Kereső +.+

2010. április 17., szombat

9.fejezet--Már biztos hogy...







Aliccel már haza felé tartottunk. Mindent sikerült vennem amire szükségem lehetett. Tehát gazdagabb lettem egy IPhone-nal meg 7 szatyor ruhával.

A Cullen ház felé megyünk mivel haza kell vinnem barátnőmet. Még mindig rengeteg kérdés kavarog bennem. De most nem foglalkoztam velük. Hiszen még is csak a nagy Cullen családhoz tartok és fent is nagyon ismertek, sőt tudok egy két dolgot is mi lett volna velük ha nem lettek volna vámpírok. Nem értem Edwardot miért volt olyan rideg az óra végén pedig már azt hittem kezd felengedni. DE talán tévedtem. Közben megérkeztünk a házhoz és még gyönyörűbb volt mint aminek Lily leírta.

- Hűha!!

- Tetszik? - kérdezte Alice egy ezer wattos mosollyal az arcán.

- Aha. Nagyon szép a házatok! - mondtam.

- Köszi de ezt csak is Esmének köszönhetjük. - válaszolta.

Majd kiszálltunk és kiszedtük a csomagokat a kocsim hátuljából. Alicenak több szatyra volt mint nekem úgyhogy segítettem neki. Beinvitált a házba ahol három aranybarna szempárral találtam szembe magam.

- Bella ők itt Emmett, Rosalie és Jasper. - muttatta be őket.

- Sziasztok! - köszöntem udvariasan.

- Szia csajszi! - vigyorgott Emmett.

- Helló! - üdvözölt Jazz és odament Alicehez majd egy csókot nyomott a szájára.

- Szia! - Rosalie is köszönt és semmi gúny nem volt a hangjába pedig nem a kedvességéről híres.

- Gyere, vigyük fel a cuccokat a szobámba! - húzott maga után.

- Hé Bella, örülök hogy túlélted a vásárlást az idegesítő húgunkkal! - mondta Em komolyságot színlelve. Jót nevettem rajta magamban de mártír arccal válaszoltam
vissza.

- Hát nem sok kellet hogy egy hulla szállítóba hozzanak haza. - persze engem nem is lehet megölni. Ez tiszta vicc.Ezen már muszáj volt nevetnem.

És a többiek is mosolyogtak rajtunk. Ezek szerint Emmettel is jóba leszünk. Szerintem Jazzel is. De Rose még két esélyes. De hol van Edward?

Közben már a szobánál jártunk. Nagyon szépen volt berendezve és tökre Alices volt. Mindenhol színek és formák, egyszerűen imádni való.

- Ülj csak le én addig elpakolok. - mondta kedvesen.

- Oké. Azta jó nagy a gardróbod nekem kb. fele ekkora van. - mondtam mikor kinyitotta a "szekrénye" ajtaját. Tényleg hatalmas volt még otthon sincs ekkora pedig nekem is sok ruhám van. Alice hamar végzett a pakolással közben össze vissza csacsogott de engem nem zavart. Majd leült mellém.

- Hol vannak a többiek? - kérdeztem persze Alice tudta kire értem ezt leginkább.

- Edward elment valahová azt nem mondta hova. - kezdte - Esme az árvaházba, Carlisle meg dolgozik. - fejezte be.

- Értem. - mondtam elgondolkozva. Milyen aranyos Esme, mindig segít valakin pedig biztos hogy neki is sok gondja van. - Nekem most mennem kell! - felálltam és lesétáltunk a nappaliba.

- Holnap találkozunk Alice! - búcsúztam - Sziasztok!!!

Beszáltem a kocsimba és elhajtottam. És a kérdések megint csak gyűltek fejembe. De bezzeg a válaszok nem. De holnap a suliba lesz időm gondolkozni.

-----

Edwardot még nem láttam pedig már a menzára igyekeztem. De mikor leültem az asztalomhoz és oda pillantottam ahol testvérei ültek ő nem volt ott. Hol lehet? Tegnap se volt otthon amikor mentem. Talán tettem valamit ami megsértette őt? Vagy lehet vadászik.

Az ötletek csak jöttek és én egyre szomorúbb voltam. Csak nehogy kifojjanak a könnyeim mert az nagy feltűnést keltene. Szépen nézne ki ha a szememből nem a jól megszokott könnyek fojnának hanem a fajtámra jellemző ezüst könnyek. Pedig az lesz ha így folytatom. De egyáltalán miért szomorít ez engem el ennyire hiszen alig ismerem, vagy többet érzek iránta mint az kellene?

De ez így nem lesz jó, nem szerethet bele az őr angyal a védencébe. Legalábbis ilyenre még nem volt példa. De mi van ha tényleg nem véletlenül küldtek pont engem erre a feladatra. Lehet, hogy Leonardo tudta ezt az egészet sőt biztos hiszen titkolt valamit amikor én elmentem ...és akkor Lily is tudta. Hogy az a ... ÁTVERTEK. De akkor most mi lesz? Nem tudom. Még az érzéseimbe se vagyok 100%-ig biztos.

