Kereső +.+

2010. április 29., csütörtök

14.fejezet--Könnycseppek





Öhhhh...most próbáltam a hibáimra oda figyelni:/Remélem siekrült is:)Ezt a fejit minden kedves olvasómnak küldeném!!Imádlak titeket(L)*.*
Jó olvasást=)




- Hallottam mit beszéltetek a húgommal. - szólalt meg ridegen.Mit tettem már megint hogy ilyen hangnemet kapok?
- Te hallgatóztál?? - kérdeztem vissza - Ez nem szép dolog. - feleltem.
- Ha szép dolog ha nem ez van. - huuuu de bunkó lett most - és csak szeretnék mondani valamit neked. - na erre kíváncsi vagyok.
- Hallgatlak! - néztem rá félve.
- Bella hazugság az amit Alice mondott. - annyira komolyan mondta hogy ezt nem lehetett megcáfolni.


- Tudtam... - mondtam egy kicsit hangosabban és felpattantam a kanapéról.
- Csak tájékoztatlak hogy mihez tartsd magad - felelte fagyosan.Mintha egy tört szúrtak volna a szívembe.Ami már amúgy is repedt volt de most darabokra szakadt.A szemem már szúrt de tudtam hogy nem szabad sírnom és ehhez tartottam magam megpróbáltam erős maradni.Eddig meg se mozdultam csak bambán álltam Edwarddal szemben.

- Edward fejezd ezt be! - kiabált Alice.Mi ő is itt van?Végre megtudtam moccanni és amikor körül néztem ott volt Esme,Jasper,Emmett és Rose is rajtunk kívül.
- Fogd be Alice vagy nem állok jót magamért! - sziszegte neki.
- Hagyjátok abba felfogtam hogy mi van.Akkor én most megyek is - és el indultam kifelé mivel éreztem hogy a sírás már fojtogatja a torkomat.
- Bella - szólt utánam Alice majd elém sietett - Ne higgy neki - mondta.
- Köszi a fáradozást de Edward azt hiszem elég jól tudtomra adta hogy nem úgyhogy... - Bakker mindjárt sírni fogok.


- Hazudtam én neked valaha is Bells?Tudnék neked hazudni valaha is? - kérdezte.Tényleg nem hazudott még.Igaz a vámpírságát nem mondta el de én se az angyalságomat úgy hogy az nem számít.
Megráztam a fejem.Egyrészt mert válaszolni nem tudtam a torkomba lévő csomótól másrészt hátha attól egy kicsit kitisztul de nem sokat segített.Már csak Alice és én voltunk a nappaliba.

- Akkor? - kérdezte.
- Ha..ha igaz lenne ...a...amit mondtál a...akkor ezt mér tőled tudom és mért nem ő..ő mondta el? - dadogtam.
- Mert fél! - válaszolta olyan arccal mintha ez egyértelmű lenne.
- Mitől? - kérdeztem hiszen halhatatlan vagyok.Bár ezt ő nem tudja de akkor is.
- Azt nem mondhatom el - mondta - de szeret hidd el.
Nem válaszoltam.


- Bella hallgass a szívedre kérlek - győzködött.
- Oké.Elhiszem neked. - de ekkor Edward jött be a konyhából.
- Te még mindig itt vagy? - Ez a hangnem megijesztett.
- Vagy mégse. - suttogtam az előbbi válaszomat megcáfolva.A szememben csak gyűltek a könnyek.

- Bella! - szólt Alice - Ne higgy neki! - mondta.
- Ebbe te ne avatkozz bele ez az én dolgom - ordított rá.
- De bele avatkozok és nem tudom mért vagy ekkora marha hogy ilyeneket mondasz neki -mutatott rám.
- Semmi közöd hozzá! - Edward már szinte kiabált a húgával.
- De van!Én is a család tagja vagyok és érdekel a boldogságod. - már Alice is kiabált.Én közbe átgondoltam mindent ami az bizonyítja hogy Edward szeret.Az előbb pedig tényleg hittem Alicenek a szívem hitt neki.Még mindig semmibe se vagyok biztos de ha most kisétálok a Cullen házból és annyiba hagyom a dolgot lehet hogy mindent elveszítek.Ki kell próbálnom valamit...


- Edward én szeretlek téged teljes szívemből - ejtettem ki számon a szavakat olyan lágyan amilyen lágyan csak tudtam.Hirtelen megfagyott a levegő.Edward aki eddig testvérével vitázott most rám nézett gyöngéd tekintettel.De sajnos utána megint érzelem mentes lett a szeme.Ez az most már egészen biztos hogy szeret hiszen abban a pár pillanatban láttam a szemébe.


- Én viszont nem szeretlek - mondta kimértem.Igaz tudtam hogy hazudik de mégis rettenetesen fájt.
- Mért harcolsz a boldogságod ellen? - tettem fel a legalapvetőbb kérdést.
- Én boldog vagyok - mondta grimaszolva.
- Látom - feleltem gúnyosan.

