom :) ja és 15 komi alatt NINCS friss!!!! Megakarom tudni hogy csak lusták vagytok-e vagy sem...
úgyhogy komizzatok ;)
jó olvasást;D





- Félek Edward! - mormoltam halkan és tettem félre az elkezdett rajzott. Valószínüleg ez is a kukába fog landolni.

- Nem kell félned Bella. Én megvédelek téged! - ígérte, majd csókot nyomott a homlokomra. Szerelmem előttem ült az ágyon én pedig a párnáknak támaszkodva próbáltam eleget tenni Alice kérésének miszerint tervezzem meg az esküvői ruhámat. De gondolataim mindig elterelődnek. Ráadásul ha belegondolok hogy még Edwardot is elveszíthetem a gyomrom és a szívem hangyányira ugrik össze.

- Még mindig nem sikerül? - mondta, miután már legalább a harmincadik rajzot gyűrtem össze és dobtam a szoba egyik sarkába.

- Nem tudok ráhangolódni. - motyogtam csalódottan. Ajj pedig tényleg szerettem volna egy gyönyörű esküvői ruhát.

- Minden rendben lesz Bella... - kezdett bele de a szavába vágtam.

- Te is tudod hogy semmi se lesz rendben.

- Nem hagyom hogy bajod essen kicsim! - nézett a szemembe.

- Ez a mi ügyünk. Nem engedem hogy harcoljatok! - mondtam elszántan.

- Ezt ezerszer megbeszéltük Bella. - tiltakozott.

- Oké. Hagyjuk inkább, most nincs kedvem veszekedni. - sóhajtottam.

- Nem félsz hogy meglátom a ruhát idő előtt? - kíváncsiskodott.

- Ez még csak a terve. És nem hiszek a babonákba. Szóval...nem! - válaszoltam - Azt hiszem ma nem jutok előrébb. - raktam el a ceruzát és a radírt. Majd Edwardot kézen fogva lementem a nappaliba. Em és Angelo valami hülye filmet néztek. A sok sikítozásból hororra következtettem.

- Mizujs hugi? - mondták egyszerre mire mindketten elkezdtek nevetni én meg megforgattam a szemem. Egyébként Ang még mindig várja a harcot és még mindig nem tudom hogy miért. De boldogan csillog a szeme ahányszor csak szóba hozom. Párszor már meg fordult a fejembe hogy ez nem is az igazi Angelo de a hülyeségei azt igazolják hogy ez nem igaz. Úgyhogy el kell fogadnom, hogy valamit titkol előlem.

- Valamit tennünk kell! - szólaltam meg. Megelégelve hogy bátyám nem foglalkozik igazán a dolog komolyságával.

- Nyugalom Bella! - nyugtatgatott.

- Nevetséges vagy! - vált dühössé a hangom.

- Én? Te aggodalmaskodsz folyton! - vágott vissza.

- Nem tudom ki örül ennek az egésznek... - mondtam ironikusan.

- Elég! - jött oda Alice is - Olyanok vagytok mint két boltkóros aki a fehér és a fekete csipke szépségén veszekednek! - ajha ez aztán az Alice féle hasonlat. De várjunk csak. Csipke...Hmm...Ez az...

- Egy zseni vagy! - ugrottam a nyakába.

- Igen. Tudom. De most miért is? - mosolygott.

- Majd meglátod. - száguldottam fel a szobánkba.

Villámgyorsan előkotortam a ceruzámat és rajzolni kezdtem. A fejembe már megszületett a tökéletes ruha. Meseszép volt. Egy kis ráncolás oda egy kis csipke ide és már kész is. Büszke voltam magamra. Szélsebesen száguldottam hugomhoz,hogy oda adjam a rajzot neki.

- Kész van! - nyomtam kezébe amikor oda értem hozzá. Izgatott mosoly terült szét ajkain, végre valami amit nem látott előre.

-Ez varázslatos, Bella. Tökéletesen fog állni rajtad. - ölelt meg - Neki is kezdek... - Jó volt Alicet ilyen kis energia bombaként látni.

Két erős kar fonódott a derekam köré. Majd hideg érintést éreztem a nyakamnál. Edward ajkai lágyan tapadtak bőrömre.

