Kereső +.+

2010. április 22., csütörtök

11.fejezet--A hullámvasút legalja





Az élet egy hullámvasút. Csak éppen az én hullámvasútom mostanában állandóan csak zuhanni tud a bánat legmélyére.

----

Egészen estig kint voltam és csak sírtam a réten. De mivel mindig is féltem a sötétbe ezért bejöttem és itthon a négy fal között folytattam tevékenységemet.
Nem mertem lehunyni szemem mert féltem az álmoktól amik rám törnének.

Csak pár napja vagyok Forksban és azt hittem ez is egy élményekben gazdag út lesz de tévedtem. Pedig én nagyon ritkán szoktam. De nem is értettem ezt az egészet. Ha Edward boldog, és látszólag boldognak tűnt, akkor mért nem küldtek már haza? Hiszen a feladatot teljesítettem nem?

Megtaláltam Edward élete értelmét. Ezzel végeznem kellett volna. Akkor mért vagyok még mindig itt? De minden esetre folytatnom kell amit elkezdtem. És mivel reggel van már készülődni kéne a suliba. Még sose voltam ilyen szomorú, sőt szomorú nem is voltam még esetleg csak egykedvű.

És ez a kinézetemen is meglátszott. Ez minden angyalnál így van. A haj fényesége megszűnik, fakó lesz, a bőrünk se lesz már olyan szép és a táskák is megjelennek a szem alatt. Egyszerűen borzalmas amikor ilyen vagyok. Egy angyalból bánya rém lesz. Majd most sokan ki fognak ábrándulni belőlem. Ez végül is nem rossz.


----


És csodák csodájára igazam lett. Sok gyerek döbbenten nézett utánam. Nem is csodálkozom...

Cullenek már itt voltak de nem néztem feléjük. Nem haragszom Edwardra ő csak szerelmes lett. Magamra haragszom hogy bele estem teljes mértékig.

De Aliccal volt az első órám úgyhogy, elő a boldog álarc és kezdődhet a színészkedés.

- Jesszus!! - sikkantott Alice... ennyire ronda lennék??? Pedig még csak oldalról látott.

- Kösz! - morogtam az orrom alatt.

- Bocsánat én csak... - kezdett bele de nem tudta folytatni mert felé fordultam... leesett az álla - Mi történt veled Bella?? - kérdezte. Amúgy szerintem tudta mivel valószínű hogy Jasper elmondta neki az érzéseimet.

- Semmi különös. - feleltem halkan és a fejemre húztam a fehér kapucnimat - Csak keveset aludtam este. - jobban mondva semmit.

- Ezt nem veszem be Bella...akkor csak karikás lenne a szemed. De a hajad meg a bőröd meg a... - mondta Alice de én közbe vágtam.

- Felfogtam. - feleltem gyorsan, mielőtt még elmondaná hogy nézek ki egy külső szemlélő szemével.

- Oké. Abba hagyom. De nekem tudod hogy elmondhatod hogy mi a baj. - válaszolt barátnőm.

- Mindegy, nem akarlak fárasztani. - tényleg nem akartam.

- Nem fárasztasz!!! Amúgy sejtem hogy ki lehet a tettes. - mondta.

- Na és kicsoda? - grimaszoltam.

- Szerintem Edward miatt vagy kiakadva. - vigyorogta.

- Miért lennék kiborulva miatta??? Alig ismerem. Nincs is közöm hozzá. Mit érdekel hogy barátnője van és hogy milyen szép meg okos és hogy mennyire szereti őt. - mondtam el egy szuszra az egészet.

- Látom a szemeidben Bella hogy mit érzel a bátyám iránt. - mondta lágyan.

- Én nem... - de barátnőm félbeszakított.

- Isabella! - szólt rám - Nem baj ha szereted őt. - mosolyogta.

- Aha kivéve ha barátnője van. - szomorodtam el.

- Nem mindig kell hinni Edwardnak. - mondta sejtelmesen.

