Kereső +.+

2010. július 27., kedd

38.fejezet--Elveszve



Ezt a fejit Különösképpen LINDUSS-nak küldöm azért mert...xD olvas el és megtudod drágám ;) Aztán még Szepynek akinek nagyon tetszettek a +18-as írásai :D Barinak mert imádom a töridet csajszi (L) és még Vivinek aki most kezdett a blogolásba ;)
jó olvasást!!! =)



Üresség. Ezt éreztem most. A lelki világom egy hangyáéval volt egyenlő. Próbáltam nem gondolni semmire. Azt hittem hogy így könnyebb lesz de nem lett az. Sőt nehezebb. Minnél erősebben próbáltam a semmire koncentrálni annál inkább törtek elő belőlem a gondolatok. Amik közül soknak Edward volt a középpontjában.

Nem tudom mi lehet most nélkülem vele. Biztosan összetört. Ha az időt jól számolom és hát mint tudjuk ebben a hülye sötét és piszkos terembe nem igazán lehet számolni a perceket, de én azért megpróbáltam. Körülbelül egy nap telt el az egész elrablós dolog óta, és fél nap mióta az a mocsok itt járt.

A megalázottság és a fájdalom lassan emészti fel lelkemet. Én nem vagyok ilyenekhez szokva. Én még sose voltam háborúba. Nem áldoztam fel valamit a jobb cél érdekébe. Nem csináltam semmit.

Gőzöm sincs hogy hogyan keveredhetnék ki innen. Azt se tudom hogyan keveredtem bele. Vagyis valószínüleg Tyron rabolt el. De azt ennyi. Vajon keresnek engem? Remélem Angelo rájön hogy ki tette ezt. És nem hagyják hogy Edward valami őrültséget
csináljon.

Hmmm...Edward. Mennyire hiányzol most!Csak az ő ölelő karjai tudnának biztonság érzetet adni ebben a helyzetben. Csak az ő ajkai tudnák elfeledtetni mind azt amit tettek velem. Pedig érzem hogy még nincs vége. A pokol nem arról híres hogy egy pöttömnyi - már akinek - kínzással beérje.

Hirtelen nyílt ki az ajtó ezzel egy kis fény jutott a sötét helységbe. Nem szeretnék most látogatót. Tűnj innen bárki is vagy! Ordítottam volna. Ha lett volna elég erőm. De nem volt. Így csak tehetetlenül hallgattam hogy kopog a cipő sarka.

- Hoztam neked ruhát. - szólt egy lágy hang. Hát ez jó. Kicsit meglepett ez a hanglejtés. Most vagy így akarnak közelebb férkőzni hozzám hogy után jól hátba szúrjanak. Vagy csak szimplán van itt egy normális személy is.

Ha jó lény, ha nem. Nem válaszoltam neki.

- Megértem hogy nem szólsz hozzám, én se szólnék magamhoz. - sóhajtott fel. Hát ez bolond. Vagy csak én lettem az. Azért örülök hogy ha már tiszteletem nincs a humor érzékem még meg van.

Aztán a cipő kopogás megint hallatszódott és a fény ismét bevilágított a szobába. A kedves idegen kiment az ajtón, pedig még az arcát se láttam. Bár ha ezt nem élem túl, úgy se lesz fontos.

Csak tudnám mi jár Cassandra és a többiek fejébe. Ennyire szadisták lennének? /pont mint Linduss. az új fejezetével xDxD/ Csak azért raboltak el mert jó nézni ahogy szenvedek? Nem ennek más oka is kellet hogy legyen. Nem gondolkoztam ilyeneken tovább. A gondolkozás lefáraszt és nekem most minden erőmre szükségem van.

Kinyitottam a szemem. A jótevőm egy farmert és egy egyszerű pólót hozott, na meg fehérneműt. Felöltözve már sokkal jobban éreztem magam.

- Oké, Bella! Most légy okos és találj ki valamit!!! - aztán rájöttem hogy azzal hogy magamban beszélek nem szabadulok ki. Tényleg, halvány lila gőzöm nem volt róla hogyan fogok ebből kimászni. Az ajtónál nem jó. Próbáltam. De ha ki is tudnám törni - ami lehetetlen mivel tömör acél az egész - kint úgy is elkapnának és akkor csak még nagyobb bajban lennék.