- El kell mennem vadászni. - mondta szomorúan. Megértem, én se szívesen vagyok távol tőle.

- Oké. - mormoltam ajkaiba - De siess vissza! - váltam el tőle.

- Ígérem. - nyomott egy apró csókot homlokomra. Majd egy csibészes mosoly után már ott sem volt. Nagyot sóhajtottam. Most unatkozni fogok nélküle.

Olvasok. - döntöttem el. Méghozzá a szabad ég alatt. Felkaptam a kedvenc könyvemet és a nappaliba mentem.

- Esme elmegyek egy picit sétálni majd jövök. - mondtam.

- Rendben kicsim. Ha nem érnél vissza szólok Edwardnak. - nyomott puszit arcomra.

Egy gyors köszönés után már kint is voltam. A rétünkre sétáltam. Most is biztos csodálatosan szép... Nem is tévedtem sokat. A százszorszépek mellett a levendula is virágzott. Ráadásul a nap is sütött. Végre. Vidáman heveredtem le a fűbe. Jól esett egy kicsit kiszakadni a gondokból. Óvatosan nyitottam ki a könyvet. Emily Bronte: Üvöltő szelek - a legjobb mű a világon - majd elkezdtem olvasni:


Sohasem vallottam neki szerelmet szavakkal, de ha a pillantások beszélni tudnak, a sült bolond is kitalálhatta, hogy fülig szerelmes vagyok. Végre megértett és viszonozta pillantásomat - minden pillantások legédesebbikével. Mit tettem azonban én? Szégyenkezve vallom be, hogy fagyosan magamba húzódtam, mint egy csiga. Minden pillantására hidegebb lettem, és beljebb húzódtam csigaházamba, úgyhogy szegény kis ártatlan maga sem tudta végül, nem káprázott-e a szeme, és mert képzelt tévedése zavarba ejtette, igyekezett anyját távozásra rábeszélni. Szeszélyes viselkedésemmel szívtelen kalandor hírébe keveredtem: én tudom csak milyen méltatlanul....


Hirtelen beborult az ég. Vagy mégse...hisz ha felnézek kristály tisztán látom a napot. De hát...
Körülöttem fekete füst terjengett. Hátborzongató volt. Egy méteres körbe pedig a növényzet elpusztult. Fullasztó höség árasztott el. Mintha délután három lenne a Halál völgyébe.Szúrást éreztem a tarkómon.

Majd magába szippantott a sötétség...

15 megjegyzés:

  1. wwoww!
    nagyon szupperr lett:DD a ruha biztos meseszép lesz, rem. majd kapunk egy képet róla kb. milywn is lesz. :DD Alice persze hozza a formáját:) És ez a véégg... itt abbahagynii?? ajj.. ellát, h rohadnának meg, most mi lesz?? kíváncsian várom a kövit:DDD
    és kösziíí, hogy nekem is ajánlottad:)(L) nagyon tetszett.
    pusziiíí

    VálaszTörlés
  2. jaaj lemaradt egy rész XD szval elvitték Bellát, h rohadának meg. :DD XD
    és elsssőő komii:P

    VálaszTörlés
  3. őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő
    ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
    úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúXDXDXDXDXDXDXD
    miiiiiiiiiiii vaaaaaaaaannn????????????????????????????????????????????????????? heeeeeeeeeeeeeee
    sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk
    sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk
    nagyonnagyonnagyon szuppperrr lettt
    sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk
    imádtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk
    remegve várom a folytit!XD
    sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk sokk
    köszi az ajánlást!:D
    puszii^^

    VálaszTörlés
  4. tE kegyetlen!!!
    Azért sejtettem, hogy valami hasonló lesz, de nem erre számítottam! Az hittem teázgatnak egy kicsit, beszélgetnek, de te... a semmiből teremtetted elő. Hihetetlen vagy! Csúcs szuper! (mint mindig)
    Kíváncsi vagyok Bella ruhájára, meg milyen befejezés ez??? :D Siess, siess, siess. És nagyon köszi az ajánlást!
    puszi bari

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó, én erre nem is számítottam! Milyen lesz Bella ruhája? Elrabolták Bellát, de hát miért pont őt? Így kezdődik el a háború????

