Kereső +.+

2010. április 24., szombat

12.fejezet--Értetlenség




Ezt a fejit Anyumnak küldeném :D és a legjobb barátnőmnek Dórinak akinek sajna nem úgy alakult ez a felvételi mizéria mint azt remélte =/(L)
Szóval jó olvasást!!!!*.*




Csendesen leültem mellé mire ő felém fordult meglepetten. Na ezt is megértem, egy vámpírt nem nagyon lehet meglepni de Edwardot most sikerült. Ő se nézett ki jobban nálam.

- Bella! - suttogta elgyötörten.

- Mi a baj Edward? - kérdeztem, hiszen ez egy dolog hogy én ilyen vagyok de ő miért?

- Semmi csak kb. másfél órát aludtam tegnap. - hazudta. Én meg a mai napon most először jobb kedvre derültem sőt majdhogynem felnevettem nem sok tartotta.

- Amúgy ezt én is kérdezhetném tőled. - mondta.

- Én is csak keveset aludtam. - mondtam ugyan azt mint ő. Egy ideig csendbe voltunk aztán egy barna hajú fiú jött oda hozzám én meg meglepve bámultam rá.

- Szia! Bella igaz? - nyújtotta felém a kezét.

- Igen. Te ki vagy? - kérdeztem de a kezét nem fogattam el mire mellőlem egy kuncogást hallottam. Ez meg minek örül??? Na mindegy.

- Mike vagyok, azért jöttem hogy nem tudnál korrepetálni Bioszból? Múltkor úgy láttam hogy nagyon megy neked. - kérdezte mosolyogva. Mire Edward most meg morgott egyet. Nem értettem most mi a baja már megint.

- Bocsi de nincs nagyon időm ilyenekre. - kezdtem a magyarázkodni - Még nagyon sok dolgom van itt. - fejeztem be bocsánatkérően.

- Oké semmi gond. - mondta csalódottan de nem hiszem hogy biológiázni akart velem vagy legfeljebb a gyakorlati részét akarta velem kipróbálni. Pfujjj...

Ezután már a tanárra figyeltem és Edwarddal se beszéltünk többet. Egyszer éreztem mintha megfeszült volna. De aztán semmi. Kicsöngetéskor lassan össze pakoltam és felpillantottam Edwardra de a látvány meglepett. Mivel Alice állt előttem és Ő már sehol se volt.


/Edward szemszöge/


Egész órán Bellán gondolkoztam. Nem hittem volna hogy ennyire megviseli ez az egész. De ezek szerint tényleg nagyon szeret. És pont ezért nem engedhetem magamhoz közel...Majd Alice gondolatai törtek utat a fejembe.

- Edward nem tudom mire jó ez az egész, mind ketten szenvedtek. De ezt nem fogom annyiba hagyni. Mert te se ezt érdemled.

E szavak hallatán megfeszültem ezt nem gondolhatja komolyan. Ebbe nem avatkozhat bele, ilyen kár hogy nem tudok vissza szólni. Idegesítő törpe.

- Ó bátyókám úgyse tudsz megállítani! - gonoszkodott.

Azt majd meglátjuk...

De sajnos tévedtem ugyan is amint kicsöngettek már jött is a biosz terem felé hogy megkérdezze Bellát át jön-e hozzánk. Ajj mi lesz még ebből. Gyorsan kislisszoltam onnan.


/Bella szemszöge/


- Szia Alice! - lepődtem meg.

- Szia, elmaradt az utolsó óránk és csak meg akarom kérdezni hogy ma nem jössz át hozzánk?? - kérdezte. Most mit mondjak? Nagyon szeretnék átmenni de félek hogy csak még több szenvedés jönne.

- Nem tudom Alice. - mondtam vonakodva.

- Légyszi!!!! - könyörgött boci szemekkel. Bakker ezt muszáj csinálnia?

- Oké. Rendben csak hagyd ezt abba! - kérleltem mosolyogva

- De jó, akkor a te kocsiddal megyünk mert a többiek már elmentek.

- Akkor induljunk is. - válaszoltam.

Majd kisiettünk a parkolóba és el is indultunk.

- Most végre megismerheted Esmét. - mosolyogta.

- Ez remek. - mondtam. Tényleg örültem neki, már sokat hallottam oda fent Esméről a határtalanul szerető vámpírról.

Nem is beszéltünk többet ami azért furcsa mert általában Alicenek be nem áll a szája. Aztán amikor odaértünk kiszálltunk a kocsiból és barátnőm előre engedett az ajtón. Bent csak Jazz és Esme volt.
Amint Jasper meglátott tátva maradt a szája az arca hirtelen eltorzult valószínű megérezte fájdalmamat. Esme viszont melegen rám mosolygott.

- Sziasztok! - köszöntem illedelmesen, tudom hogy utálja ha magázzák úgyhogy feleslegesnek tartottam eljátszani evvel.

- Esme ő itt Bella, Bella ő itt Esme. - mutatott be minket egymásnak Alice.

