Kereső +.+

2010. április 23., péntek

Ízelítőő:D hogy örüljetek..*.*







Sziasztok megint!!!:P
Nagy örömömnek köszönhetően na meg Nincsíí kérlelésének(megint:D)
hoztam egy kis ízelítőt...




-Szia Alice-lepődtem meg
-Szia elmarad az utolsó óránk és csak megakarom kérdezni hogy nem jössz át hozzánk-kérdezte.
Most mit mondjak nagyon szeretnék átmenni de félek hogy csak még több szenvedés jönne.
-Nem tudom Alice-mondtam vonakodva
-Légyszi!!!!-kérdezte boci szemekkel....

Hát csak ennyi de holnap jön a friss úgyhogy kitartás:D

puszi xo

4 megjegyzés:

  1. sziaa
    ááááááá ízelítő wiiiiii köszikeee(L)
    juj bizti átmegy és ott lesz Edi :D:D
    juj remélem megbeszélik a dolgokat vagy valami Emmet elsüt pár viccet meg ilyenek xdxd Esme biztos kedves lesz rose meg goromba -.-"
    hehe akkor piálunk.. benne vagyok ;).. egy kis likör is jöhet nem? xD a végén pálinka hihi.. vörösbor nyami.. meg keverjük a dolgokatt xD
    várom a hnapot ergoo a frisset annyira kívcsi vagyok :D:D:P (nálam is hnap lesz friss reggel mikor kikászálódom a meleg puha ágyikóból :)):P)
    pusszi(K)(L)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen Nincsíí!!!!:)
    váááá holnap friss nálad is de jó első dolgom lesz megnézni*.*és komizni persze:)
    a pia meg jöhet bármilyen mennyiségbe :P
    rúgjunk ki a hámból úgy is itt a hétvége xDxDxD

    puszi xo

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Bella átmegy e, de mivel tudjuk, hogy Alice bociszemeinek nem lehet ellenállni ezért úgy hiszem,, hogy átmegy :)
    Várom a frisst
    Puss Adry

    VálaszTörlés
  4. Túl jól ismered Alicet:P*titokzatos fej*

    puszi xo

    VálaszTörlés