- Ezt... - kezdtem volna bele de a tanár ránk szólt hogy hagyjuk abba a beszélgetést. Pazar már Alice is tudja hogy szeretem őt.De mi az hogy nem mindig kell hinni neki, ez mit jelent? Hiszen láttam amit láttam, aztán ő biztos nem szeret úgyhogy felesleges törnöm magam. De mondjuk azt se értem hogy, hogy szerzett ilyen hamar barátnőt. Amikor még pár nappal ezelőtt azt mondta hogy ilyen felszínes lányok nem kellenek neki...

----

Ez a nap is gyorsan telt a menzára nem is mentem be. Felesleges meg aztán nem akarom látni Ed arcát idő előtt. És mivel a Biológiát nem lóghatom el muszáj bemennem. Ha bele gondolok hogy Leo, Florette és Angelo ezt most mind látja. Mert tuti hogy figyelnek engem fentről.


A teremben már mindenki bent volt kivéve én, meg persze a tanárt. Mindenki... beleértve őt is. Én észre vettem de ő nem vett észre. És elámultam a látványtól. Nem egy boldog Edward ült a padba hanem egy szomorú.

Na most akkor mi van?? Ha szerelmes az ember akkor nem önfeledten boldog és nem mindent rózsaszínben lát?? Mert Ő kifejezetten nem ilyen volt...

15 megjegyzés:

  1. sziaaaaaa
    ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
    wáááááááááááááááááááááááááááááá
    anyám ez..ez..juj..ez valami csodálatos lettt
    wiiii de nagyon tetszett
    rohadt szuper lett :D
    naaagyooon ügyi vagy!!!! :))
    hát igen Alice MINDENT TUD XD
    Edi rossz kedvű? kellett neki mondani azt amit *dühös arc* na kíváncsi vagyok eztán mi lesz
    és a Bellán lévő változások anyám neked aztán van fantáziád remek ötlet volt ez a külsőleg változásos dolog!!!! :D
    juj 3 friss?????????
    jááááj de jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
    KÖSZIKEEE(L) :D:D:D:D:D
    juj már nagyon várom a frisst!!!!!!!!!
    pussziii és öleléssss(K):))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :D Ja Edward hülye, önfejű és makacs... sose azt teszi ami helyes... Remélem elmondja Bellának az igazat! Már nagyon várom a kövi részt!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jó lett ez a fejezet is csak nekem sajna rövid volt. Úgy olvasnám még és még és még XD
    Am sajnálom nagyon Bellát :(
    Hülye Edward :@ Most mindenki csak szenved :(
    Jaj remélem hamar lesz friss!!!! Nagyon várom!!

    VálaszTörlés
  4. jujj! De jo leťt ... Huhh nem biztos h kibirom várni a kövi fejit .. Hamar 0fejit

    VálaszTörlés
  5. Szija!
    nagyon jó fejezet lett..csakhát picit rövid..de nekem sosem elég egy fejezetből:Dxd
    jaj úgy sajnálom szegénykéimet..rem azért hamarosan összehozozd őket:D
    Am nagyon bírtam, mikor Bella úgy kiborult Alice előtt...aki persze mindent tud:)
    nah sebaj..már nagyon vároma szombatot..xd
    pusz
    Anita

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Bár nekem ez a rész kevésbé tetszett mint a többi, de így is nagyon jó volt :) Várom a folytit
    Puss Adry

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!!!!
    először is örülök hogy tetszett*.*
    Nincsii köszi hogy dícséred a fantásiámat:)és nekd is nagyon nagy ölelés(L)
    csajok a fejezetek meg azért rövidek mert heti háromszor van friss:Dde szerintem igy jobb hogy többször kaptok mintha egy hónaoba egy hosszút:)
    és nem sokára minden kifog derülni;)csak egy picit kell majd várni rá=)
    a kövi pedig ugye szombaton lesz hála Nincsíínek amiért ilyen szépen kérte!!=D(L)