- Szia drágám! - köszönt ő is és megölelt. Mennyire hiányzott az ilyen fajta anyai ölelés. Amibe csak szeretet van. Ilyet csak Forette-től szoktam kapni. Elképesztő ez a vámpír nő. - Örülök hogy megismerhetlek. - engedett el.

- Úgy szintén! - mosolyogtam rá kedvesen.

Majd felmentünk Alice szobájába.

- Nagyon szimpatikus nekem az anyukád. - törtem meg a beálló csendet.

- Igen, Esme egy olyan nő akit csak szeretni lehet. - mondta mosolyogva.

- Amúgy miért akartad hogy átjöjjek? - kiváncsiskodtam.

- Hát azt hiszem jót tenne neked egy kis beszélgetés. - válaszolta.

- Na és miről szeretnél velem beszélgetni? - mondtam.

- Hmm....nem is tudom például egy bizonyos Edward Cullenről. - Ja neee!!

- Szerintem inkább beszéljünk másról. - tereltem a témát.

- Szerintem pedig nem. - makacskodott - Figyelj Bella segíteni szeretnék és mind kettőtöket nagyon szeretem. Mellesleg ez egy nagyon komoly dolog.

- Micsoda komoly dolog, a szomorúságom vagy Edward boldogsága? - válaszoltam kimérten.

- Szerinted így néz ki valaki aki boldog mint Edward?-húzta fel szemöldökét
- Nem de...-kezdtem de félbeszakított

- Nincs semmi de, Bella...Már matekon is mondtam már hogy nem mindig kell hinni Edwardnak.

- De egyértelműen tudtomra adta hogy szerelmes. - ja csak éppen nem belém.

- Igen, szerelmes csak nem abba akibe te hiszed. - felelte.

- Ezzel mit akarsz mondani? - kérdeztem, de valaki közbe szólt.

- Semmit. - Edward volt az - Bella ráérsz egy pillanatra?

- De... - elenkezett berátnőm, de Ed egy ölni tudó pillantással elhallgattatta. Majd kérdőn rám nézett.

- Persze mehetünk. - mondtam.

Majd elindultunk szobája felé. Ami teljesen őt tükrözte zene és könyvek ennyi az egész. Helyet foglaltam a kanapén majd szólásra nyitotta a száját....

10 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Ez a fejezet te jó ég!!!:')
    Nagyon izgalmas és szép volt, ittam minden egyes szót!!(ha ez egyáltalán lehetséges)
    Szegény Edward és Bella szörnyű volt ahogy szenvedtek és Edward lököttsége miatt, muszáj tényleg ennyire makacsnak lennie ennek a srácnak???
    Hát igen mind a ketten"aludtak"de egy percre én is mosolyogtam mikor Edward mondta ezt de valahogy én is érzem ezt a csalódottságot szomorúságot..
    És Mike hogy ez a srác mekkora egy....Csak sajnálaton módon hoppon maradt Bella sem lökött:P:P
    És Alice tevékenysége miszerint összehozza ami kis gerle párunkat imádnivaló :) Még ha Edwardnak nem is tetszik ez az ötlet Emmett szavaival élve melyet most kreáltam :"Öcsi bogyó Alice ellen semmit sem tehetsz szóval ideje lenne hogy bele menj mert már unom ezt a tepsivel bevert fejedet:P:P Mindig csak makacskodsz és mérgelődsz, Élvezd az életet ahogy én":P:P:P
    Esme pedig tényleg olyan lesz mint a második édesanyja csak itt a Földön és nem a mennyben és Jasper azt hiszem neki is ugyanúgy szörnyű ez mint nekik
    És Bella mikor Alice elmondta hogy miért hívta és felvilágosítást adott neki arról hogy milyen is az ő bátyja és hogy ez milyen rossz mindenkinek itt lenne az ideje hogy higyjenek magukban és egymásban ,az érzéseinkben:)
    És persze Edward a legjobbkor lép be*morcis mégis megkönnyebbült fej* Hát aki hallgatózik és/vagy ilyen a képessége tudja hogy mikor kell közbe avatkozni mégis remélem hogy ezt most nem fogja elrontani és végre lassan de mégis határozottan elmondja hogy mit is érez?!
    Bella elfogja vajon hinni vagy magához nem fog térni a döbbenettől, Edward biztos ideges mégis aggódni fog h a mi angyalunk enyhe"sokkot kapott":):) És fent a menny mikor jelenik meg??
    Összegezve a kommentáromat két idézettel zárnám:
    "Az élet legnagyobb kínszenvedése a némaságra ítélt szerelem. Szeretni valakit és nem tudni beszélni vele, egyenlő az őrülettel."(Vaszarí Gábor)
    A másik pedig:
    "A szerelmes férfi minden óvatos tanácsot hajlandó félreérteni." (Liviu Rebreanu)És Edward is félre értette mert félénk és makacs de azt hiszem hogy ebben az esetben a szerelmes lány is igaz lenne Bella személyében !:):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    jaj ne már...hoyg tudtad pont itt abba hagyni? huu..keddig meg fogok őrülni..:(
    am nagyon jó fejezet lett. Alice a kis boronáló, tudtam én, h ő úgysem hagyná annyibana dolgot. De vajon mit akar Edward? Remélem azt, h elmondja, h hazudott és Bellat szereti:)
    már nagyon várom a frisst:)
    puszika
    Anita

