Kereső +.+

2010. április 27., kedd

13.fejezet--Összezavarodva






- Bella... - kezdett volna bele. ha Alice be nem ront a szobába és ki nem ráncigál onnét azzal a címszóval ,hogy Bella most nem ér rá bátyókám.Pedig nagyon kíváncsi voltam mit akar mondani.

- Alice ezt most miért kellett? - méltatlankodtam.
- Egyszer még megköszönöd nekem - mondta.
- Miért köszönném meg azt hogy kirángatsz Edward szobájából amikor valami fontosat szeretne közölni velem - feleltem szemrehányóan.


- Most látt.... - itt elharapta a mondatot..ÓÓÓ hogy egy látomást látott!
- Láttad... - folytattam.
- Öhhhh...láttam egy rucit a gardróbomba ami tuti jól állna neked. - Aha persze..
- Oké.. - mondtam grimaszolva.Azzal behúzott a szobájába leültetett az ágyra és szembe ült velem.
- Hol van az a ruha? - húztam fel szemöldökömet.
- Nincs semmi féle ruha - vágta rá.
- Akkor?

- Nem akartam ,hogy Ed meghalja - mintha most nem hallaná - ezért nem odakint mondtam és azért "szereztelek" vissza mert nem akarom hogy az a lökött tesóm valami hülyeséget csináljon - fejezte be.
- Miféle hülyeségre gondolsz? - kiváncsiskodtam - mondjuk azt mondja hogy szeret -gondolkoztam el - igazad van az tényleg nagy hülyeség lenne - ez egy ironikus megjegyzés volt.
- Nem,pont az ellenkezője - válaszolta.
- De hisz ez csak igaz lenne - feleltem szomorúan.
- Ezt meg miből gondolod?
- Hiszen ő mondta,hogy milyen szerelmes meg boldog és hogy jó barátja vagyok - nyomtam meg keserűen a barát szót.


- Bella ezt ezerszer megbeszéltük..ha boldog lenne akkor nem ilyen lenne hidd el én tudom a húga vagyok én ismerem a legjobban ebből a családból.Te nem láttad milyen volt az első nap amikor hazajött és elmesélt rólad mindent - lelkesült fel - Akkor ott tényleg boldog volt.De megváltozott valami az elmúlt napokban és tudom is hogy mi de sajnos azt nem mondhatom el.

- Oké de ez még nem jelent semmit - feleltem.Még mindig nem szeret.
- Dehogy is nem!Nincs itt semmi féle barátnő.De az érzéseiről nem hazudott,Edward tényleg szerelmes csak nem a képzeletbeli szerelmébe hanem az igaziba,beléd Isabella - mondta lágyan.
- Ezt nem hiszem el - kételkedtem.
- Pedig hidd csak el - mosolyogta.

Akkor végül is amit az erdőben halottam igaz lenne?És az a Mary se létezik?Akkor Edward azért letört mert ezt mondta nekem?De akkor meg minek mondta ha szeret?
- Hahó Bella!!! - legyezett szemem előtt barátnőm.
- Itt vagyok csak elgondolkoztam.
- És min gondolkoztál ha szabad kérdeznem - kiváncsiskodott - remélem azon hogy beismerd hogy igazam van.

- Őszintén Alice? - kérdeztem.
- A legőszintébben - bíztatott.
- Nem tudom.Egyszerűen nem tudom elhinni hogy igaz lenne amit mondtál.Én biztos vagyok az érzéseimben de ugyan ezt Edwardról nehéz elképzelni - feleltem.
- Pedig én nem hazudok neked - válaszolta.

- Tudom hogy nem de olyan hihetetlen az egész - kételkedtem volna Aice szavaiba?Egyértelműen igen.Hiszen egy ilyen tökéletes pasi ezerszer jobbat kaphatna mint én Bár angyal vagyok azért vannak nálam jobbak is.
- Majd elhiszed nekem - felelte sejtelmesen.
- Persze -.hagytam rá.Egyszer biztos.

- Nem vagy éhes? - kérdezte hirtelen.
- Nem köszönöm. - udvariaskodtam.
- Ugyan már,gyere,Esme biztos csinált neked valami finomat - unszolt.


Jaj csak ezt ne..nehogy ennem keljen könyörgöm..az olyan lenne mintha földet ennék. Nem,olyan mint a vámpíroknak az emberi kaja.Még a szagát se bírom azoknak az izéknek.

- Nem vagyok éhes Alice. - szóltam rá talán egy kicsit erőteljesebben.
- Oké.Értetem. - felelte gyorsan.
- Bocsi nem akartam így beszélni csak ideges vagyok és tanács talan. - sóhajtottam.
- Semmi baj megértelek - ölelt át.De jól esett ez most.Alice mára már a legjobb barátnőmmé nőtte ki magát.Olyan volt számomra mint Lily.Nehéz szívvel fogom őt itt hagyni ha elkel mennem.

