Kereső +.+

2010. április 19., hétfő

10.fejezet--Miért?





Ezt a fejit Nincsíínek küldeném aki volt olyan kedves és átküldte amire szükségem volt (L)*.* Egyébként az ő érdeme hogy ma kaptatok frisst és nem holnap úgyhogy tessék megköszönni neki :D És küldeném még Melindának is aki a leghosszabb és legtartalmasabb komi díját nyerte el a fejembe :D Jó olvasást...ja és lehet hogy utálni fogtok ezért a fejezetért =/



- Szia Bella! - köszönt ő.

- Szia! - remélem nem vette észre hogy remeg a hangom.

- Leülhetek? - kérdezte.

- Persze. - válaszoltam ő pedig leült. - Mit szeretnél? - néztem rá. Tényleg nem tudtam mit akarhat.

- Hát csak látom hogy egyedül ülsz itt és gondoltam hogy ne unatkozz idejövök. - felelte mosolyogva.

- Oké. - nem tudtam egy értelmes választ kinyögni de pont megszólalt a csengő.

- Hát ez nem sokáig tartott. - mondtam talán egy kicsit megkönnyebbülten.

- Még mielőtt elfelejtem... - itt elfojtott egy mosolyt - ...elmarad a Biosz úgyhogy... - kezdte de én közbe vágtam.

- Honnan tudod? - gondolom Alice látta de én kíváncsi voltam mit válaszol.

- ÖÖÖÖh MR.Hope-tól tudom. - persze, én meg a Mikulás vagyok.

- Értem... elkísérsz a kocsimig? - kérdeztem reménykedve, muszáj kezdenem valamit az érzéseimmel.

- Persze. - mondta, azzal elindultunk - Mi lenne ha leülnénk? Úgy is hamarabb végeztünk. - ajánlotta rámutatva egy padra.

- Rendben. - mondtam és leültem ő pedig mellettem foglalt helyet

- Tudod Bella nagyon jól érzem magam veled. - és nekem sebesebben kezdett dobogni a szívem. Gondolom ő is meghallotta de nem reagált rá.

- Igen én is így érzem. - válaszoltam.

- Egy igazi barát vagy. Pedig még alig ismerjük egymást. - felelte Ed. Barát???Tessék?? És ez miért fáj ennyire? Hirtelen válaszolni se tudtam.

- Vagy te nem így érzed? - kérdezte szomorúan. De ez csak tetettet volt látszott rajta. De ő azt hitte nem veszem észre.

- De, de persze csak elgondolkoztam. - mondtam neki.

- Akkor jó...és mivel barátok vagyunk el kell, hogy mondjak neked valamit. - kezdett bele de most meg tetettet boldogság volt az arcán.

- Hallgatlak. - feleltem neki én is boldogságot színlelve de szerintem nem vette észre.

- Hát azt hiszem hogy szerelmes vagyok. - MI VAN???

- És kibe? - kérdeztem reménykedve.

- Hát Marynek hívják, tegnap volt az első randink, azért nem voltam ott amikor jöttél és Port Angelesben lakik ott ismerkedtem meg vele. - nem, ez nem lehet igaz.

- Ez nagyszerű Edward. - tetettem tovább az agyamat de éreztem a gombócot a torkomba és hogy legszívesebben sikítottam volna fájdalmamba.

- Örülök, hogy örülsz. - grimaszolt egyet.

- Bocsi nekem most mennem kell. - mondtam mert éreztem hogy mindjárt kitör belőlem a zokogás. Gyorsan beszálltam a kocsimba és elhajtottam. Meg se várva mit válaszol Edward.

Bassza meg mért??? Miért történik ez velem? Azt szeretném hogy ha én lennék annak a Marynek a helyébe. De ennek most örülnöm kéne nem? Ed boldog...a küldetés teljesítve.Amúgy se illettünk össze...

De akkor miért vagyok még mindig itt? Mért nem hívnak már haza? Elegem van.
Közben már a rétem felé szaladtam. Az ezüst könnyeim már megállíthatatlanul folytak végig arcomon. Ha most látna valaki egy mutánsnak hinne. Lefeküdtem a fűbe és csak sírtam a könnyeim nem akartak elállni.

Miért ilyen velem a sors? Hiszen annyi minden jót tettem már olyan sok emberrel. Velem mért nem tud egy jó dolog se történni? Mit tettem, hogy ezt érdemlem? Mikor végre rájöttem az érzéseimre ő odajött a gyönyörű mosolyával és jó pofizott egy sort. Majd az arcomba vágta hogy milyen jó barátja vagyok majd azt mondta barátnője van ami annyit tesz. Húzz innen mert nem érdekelsz!

Hogy lehettem ilyen hülye hogy képes voltam egy percig is hitegetni magam. Én már sose leszek boldog érzem. És már most hiányzik nekem.
Mert akkor a legelviselhetetlenebb valakinek a hiánya ha mellette vagy és tudod hogy soha se lehet a tiéd.