Felpillantottam és megláttam Ewardot aki épp most jött be az ajtón. Hirtelen olyan boldogság hullám tört rám, hogy ilyet még nem tapasztaltam hosszú létem során.
Vajon hogyan történhetett ez meg velem? Soha se gondoltam volna hogy én egy vámpírba szeretek bele már nem mintha ez gond lenne. Mivel már biztos voltam hogy ez az érzés szerelem .Pontosan olyan mint ahogy Alice leírta.

Érzem...az egész testem érzi...Jasper felém pillantott majd Edward is aki elmosolyodott majd hirtelen megindult felém és mosolyogva megált velem szemben....



Öhh kérhetnék valamit tőletek ??? *.* valaki eltudná küldeni nekem mind a 4 könyvet + az 5. felét O.o mivel amilyen szencsétlen vagyok elszállt a gépemről minden adat és hát azon volt rajta =/ nagyon megköszönném :D puszi xoxo

9 megjegyzés:

  1. Szia jó lett megint ,alig várom az újat üdv Böbe

    VálaszTörlés
  2. áhh
    ez nagyon jó lett
    nagyon tetszett
    végre rájött:)
    erre vártam már egy ideje:)
    nagyon klassz lett
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen:D
    a köviért lehet hogy utálni fogtok :/de majd meglátom a reakciótokból hogy igazam lett-e:p
    puszi xo

    VálaszTörlés
  4. ááááááááááááááááááááááááááá
    szupiszupiszupiszupi
    juj de nagyon jóó lett :D
    folytitfolytitfolytit KÖVETELEM xd tudom ugyse teszed fel mert már a héten volt 3 is de nem lehetne mondjuk HÉTFŐN???? léccilécciii
    cserébe elküldöm a könyvekett xdxdxd hihi. ha fennt leszel msn-en írj rám és elküldöm ;)cserébe folytit kérek xDXD nem vagyok ám alattomos *angyaliannéz* xDXD na de írj rám majd és átküldöm :P
    pusszi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Végre már, hogy rá jött. Imádom XD Remélem, hogy hamar hozod a frisst, mert nagyon türelmetlen vok XDXD.
    Puss Adry

    VálaszTörlés
  6. Szia!!
    El sem tudom mondani h megörültem mikor megláttam h fent van az új fejezet!!:):) azt hiszem h itthon eléggé furcsán néztek rám mivel hasonló állapotokat mutathattam mikor Alice boldog h elérte azt amit akar és megy vásárolni*pirulos fej*
    Nos igen Alice ahogy beinvitálta Bellát és Emmették tényleg bejött amit gondoltam(szuper, amúgy ezúton szeretném megköszönni a válaszodat amit a kommentáromra írtál teljesen felcsigázott:):))
    Bella érzése azt hiszem h engem is felkavartak a boldogsága megértése szomorúsága és mikor rádöbbent h már pedig Ő szerelmes és mi van ha védencébe szerelmes egy angyal, egy percre megijedtem h ez visszafogja őt tartani és inkább mást keres maga helyett..., de azt hiszem h az sem neki sem senkinek nem lenne jó..
    És a mennyország hát igen mindig tartogat meglepetéseket nagyot nevettem mikor Bella rájött erre a kis turpisságra:):):)
    Az utolsó soroknál pedig már az öröm könnyei kezdtek kijönni(azt hiszem h az utobbi időben h sok ilyen csodálatos történetet olvasok még jobban eléggé érzékeny típus lettem, de hát minden tanítja az embert nem?? Amit olvas hall lát érez!!!?? Örülök ennek a tanulási folyamatnak bár néha leállítanám(azért nem egyszerű) de ezt ti megkönnyítitek és ezt neked is megköszönném:))
    Hisz Bella érzései amit Jasper is átérzett azért kicsit tényleg furcsa lett volna ha az ezüst könnyei megcsillantak volna fényben és vajon Edward mit fog mondani?? Alig várom h megtudjam ,de azért Alice sem semmi tudja/tudta h Bella kit vár mikor náluk .. Öhm azt hiszem ennyi volt*pirulos fej*
    Melinda

    VálaszTörlés
  7. uhh hát Nincsíí ha fent leszek msn-en akkor megbeszéljük ezt majd:P
    és nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki olvasssa a blogomat és hogy néha ilyan rekcíókat vált ki a frissem egyes emberekben:D És Melinda annyira köszönöm ezeket a komikat annyirí jól esnek hogy amit gondolsz azt mind kiiírod :$*.*
    egyszerűen imádlak titeket:D
    puszi
    xo

    VálaszTörlés
  8. szia!

    Azt hittem már ,hogy edward elment
    jó rám ijesztetél,fe szerencsére nem
    szegény bella jól átverték
    nagyon várom a kövit
    pussy

    VálaszTörlés
  9. amúgy ez volt a cél:)egy kis izgalom:P
    am..köszönöm szépen
    puszi xoxo

    VálaszTörlés