Lesétáltunk a nappaliba ahol Esme mint jó vengédlátó megint étellel kínált de én udvariasan visszautasítottam.De ahogyan felajánlotta lehet hogy következőleg elfogadtam volna.nagyon sokat beszélgettünk vagyis hát ő kérdezett én meg válaszoltam de sajnos a kérdései olyanok voltak amikre nagyrészt hazugsággal tudtam válaszolni.


Mikor a lépcsőre tévedt tekintetem éppen Edward jött le rajta.Aki oda jött hozzám és leült velem szemben.Esme és Alice már nem voltak ott csak én és ő maradtunk.


Olyan érzésem lett hirtelen mintha egy katasztrófa film közepébe csöppentem volna.Amibe tudod hogy közeleg a rossz és hogy meghalsz attól ami vár rád holnap.

Én is így éreztem most.Tudtam hogy Ed valami rosszat fog mondani ami esetleg még jobban összetörhet engem....

14 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó lett!!!!!!
    Remélem Edward is meggondolja mihamarabb magát és bevallja hogy szereti és el is mondja neki!!!:)
    Már nagyon várom a kövit csak így tovább
    Szia adri.

    VálaszTörlés
  2. *sikít* remélem megmondja neki hogy szereti!!!!!!!!!!ááááááááááá nagyon jó let. lécci siess a következővel

    VálaszTörlés
  3. Tök jó lett ez a fejezet is :D!!!!!
    Remélem Edward észhez tér is semmi butaságot nem fog mondani. Nagyon remélem .
    Arra viszont még inkább kíváncsi vagyok,h mikor fogja meg tudni Edward,h Bella egy angyal :D Húúúúúúúúúúúúúúúúúúúú:D Nagyon kíváncsi vagyok rá XD
    Nagyon várom a folytatást!!!!!

    VálaszTörlés
  4. áhh csajok sajna a kövibe még ezek nem lesznek amiket most feésoroltatok de jó hír az azutániba már igen:D
    tehát szombaton minden kiderül:)
    éés nagyon szépen köszönöm örülök hogy tetszik
    a töri meg a feji is *.*

    puszi xo

    VálaszTörlés
  5. hellóbellóó :P:D
    ááááá ez nagyonnagyon jóóóó lett!
    nagyon tetszetős volt nékeemm :DD
    hogy Alice milyen kis erőszakos xDxD (Y) hihi.
    HA ED VALAMI ROSSZAT MER MONDANI NA AKKOR LESZ ÁM RAMAZULI, MERT MEGVEREM DE NAGYON szval kiakadok és azzz NEM LESZ JÓ ÁM XD
    szval nehogy azzal próbálkozz mert popón leszel billentve (ha esetleg ötletet mondtam volna FELEJTSD EL mit is mondtam???? én mááár nem tom :P:P:P:P
    hihi. várom a folytit! de nagyon áááám megint megdobhatnál egy kis ízelítővel *kérlelőenpirulvanéz* :)) :D:D

    na és most előbújik belőlem a ficíró ( a kisördög XD) egy kis kritika(ne sértődj meg kérlek csak a TE érdekedben írom le):

    borzalmas a helyesírásod bár nem zavar, de tehetnél ellene, hogy szép legyen a külalak..(megjegyzés:amikor elkezdtem írni akk nekem is borzalmas volt a helyesírásom de ezerszer rosszabb mint a tied el se lehetett olvasni XDXD)
    sokszor kihagyod a pontokat (ne sajnáld az ékezeteket azért vannak hogy használjuk őket!)
    amikor nagybetű kellene,- mert új mondat kezdődik - kis betűvel kezded a mondatot és a szóköz használat hogy amikor párbeszéd van kellene hogy ne folyjon össze a szöveg meg hogy átláthatobb legyen
    pl.
    -Nem vagyok éhes Alice-szóltam rá talán egy kicsit erőteljesebben
    -oké.Értetem-felelte gyorsan
    ez így lenne helyes:
    - Nem vagyok éhes Alice. - szóltam rá talán kicsit erőteljesebben.
    - Oké. Értem. - felelte gyorsan.
    szval így nem mosódik úgy össze xd
    szerintem szerezz be egy bétát (mondjuk ENGEM XD imádok bétálni xdxd)vagy ha nem szeretnél bétát akkor wordbe írd a szöveget és ott aláhúzza zölddel meg pirossal és így tudni fogod mi a hiba (de azért olvasd is át mert nem mindegy hova teszed a vesszőket, mert lehet hogy mondat szerint oda kéne ahova, de lehet hogy így a mondat jelentése átértelmeződik(vagyis biztos))
    amit leírtam ne hidd okodkodásnak mert hidd el jobb lenne így
    meg most én csak azért mondom mert tudod sokan vannak akiket zavar :S és ők kicsit sem udvariasan adják tudtul ezt -.-"
    remélem nem sértődtél meg hogy ezt elmondtam :S :S :S :S de téll ne ne ne ne!!! mert én csak segíteni akartam ezzel!!!!!!
    puszi(K)(L)