/Edward szemszöge/


Megtettem. Hazudtam annak akinek sose akartam hazudni.

- Nem értelek Edward. - jött oda hozzám Jazz amikor vége lett az órájuknak. Én még mindig a padon ültem és néztem mereven magam elé.

- Megkellett tennem, muszáj volt. - modtam szomorúan.

- De miért? - kérdezte - Hiszen ez téged is boldogtalanná tesz érzem!

- Hát nem érted Jasper?? Ha vele lennék akár meg is ölhetném, egyetlen rossz mozdulat és összetöröm vagy kiszívom a vérét, egyik se jobb, így legalább biztonságban van. - fejeztem be.

- Nem tudom hogy te észre vetted-e de én igen... - kezdett bele - ...lehet mert én nem olyan rég vagyok csak vegetáriánus.

- Mond már!!! - sürgettem.

- Bella vére nem vonz engem! - hogy mi?? - Igen jól hallottad, ti szerintem azért nem veszitek észre mert nem vagytok a vérre már olyan érzékenyek mint én.

- Ezt hülyeség Jazz. - mondtam. De így elgondolkozva engem se csábított a vére.

- Ja, de te se ezt gondolod. - mondta.

- Akkor is árthattam volna neki. - makacskodtam - Jobb így ha azt hiszi van barátnőm.

- Gondold már át Ed ha nem érezzük vérének csábítását akkor tuti hogy nem ember. - ebben van valami.

- Akkor még is micsoda? - kérdeztem szarkasztikusan.

- Honnan tudnám?? - hát ezzel sokat segített.

- Hidd el, jól döntöttem hogy ezt csináltam. - pedig a szívem szakad belé és ami a legszörnyűbb neki is fájdalmat okozok mivel tudom hogy ő is nagyon szeret engem. Már most nagyon hiányzik.

Talán ebbe a nehéz döntésben érettem meg a mondás lényegét:
Akkor a legelviselhetetlenebb valakinek a hiánya ha melletted van és tudod hogy soha sem lehet a tiéd.

12 megjegyzés:

  1. ááááááááááááhhhhhhh
    ez nem lehet igaz:S
    most szomorú vagyok
    de komolyan
    szegény Bella
    Edward annyira hülye
    nagyon tetszett
    nagyon jó lett
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! hát ez nagyon jó let!!!!!!És 1 nappal hamarabb :D!!!!!!!! lécci siess a következő résszel!!!!

    VálaszTörlés
  3. szia evcu!
    Jajj Istenem Edwardmak igy elszurnia
    Remélem azért összejönnek nem sokára
    nekem nagyon tetszik,hogy végre megismerhetjük Edward szemszögéből is
    remélem még fogsz irni az ő szemszögéből is
    Puszka

    VálaszTörlés
  4. szia
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    TE MEGÖRÜLTÉL CSEZD MEG???????????????
    megakarsz ölni?????????????????????
    azt akarod hogy menjen Bellához a mennybe??????XDXDXD IGEN?? AZT??
    hát majdhogynem szívinkfartust kaptam mikor azt.. azt.. mondta Ed hogy beleszeretette egy Marie nevű lányba és Bellára csak BARÁTKÉNT tekint :O:O:O
    TE..TE..TE komolyan lefagytam és már azt tervezgettem megöllek xdxdxd
    nagy szerencséd, hogy nem igaz!!!!! ezt visszakapod ám xdxdxdxd huhuuu lesz kire fognom azt amit írni fogok Éhba *ördögikacaj*
    juj és Jazzi elővette az okostojás szerepét xd
    nah kíváncsi leszek rájönnek e mi is valójában Bella
    ésssss szegény drága Bella lehet én megnyugottam (egy csöppet) de szegény abban a HATALMAS NAGY HAZUG hitben van h Edinek csak a legjobb barátja *.*
    jaj és ez a mondat "Bassza meg mért???" hát ezen szakadtam xdxdxdxd hihi. Bella kiakadt DE ÉN ISSSSS
    ja nem is mondtam naaaaaaaaaaoooooonnn szupcsi lett!!!!!!!!!
    nagyon tetszett főleg hogy két szemszög is voolt juppijeeeee
    pusszikaaa(L)

    ésss köszönöm szépen az ajánlást és köszi ÉN
    hogy ma kaptunk frisst xdxd
    aztapazta most jó hosszú komit írtam nem panaszkodhatsz xdxdxd

    VálaszTörlés
  5. köszönöm csajok :D
    há most ez így jött össze :)kell egy kis izgalom is de hamarosan összefognak jönni nyugodjatok meg:P
    ed szemszög pedig nem sok lesz benne de azért lesz:)
    puszi xo

    VálaszTörlés
  6. Nincsíííííí te most fenyegetsz engem:O:O:O:@???????
    áhhhh ezt nem teheted:D
    jó lehet hogy egy pöppet... na jó orbitálisan örült voltam :P:D
    de azért hogy izguljatok egy kicsit =D
    ja és remélemn ezt nem gondoltad komolyan :O
    nehogy kimerészeld nyírni Belláékat miattamO.o!!!!
    de örülök hogy tetszett(L)
    ja és az angyaok is káromkodnak úgyhogy nyugodtan itt is lehet:D:P:P
    na puszi xo

    VálaszTörlés
  7. szia x)
    naon jó lett ez a feji is :D
    Gratula(L)
    am mikor lesz az új feji?