Talán az egyetlen esély ha valaki kiszabadít. De ez magában egy öngyilkos küldetés, és ezt nem akarom egyetlen szerettemnek sem. Így hát elkeseredve ültem vissza a földre. Kezeimmel átöleltem a lábaimat és az első könnycsepp utat tört magának. Majd utána követte több száz másik is.

Az ajtó megint kinyílt. Priscilla jött be rajta.

- Jó megint látni téged Bella! - vigyorgott - Remélem jól érezted magad.

Nem válaszoltam neki.

- Na mi van? Megkukultál? - vihogott - Ejnye Bella! Nem mondták neked hogy illetlenség bevágni a durcit mások előtt? - kérdezte.

De én makacsul nem válaszoltam neki.

- Tehát nem. - gondolkozott el - Hogy én milyen jól elbeszélgetek magammal!

Úgy látom kezdte elveszíteni a türelmét.

- Na jól van. Nem érek én rá ilyenekre. - vigyorodott el gonoszul - Nézd csak mim van! - vett elő egy kést! Ne csak ezt ne! - Tetszik mi? - nevetett.

Az a kés volt A kés.

Ami simán megöl ha beleszúrják szívembe. Csak hogy én nem akarok meghalni. Látni akarom Edwardot, csókolni, ölelni, szeretni, hozzámenni...és ezt halottan nem lehet.
Priscilla észre vette rémületemet.

- Hm...Az jó ha félsz. - hümmögött - Szeretem ha félnek az áldozataim. De nem öllek meg angyalkám. Még nem... - nevetett fel ördögien.

- Fiúk! - szólt ki hangosan, mire két erősen izmos férfi jött oda hozzánk. - Fogjátok le! - mosolygott nyájasan.

Már sose lehet nyugtom? Nem! Mondták volna...

Priscilla egyre közelebb jött aztán a szemem előtt lehúzta a tokot a késről és felém lendítette. Én meg felordítottam a fájdalomtól.

Ezer sebből véreztem. Most már nem csak lelkileg de fizikailag is voltak fájdalmaim. A karomon több tíz vágás is éktelenkedett.

- Miért jó ez neked Priscilla? - nyögtem. Ha az a két férfi nem tart akkor tuti össze estem volna már.

- Aki kíváncsi hamar megöregszik cicám! - mosolygott majd a hasamba szúrta a kést. Felüvöltöttem a fájdalomtól.

- Dögölj meg! - nyögtem.

- Már meg volt! - vágta rá aztán csak egyszerűen kisétált. Ott hagyva vérbe fagyva.

De mégse fájt ez annyira mint Edward hiánya. Az életem fenekestül felfordult pár óra alatt. Tegnap még az esküvői ruhámat terveztem ma pedig már a halálomat.

Edward tudom hogy nem hallasz... de csak annyit hogy...hogy Szeretlek!!...
Edward?...Elvesztem.



Abban a pillanatban szerettem volna visszamenni az időben, és újra átélni minden együtt töltött pillanatot. Még egy titkos mosolyt, még egy közös nevetést. Még egy izzó csókot. Őt megtalálni olyan volt, mint olyasvalakit megtalálni, akiről nem is tudtam, hogy keresem. Túl későn jött az életbe, és most túl korán megy el.
Becca Fitzpatrick

16 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett!!!!
    És nagyon tetszett a hossza is :D
    De miért kell ennyire bántani szegény Bellát??? HAa??!!
    Szegény lány :(
    Remélem kiszabadítják!!
    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen ;)
    és hogy miért kell bántani az majd kiderül :)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  3. Köszi az ajánlást :) És örülök, hogy tetszettek a +18-as részek :P