    puszi xo

    VálaszTörlés
  8. Szia!!
    Vártam már ezt a fejezetet h vajon mit fogok olvasni, az izgatottság és a szomorúság keveréke váltakozott bennem...
    Szegény Bella olyan szörnyű amin átmegy azt hiszem h nem csak ő tervezte úgy h ez egy boldog véget érő küldetés lesz,sajnos nem így történt hanem mi?? Beleszeretett a védencébe és még pórul is járt(ám csak egy ideig :P:P hisz ő sem tudja h mi lesz még szóval csak reménykedek)úgy érzi h megszakad a szíve elhagyatottnak érzi magát és csak haza vágyik a mennybe de ha most tényleg hazamenne, az vajon jó döntés lenne? Azt hiszem h csak egy ideig hisz ők sem felejtenek/felejt ahogy a vámpírok az a boldogság ami eddig volt benne az most eltűnne és csak egy álarc lenne egy védelem h ami csak azt mutatná amit látni akarnak de a családja sem engedné h ez a látszat legyen hisz akkor ők sem lennének boldogok és vajon meddig tudná elviselni feladná az életét??(ha ez lehetséges)
    És ahogy külseje is mutatta h padló van de az embereknél is látszódik h ha vmi gond van
    Alice pedig élesen lát és ehhez ég hozzá is tartozik a képessége örültem a megnyugtató hangjának ám ahogy felvisított h milyen állapotban van a mi angyalunk... Alice és a sokat sejtető mondata nem kell mindig elhinni mindent Edwardnak remélem h ez add egy kis biztatást Bellának hisz nem adhatja fel :)
    Amúgy nem csodálkozok h Edward is szomorú rájött arra h mekkora fájdalmat okozott annak akit szeret és aki őt is viszont szereti talán itt lesz az ideje h felébredjen ne legyen makacs és önmarcangolos és helyre rakja azt amit elrontott de rohadtul. Mi lesz a biológia órán ?? Hozzá fognak egymáshoz szólni vagy mély csendbe burkolózni és érzik egymást közt a vibrálást, szomorúságot, csalódottságot,ki fogja előbb elhagyni a tantermet ki fog elöszőr cselekedni!!
    Alig várom,öhm azt hiszem h ez megint egy nagyon hosszú kommentár lett, bocsi..*pirulos fej*
    Melinda

    VálaszTörlés
  9. U.i:
    Köszönöm h ilyen sokszor lesz új fejezetek és köszönöm Nincsíi neked nagyon ügyesen rá tudod venni az embert!!!!!!:):):):):):)

    VálaszTörlés
  10. áhh ez nagyon jó lett
    nagyon tetszett
    szegény Bella rossz ilyen szomorúnak "látni"
    nagyon klassz lett
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  11. Szia!!!! Hát ez jaj *sikít*!!!!!!!!! Hát igen kellet mondani azt Edwardnak!! És hát Alice nem is ő lenne ha nem tudná!!!!! Siess a következő feji vel!!!!!!

    pusz:Eszter

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó lett és rémelem
    Edward és Bella összejön végre

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm csajok nagyon örülök hogy tetszett:)
    imádlak benneteket hogy mindíg írtok komit meg bíztattok és hogy leírjátok a véleményeteket:$*.*
    Melinda megint nagyon sokmindent leírtál és ennek csak örülni tudok:Dnem baj a hosszú komi sőt *meghatott fej*..imádom ahosszú komikat
    a biológia óráról nem szertenék elmondani semmit majd meglátjátok szombaton:P

    mégegyszer köszi csajok(L)

    ezer puszi nektek xo

    VálaszTörlés
  14. szia!!
    Bolod edWARD igy csak minaketten szenvednek
    DE szerencsére ott van Alice(a kis keritő nő XP)
    Szegény Bella Edward hülyeségei miatt szenved
    türelmet lenül várom a szombatot
    Már csak egy nap:)
    Puszka

    VálaszTörlés
  15. :D:Dörülök hogy tetszett*.*
    és már csak pár óra és holnap lesz és a holnappal együtt friss is jönni fog:P

    puszi xo

    VálaszTörlés