    VálaszTörlés
  6. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
    Most csapjalak agyon, vagy később?
    Most komolyan...
    Szúszá!!! Nyugi...
    fantasztikus fejezet lett :D
    De mégis hogy volt szíved itt abbahagyni? Pont itt? És akkor még én vagyok a gonosz? Hah... persze...
    Köszi az ajánlást!
    Már várom a kövit!
    Pusszy <3

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Köszönöm az ajánlást:):):)Ám kérdem én:MÉGIS HOGY GONDOLHATTAD EZT A FÜGGŐVÉGET HMMMM???
    AZT HISZEM IGEN KÁROS NEKED AMILYEN HATÁST GYAKOROLT RÁD AMIT A FÜGGŐVÉGEK KIRÁLYNŐI ADTAK NEKED(Itt gondolok Nincsiékre, Szyluékra is..és még sokan másokra is)
    Vajon melyik pokol béli vezető volt az aki bántotta a mi angyalunkat, igaz van egy tippem..
    Alice hasonlatán jót kuncogtam de vajon lesz lehetősége Bellának a való életben s viselni azt a csodás ruhakölteményt..Edward pedig azt hiszem átkozni fogja magát amiért egyedül hagyta őt illetve hogy miatta ment ki a rétre ezzel a saját élete került veszélybe önmarcangolás utálat gyülőlet harag pánik idegesség fog úrrá lenni rajta tud majd ezen Jasper könnyíteni? Angelo pedig észre fogja venni a bajt hallani érezni fogja vagy késő lesz?Ugye nem?:'(
    Az Üvöltő szelek részlete pedig csodás volt(az egyik kedvenc kötetem a a Bronte nővérektől)
    Lesz kiút segítség anélkül hogy valaki meghaljon vagy súlyosan megsérüljön a családból hisz abba Bella bele rokkanna és belehalna..!!!!!!????
    Melinda

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szerintem is fantasztikus fejezet lett és Bella ruhája mese szép lesz :D
    Am Bellát megtámadta a pokol vagy mi?? Remélem és ha mégis ott terem Edward és megmenti remélem nem lesz semmi baja!!
    Am bocsi,h az utóbbi pár fejihez nem írtam komit kissé elfoglalt vok és utólag olvasom el a fejezetetket. Még egyszer bocs. Megpróbálok ezentúl többször írni.

    VálaszTörlés
  9. Alice te függővég mestere ez gonosz húzás milesz bellssel? de gratulálok zseni vagy puszy

    VálaszTörlés
  10. ez...ez...ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
    tiszta ideg vok,hogy mi is lesz. lerágom a körmöm,annyira izgulok.
    mondjuk igaz,hogy még csak ma kezdtem el olvasni,de egyszerűen olyan csodás,hogy nem bírtam letenni.
    váááááá
    egyszerűen csodásak az írásaid.már alig bírom kivárni a hétvégét,de azért megpróbálom.

    VálaszTörlés
  11. Szia,szerintem is szuper lett.De itt abbahagyni???Remélem Bella nem hal meg.Én is kiváncsi vagyok a ruhára.Várom a kövit.Köszi az ajánlást:)

    VálaszTörlés
  12. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    CSak ennyit tok mondani azonnal a kövit!
    remélem nem hal meg Bella

    VálaszTörlés
  13. szia!
    Ez a fejezet szerintem csúcs szuper és csak így tovább!
    Kíváncsi vagyok hogy mi lesz Bellával és a Cullen családdal, így tovább
    Suzy

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm szépen csajok :D
    Bevallom nem volt betervezve ez a fordulat tegnap pattant ki a fejemből ;)
    és igen lesz majd kép Bella ruhájához de csak az esküvőnél :)
    és nm hal meg Bella hisz ő a főszereplő :P
    és én nem egy drámát írok ;D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    nagyon - nagyon istencsászári lett ez a fejiXD
    óhhh biztos tök szép lehet Bella ruhája:)
    de mi lesz vele? ugye megtalálják majd?
    rem nem lesz semmi baja:D
    siess a kövivel léccccccccccccccccciiiXD

    Pux:Wirág

    VálaszTörlés