- Bella én nem kérek a szeretetedből oké? - vágta rá durván.
Igen Ed szeret de mit ér a szerelem ha valaki nem kér belőle?Éreztem a bizsergést az arcomon.Az első könnycsepp az első csalódás az első szerelem és hat aranybarna döbbent szem pár.


- A..A..szemed - mondta Alice remegő hangon.A szemem most valószínüleg ezüstös fényben ragyog arcomon pedig két ezüst csík folyik le.
- Ez hogy lehet? - kérdezte Emmett - Hiszen a könnycsepped olyan... - hirtelen közbe vágtam.



- Volt már olyan titkotok amit soha senkinek nem mondhattok el? - kérdeztem szomorúan és mind a hatan lesütötték a szemüket.
- Hát nekem is van egy - mondtam majd kiviharoztam a házból egyenesen a rétem felé tartva..

16 megjegyzés:

  1. Sya!
    Hát ez ...ez ... nagyon ...ááá...lett!!
    Végre talán megszereti Ed Bellát,úgy,hogy közel is engedi magához.ÉS talán kiderül mindenkinek a titka!
    Várom a kövit!Puszancs Nika:)

    VálaszTörlés
  2. Huh Edward most nagyon meg lepett! Mi történt vele? Egy jó fejmosás nem ártana neki. Vagy csak a szívére kén hallgatnia. Szegény Bella! Szerintem most Cullenék kérdezősködni fognak... Remélem nemsokára minden rendbe jön. Már várom a kövi részt!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  3. Szió!!
    Váó!Imádtam ezt a részt végre, kiderül a titok!! :) :) Kíváncsi leszek a reakciójukra! :) Nagyon a várom a köv részt! :) Pusz

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen nektek:)
    és a kövi fejibe minden ki fog derülni:P
    csak szombatig kell várnotok és vége a fájdalomnak;)(ez lesz a kövi címe is)

    puszi xo

    VálaszTörlés
  5. hogy a macska kaparná ki a szemét büdös vámpír tökkelütött barom eszelős agyatlan hülye
    hogy egy medve ütné pofon és térne észhez a kis borsónyi agya ami nem is agy mert NINCS agya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    áááááááááááááááááááááá HOGY TUDOTT OLYANOKAT MONDANI ÁÁÁÁ
    mikor olvastam úgy voltam na jó itt abbahagyom xD de aztán olvastam tovább (túl kíváncsi vagyok XD)
    istenem EDWARD EGY ESZETLEN HÜLYE BAROM
    még hogy úriember????????? cc... kiabál a húgával úgy beszél bellával ahogy *dühösarc*
    HÁT TOTÁLISAN A FORDÍTOTJA!!!!!!!!!!!!!
    hogy lehet ilyen eszetlen????????
    mindent azért tesz, hogy a saját boldogsága ellen legyen???? istenem olyan áááhhh....
    Alice hát nagyon nagy!! XD ahogy harcolt Ed állítása ellen wáá az nagyon bejött
    és az hogy Bella kimondta végre hogy szereti :D
    juj ÍRD MEG EZT A RÉSZT ED SZEMSZÖGBŐL LÉCCILÉCCILÉCCILÉCCI annyira kíváncsi vagyok Ő mit gondolt ezekben a percekben :P
    hehe remélem JOBBAN SOKKAL JOBBAN fájt neki, mint bellának -.- áhh.. kiakadtam rá de nagyon..
    kül. szupcsi lett XD brutálisan wááá XD na ilyet se mondott még senki a komitörténelemben XD hehe.
    KÉREM A KÖVETKEZŐT!!!! SIETNI VELE ÁÁÁMMM!!!!!!
    és ízit is ha lehet XD (nem vagyok ám követelzőző XD na de összeszedem kérreeek széépen:
    Ed szemszög (léccilécci *könyörgőkiscicaszemek* :P :D ízelítőő és jó hosszú fejezet xD szval Ed után jöhet egy kis Bella meg ilynek..XD jó tudom ez már túl sok *pityereg* =(=(=( )...
    hehe. látod e most nem téged szidtalak :P de áh.. ezt visszakapod ám! de nem kövi fejezetben mert ott más lesz.. de ami késik nem múlik ;)
    pusszi és ölelés^^ követelőző hiperaktív eszelős utánozhatatlan imádnivaló Nincsií XDXD
    hehe jó név ugye?? :P *.*
    na puszillak te utánozhatatlan függővégkirálylány ördögi kis cukorbogár Evcsike^^ (tetszik?? remélem igen :D)