    VálaszTörlés
  8. Szija!
    Most találtam erre a blogra..és rögtön végig is olvastam az eddigei fejezeteket, mert nagyon tetszik az egész...:)
    Imádom az angyalokat és a Twilight-os ficeket..a kettő együttt pedig egy álom:D<3
    Rem Ed hamar bevalja majd, h hazudott...nem szép dolog a hazugság!!!!(tudom, h csak jót akar)
    vagy ha mást nem, akkor Bella lépjen vmit..légy te az őrangyaluk, és hozd őket össze minél hamarabb..:)
    pusz
    Anita

    ui.: Örülnék, ha te is benéznél hozzám!!

    VálaszTörlés
  9. Szia Evcu!!
    Elöszőr is szeretném megköszönni neked ama kis díjat amit a fejedben összeállítottál, mérhetetlenül jól esett!!!Köszönöm*meghatodott-pirulos fej*
    A fejezet pedig azzal kezdeném hogy NA NEEEEEEE!!!!!EZ TÉNYLEG GONOSZ VOLT!!De azért tetszik:P:P
    Mikor olvastam Bella szemszögét amint Edward odament hozzá az én szívem is jobban vert izgatott voltam boldog és kíváncsi h vajon mi lesz???Erre meg elkezdi ez a lökött h örülök annak h barátok vagyok de találkoztam egy lánnyal kit Marynek hívnak és hát szerelmes vagyok..... Nha erre elöntött a düh, a csalódottság és a szomorúság?? Hogy ez tényleg igaz lehet ez most komoly?? Miért kell szenvedni Bellának és Edward hogy lehet ennyire.... Khmm... Nos visszatérve mielőtt az érzelmeim tényleg nagyon elöntenének aztán nem tudnám kezelni...:P:P:P
    Azt hiszem h Bella amit tett a legjobb amit tehetett h elmegy hamar arról a helyszínről ahol az előbb a szíve ketté hasadt!!És h miért nem hívja vissza őt a menny nos azért mert tudják h a küldetés még javában nem lett teljesítve és láthatták Edward kis tervét hát ezért kedves angyalkánk ezért nem hív vissza téged az otthonod.. Szörnyű volt ahogy rájött h ő tényleg mkinek segít mert szereti ezt csinálni de vajon ő miért nem kap meg ennyi boldogságot?? A szerelmet??? És Jasper pedig ahogy felvilágosította őt talán ezt egy picivel előbb is megtehette volna h miért nem érzik Bellának a vérét???És Alice gondolom ezt előre látta de vajon mi lesz???Mikor kezdenek Bella utána kutakodni h ő valójában ki? Edward mikor cselekszik végre h jóvá tegye amit mondott???
    A záró gondolat pedig az egyik kedvenc idézetem:):) nagyon szép volt ám ez mégis vmivel több mint amiről a fejezet szól nekem vhogy előre vetítette a történet menetét!!
    Igaz 16 éves vagyok(vén csaj) mégis olyan érzelmeket tudsz adni h csak ámulok és bámulok, mint boci az új kapura:):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  10. szerintem is jó feji volt, remélem minél
    hamarabb összejönnek és kiderül minden.

    VálaszTörlés
  11. köszönöm csajok örülök higy tetszett:D
    és perzse hogy benézek hozzád Anita 17:)

    puszi xo

    VálaszTörlés
  12. Melinda te megérdemelsz egy külön válasz-komit:)
    először is örülök hogy tetszett a feji még ha egy kicsit őrült is voltam a témával kapcsolatba:P(furcsa mert ezt épp nagyon jó kedvemben írtam és még is szomorú efji lett belőle)
    a mennyről teljes mértékig igazad van =)
    És else hizsem hogy van olyan ember akinek ennyire tetszik ez a feji megahogy leírtad hogy szinte látod hogy mi lesz a töri folytatása meg hogy milyen érzéseket vált ez ki belőled ez leírhatatlan*.*
    mikor kb.egy hónappal ez előtt kipattant a fejemből az ötlet először nem akartam megírni aztgondoltam ki lesz majd aki olvasni fogja ?:O
    nem gondoltam volna hogy ennyire tetszik majd nektek :$

    puszi xo

    VálaszTörlés