    VálaszTörlés
  6. Mondja már el neki!!! Miért ilyen makacs a mi Eddynk??? Nah jó Bella is ugyan olyan makacs... ez tény:) uhh nah nem baj... Így még izgalmasabb a töri :) Nagyon jó lett ez a rész is :D
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  7. szia!
    Szegény Bellát most jól összezavarta Alice.
    Edwárd végre beláthatná,hogy csak együt lehetnek boldogok
    Remélem Edward nem mond neki megint valami ordenális baromságot(megint)
    PUSZKA

    VálaszTörlés
  8. nagyon kíváncsi vagyok mit fog neki mondani :D várom a folytit

    VálaszTörlés
  9. szia
    nagyon jó lett =D
    a végén az a katasztrófás szöveg xD
    rem hamar lesz friss
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  10. nagyon szépen köszönöm csajok:D
    és nem sokára elérkezünk ahoz a részhez amit már véleményem szerint nagyon vártok:D
    És Nincsíí köszönöm hogy leírtad bírom a kritikát úgyhogy jöhet:P
    am teljes mértékben igazad van=/tudom magamról és lehet beszerzek egy bétázót vagy Word-ot nem tudom még:Dés szerintem ez azért van mert mire begépelem az aktuális fejit meg minden addigra már elfáradok és csak a blogger helyesírás ellenőriztetővel ellenőriztetem le:/sajnálom ha kellemetlenséget okoztam:(
    ja és lehet hogy megfogsz ölni a köviért de az azutániért meg imádni fogsz úgyhogy majd meglátjuk:D
    mégegyszer köszi hogy szóltál;)

    puszi nektek xo

    VálaszTörlés
  11. Szia!!
    Elöszőr is köszöni a válaszodat a kommentáromra nos tényleg ki tudja a képességedet illetően, majd kiderül;)
    Ez a fejezet pedig majd le martam a számítógép asztalt mivel eléggé erőteljesen fogtam szegény asztal mert nem tudtam hogy mit olvasok a következő soron:):):)
    A fejezet pedig magáért beszél: Alice ami kis Energize nyuszink hál az Istennek hogy időbe jött annyira tudtam hogy Edward valami butaságot akar mondani az angyalunknak mint ahogy azt az előző fejezetnél lévő kommentáromba is írtam;)Miért kell ezt Edwardnak csinálni neki tényleg az okoz örömöt ha saját magát sebezheti és mindenkit akit szeret mert azt hiszi jó az amit csinál eléggé mazochista tulajdonság remélem hogy ez kezelhető kíváncsi vagyok ez a kezelőorvos Bella lesz e??:P:P
    Eléggé rossz kifogás volt Alicenak eltüntetni Bellát a szobából de hatásos....Mikor Bella mondta milyen szomorú lesz ha e kell neki mennie és itt kell hagynia Alicet azt hiszem tényleg úgy érzi hogy most akar haza menni hisz nem akar gyötrődni tovább..., ki tudja lehet hogy ez megvalósul valamikor a történet folyamán lesz ki megállítsa őt???
    És Esme nagyon nagy szíve van de az evés Bellának nos tényleg olyan lehet mint a vámpíroknak csak egy a gond hogy előfordulhat hogy ez előbb utóbb észre veszik vagy addigra már fölösleges lesz titkolózni??:)
    És Carlisle nha ő is ott van még az ő kérdései is nos alig várom hogy fel tegye Bellának lehet hogy ő előbb rá fog jönni erre az apró kis titokra ami Bellát körül vesz???
    Várom már a szombatot hogy mindenre fény derüljön, de azért a többi nap sem elhanyagolható hisz további titokzatos izgalmas szép szerelmes megható részek várnak ránk:):)
    Végezetül annyi:
    Nem az a titok,
    amiről "nem beszélünk".
    A titok: s z ó t l a n.(Fodor Ákos)
    Igen szótlan mégis kell segítség ahhoz hogy ez kinyíljon, és előre vigye őket az élet folyóján mint Pandora szelencéje emlékszem egyszer mondtad ha egymásra lel a párunk akkor van ki megakarja állítani ezt a boldogságot ez is hozhat rosszat mint Pandora szelencéje:):):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  12. köszönöm hogy elnyerte tetszésedet ez a feji is Melinda!!
    annyit elárulhatok hogy szombaton még nem fog mindenre fény derülni csak egy pici részére és azért a csütörtöki feji is tartogat majd meglepetéseket:D
    az idézetben pedig megint teljesen igazad van(mint mindíg):D
    puszi xo

    VálaszTörlés
  13. jajj..komolyan mondom, nem lehet, h valaki ennyire makacs legyen (fejét ide-oda ingatja)
    szegény Bella szerintem már azt sem tudja, hogy mit hidjen...én Alice helyébe csak annyit mondabnék, h hallgasson a szívére, mert az nem hazudik...
    huu, de a végén ez a rossz megérzés...hát ez nem tünik vmi jó dolognak, azt hiszem tovább húzod a szálakat, s még halogatod kicsit a boldogságot..:(
    Am most is nagyon jó lett=D
    pusz
    Anita

    VálaszTörlés
  14. köszönöm szépen!!!
    igen próbálom egy kicsit még tovább húzni a dolgokat de már nem sokára abba hagyom a szenyózást:D
    puszi xo

    VálaszTörlés