    Fantasztikus fejezet lett, csak olyan szomorú:(
    Remélem nemsokára azért valami csoda folytán megmenekül, vagy valaki kiszabadítja. De ki vitt neki ruhát? Olyan kíváncsi vagyok, hogy már a hajam is őszül...XD
    És egyet értek veled...Linduss-al kapcs xD
    Már várom a kövit!
    Pusszy(L)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szegény Bella miért kell ezt tenni vele és ki volt az a normális idegen(mert kedvesnek senkit nem neveznék a pokolban)
    A Lindás részen egy aprót kuncogtam..:)Priscilla h miért nem öli meg?Szerintem azért mert azt akarja hogy így lássák őt Angeloék valamilyen kompromisszum fejében..Így akarják elérni hoy átvegyék a hatalmat vagy különben Bella tovább szenved vagy egyszerűen megölik őt?Bella kiszabadítási ötlete talán jobb hogy nem akar "nagy lányoskodni" egyedül mert akkor még jobban fog szenvedni vagy már elérte a véget?Mikor éri el azt a pontot hogy inkább meghal és már nem láthatja Edwardot csak a mennyben ha már sikerül oda kerülnie még egyszer utoljára?És odahaza közben? Miért nem tudják felvenni a kapcsolatot Bellával a gondolatban? Vagy blokkolják figyelik???
    tele gyötrődés és még nagyobb és mélyebb fájdalom...
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. Szívem isteni lett..ha lehet egy ilyen fejire ezt használnixD
    Ki volt az aki bevitte a ruhát?
    Siess mert kiváncsi vagyok:D

    VálaszTörlés
  6. Hali!
    megérkezett Miss. Szadista is ide!XD
    jót kacagtam oda zárójelezted XDXDXDXD bár nem értek veled egyet ÉS VELED SEM SZEPYKÉM XD :/ nem voltam olyan gonosz ...lesz ROSSZABB is megsúgom :PP! *ördögienkacag*xDD
    köszi az ajánlást (Ł)
    a fejiii:
    kurva jóóó lett!!:D
    bírom Prisliccát hasonlít egy közeli személyre akit ismerek éss Lindussnak hívnak XDXDXD :PP ohh de hát az én vagyok :PXDXD
    ki lehett olyan kedves vele :O:O remélem hamar kiderül csúnya bella nem kuksizott fel hogy megnézze ki az a kedves ördög xP
    várom a folytitt :D
    pusszancs drágaa(L):))

    VálaszTörlés
  7. *Priscilla XD
    elírtam upszikaa *pirul*

    VálaszTörlés
  8. szia, nagyon tetszik ez a fejezet is :) eklaire

    VálaszTörlés
  9. szijaaaa:)
    bocsi h a múltkor nem írtam komit de most olvastam el az előző fejid is, és az is nagyon jó lett most azt is ideírom xD szval szegény Edward biztos rossz lehet neki akárcsak Bellának.:/ azt hittem emgfogja erőszakolni az az állat :O :| de szerencsére nem.. elég volt neki ennyi is. és ez a feji is fantasztikus lett. Úgy tűnik a csaj aki hozott ruhát téll egy normálisabb itt a pokolban és rem. vhogy segit is bellán vagy valaki kiszabaditja innen :s
    várom a kövit:)
    puszíí

    VálaszTörlés
  10. Szia,nagyon jó lett.Remélem most már hamarosan kiszabaditják valahogy Bellát:(Kiváncsi vagyok mi a céljuk vele.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  11. jajj szegény bella :(
    nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen csajok (L)
    és annak a kedves idegennek elárulom hogy még nagy szerepe lesz :P
    és Linduss xDxD ezt jól megkaptad ;) aza feji tényleg durva volt :O és egy pindurkát tényleg hasonlítasz Priscillára ;D
    Bella pedig hamarosan ki fog onnan kerülni:)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  13. Nagyon tetszett! Remélem hamar hozod a kövit, mert nagyon várom!
    PUXD

    VálaszTörlés
  14. Szia Evcu :)

    Kértél nálam egy linkcserét és én jöttem,csak hát megakadt a szemem a fejezet első pár során...és nem bírtam ki,hogy ne olvassam tovább :D
    Igazából még azt sem tudom miről szól és hogy mi ez az egész de az írási stílusod..figyelemreméltő és fantasztikus! :)

    Nem tudom ki az a Priscilla,de már most megutáltam! xD Miért bántja Bellát? :@ Tuti,hogy Edwardhoz van köze..! De ehhez inkább el kellene olvasnom a többit is xD

    Na egyszó mint száz, imádom és kiraktalak xD
    Mindenképpen vissza fogok még nézni ;)

    Puszi,Bella.

    VálaszTörlés
  15. köszönöm szépen csajok ;)
    és Bella örülök hogy ettszik az írásom :)
    főleg hogy imádoma töridet és ez nekem így még külön jó :)
    és hát olvasd el az elejétől és akkor mindenre rá jösz ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  16. evcu ez szupi bár nem éretem ki segít bellának azmiért nem szabadítja ki és miért kinozzák? gratula puszy

    VálaszTörlés