    VálaszTörlés
  3. Itt abbahagyni!!! Ez kész kínzás, nem hiszem el!!! Ha nem lesz valami komoly dolog - szóval Edward csak azt fogja mondani, hogy én nem szeretlek, vagy valami, efféle, akkor én kitépem a hajam, bár már most is tépem a hajam, szóval mind egy, vagyis nem. De remélem nem fölöslegesen tépem ki a hajamat és leszek kopasz, szóval csak annyit, hogy ez a fejezet nagyon jó lett :) Várom a kövi fejit
    Puss Adry

    VálaszTörlés
  4. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    TE..TE..TE..TE..
    GONOSZ NÉMBER!!!!
    HOGY TEHETTED EZT VELEM??
    HA??????
    MI AZ HOGY ITT VAN VÉGE????
    TE NORMÁLIS VAGY???????????
    a válasz:NEM!!!!!!!!!!!!
    ajh...most várhatok keddig *durcásarc*
    áááájjjhhh.....
    csúnya vagy!!!!!!!!!!
    gonoszgonoszgonosz!!!!!!!!!!
    na megvolt a leszidás.. lenyugottam :P
    a fejezet náágyon nááágyon kirááállyyy lett!!
    nagyonnagyon tetszett!!
    Alice hát nem lehetett meglepődni azon, amit tett és Esme milyen aranyos :)) mindig is bírtam xd olyan kedves meg minden
    Mike-ot jobban lekopthatta volna xd de persze Bella illedelmes nő xd
    és az a gondolat --> biológiai gyakorlat XD ott nagyot nevettem xd az nagy volt
    jaj és hogy aludtak persze Ed és az alvás xdxd de igaza van tényleg keveset aludt :/ egy percet se XDXDXD
    hát.. Ed is szomorú de Ő tehet róla *mérgesarc* miért ilyen makacs és önfejű áh.. (mondjuk nálam jobban nem hiszem hogy makacsabb lenne XDXD) de remélem hamar rájön hogy rosszul teszi, azt, hogy hazudik Bellának,hogy mást szeret és mondjuk MOST megmondja neki hogy ŐT szereti xd na az túl könnyű lenne tudom..tudom..
    olyan süttyő komolyan ha tudja hogy Bella szereti és Ő is szereti Őt akkor miért szenvedteti magát és Bellát is
    nem tom elhinni hogy lehet ilyen ESZEMENT BAROM!!!! XD de az komolyan..
    vááárom a folytit de nagyoooonn!!!!!
    nem lehetne hétfőn????? léccikeeee hamár ilyen gonosz voltál én velem =(=(=( LÉCCILÉCCILÉCCILÉCCILÉCCILÉCCI vagy legalább egy 2 oldalas ízelítőt vagy valamiiiiittt
    léccciiiiiléccccciiiléccccilécccci
    esssen meg rajtam kicsi szíved:'(:'(:'(
    LÉCCCIIIIIIIIIIIII lécci kérlekkérlekkérlekkérlek!!!!!!!
    pusszi eszementsokatkérlelő Nincsií XD(L)(K)

    VálaszTörlés
  5. hát csajok megint örülök hogy ennyire elnyerte a tetszéseteket ez a töri:Dilyan jó olvasni a komikat amiket írtok:)*meghatott fej*

    Melinda:öhhh nem árulok el semmit hogy mi lesz hogy meglepi legyen de még egy picit húzni fogom az ídőt a boldogsággal *gonosz fej*
    és az idézetekkel pedig nagyon igazad van:)

    Anita17 és Adry:bocsi hogy gonosz voltam és remélem nem téped ki a hajad mert lehet nem az lesz amire számítotok de azt majd meglátjátok:P

    Nincsii:hát megint megkaptamO.o
    jól leszidtál:(:D de nem baj tényleg szemét voltam :)
    ami a könyörgésedet illeti...
    khhmmmm.....nem tudom majd még eldöntöm:D
    de egy rövid ízelítőt tuti kaptok;)

    puszi xo

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen fantasztikus lett!!! :D:D Alice végzi mindig a piszkos munkát xD Remélem a következő fejezetben Edward végre elmondja Bellának, hogy szerelmes belé! Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  7. köszönöm szépen Szepy örülök hogy tetszett:D*.*
    öhhh lehet csalódást kell okoznom de a szerelemre még várni kell egy kicsit(de csak egy picikét):)

    puszi xo

    VálaszTörlés
  8. Szia!!!!!!! Ez...ez hihetetlen!!!!! nagyon jó let!!!!!!! És a függővég miatt izgulhatok!!!! Kérelek siess a következő fejezettel!!!!

    VálaszTörlés
  9. köszönöm szépen:D
    és sietek vele :)
    kedden fennt lesz:P;)
    puszi xo

    VálaszTörlés