    VálaszTörlés
  6. jujj de jó lett :D
    remélem hamar olvashatom a kövi részt

    VálaszTörlés
  7. Szia!!!!
    Nha ne............:(:S:'(:)
    Alig tudok szóhoz jutni!!Ez valami hihetetlen lett, a szívem teljesen magamnak éreztem a fejezetet, és az érzések átjárták minden porcikámat, izgultam boldog voltak mégis szomorú és csalódott
    Edward viselkedésén pedig teljesen megdöbbentem nem szokása így viselkednie hacsak nem tagadja le az érzéseit ezért el akarja azt küldeni akit szeret mégis fél hogy bántani fogja őt..
    Bella bátor volt ugyanakkor hogy elmondta szereti őt azt hiszem hogy ez egy nagy mégis kicsi lépés volt, nagy mert nem hagyta magát és az érzelmeit kiadta mégis pici hisz az eredménye lehet h nem fog megvalósulni vagy csak sokkal sokkal később
    Szerencse hogy Alice ott volt mert különben Bella tényleg elment volna és akkor beláthatatlan következményei lettek volna..
    Alice és Edward vitája nem hittem volna hogy így össze tudnak veszni de Alicenak kell hogy igazat adjak úgymond ha ez lehetséges miért fél ennyire miért retteg lehet hogy legfájdalmasabb és hatásosabb az ha megbántjuk és össze törjük annak a szívét akit szeretünk hogy ne essen nagyobb bántódása Edward vajon miért hitte azt hogy az jó dolog miszerint a mondás is tartja akit igazán szeretünk azt el tudjuk engedni, de nem most kéne ezt hiszem betartani és alkalmazni hinni benne...
    Edward utolsó szavai amit Bellához szólt pedig nálam is eltört volna az a bizonyos mécses.."Én viszont nem kérek a szeretetedből oké?"
    És igen mit ér a szerelem ha valaki nem kér belőle..Nem is baj hogy Bella elsírta magát és megjelent az a bizonyos könnycsepp, talán erre mindenki feleszmél örülök annak hogy a többiek is jelen voltak ennek a vitának és még Emmett sem tudott szóhoz jutni pedig neki aztán azt nehéz megcsinálni vele..Alice megdöbbenése hát igen mindenkinek vannak titkai még Bellának is hisz igen Ő egy angyal ki nem érdemli meg a fájdalmat .... és ha Edward ennyi buta akkor talán tényleg nem érdemli meg ezt a szép lányt(tudom ez csúnyán hangzik, de igaz..)
    "Senki sem érdemli meg a könnyeidet mert akik igazán szeretnek azok sosem okoznak neked fájdalmat és hogy sírjál"(tudom nem teljesen így van ez a mondás egy kicsit átalakítottam*pirulós fej*)
    És hogy Edward ezért még milyen vitákat és milyen sok szidást fog kapni megérdemli vajon mennyi idő kell míg felocsudnak amint meglátták Bella könnyeit, vajon ki fog odamenni hozzá és megkeresni őt Alice remélem hogy ő mert ha Edward most oda menni csak még jobban rontana a helyzeten ami így sem fényes mint az éjjeli csillag az égbolton..És Carlisle ha tudomást szerezz erről már pedig megfogja tudni vajon ő mit fog cselekedni??
    És az iskolában a többiek Bella biztosan elfogja kerülni őket de vajon ez mennyi ideig lehetséges vajon Alice meddig fogja bírni és Edward mikor fog odamenni hozzá bocsánatot kérni és bevallani VÉGRE az érzéseit???Emmett biztosan próbál majd vele kedveskedni és humorizálni ám azt hiszem hogy ez most nem lesz sikeres és hatásos vajon Jasper befogja vetni a képességét és ha igen sikerül Bellára hatás gyakorolni hogy kicsit nyugodtabb legyen vagy annyira zaklatott hogy Jasper sem fog tudni neki segíteni??
    Annyi megválaszolatlan kérdés és bevallom őszintén teljes kikapcsolódás így a biológia beadandom közepette olvasni soraidat, és két vizsga közepette ám nem csak nálad érzem ezt hanem a többi hasonló jó írónál is:):)
    Köszönöm Neked/Nektek!!!!;)
    Melinda

    VálaszTörlés
  8. tök jó lett már alig várom a következőt
    remélem minden kiderül és végre összejönnek
    de azért Edward elég bunkó volt

    VálaszTörlés
  9. Hát ez meg lesz annyira jó ez az egész:)
    Bella is le lepleződik:D vagy mégsem miért kínzol ilyenekkel minket legalább 5 féle variáció jut az eszembe, még írhattál volna még néhány sort legalább:@

    VálaszTörlés
  10. ja csajok annyira örülök hogy ennyire elnyerte ez a feji a tetszéseteket:D
    Nincsíí---hát Edwardot jól leszidtad de nem baj megérdemelte:P Éééééss Ed érzéseit szombaton megláthatod mert megírom Ed szemszögét is:D Igen mindent az olvasókanak :)(L)na meg persze a követelőző hiperaktív eszelős utánozhatatlan imádnivaló Nincsiínek;)
    imádlak hallod-e(L)*.*És a nevem is tetszik szupi nagyon:)

    Melinda.:nagyon előre szaladtál most:) szerencsére nem kell sokat várni hogy Ed beismerjen mindent:D Úgyhogy várjátok a szombatot:)

    คภςรא,Rita és Roberta:nektek is nagyon köszönöm örülök hogy tetszik a feji^^

    puszi: az utánozhatatlan függővégkirálylány ördögi kis cukorbogár Evcsike^^ xo

    VálaszTörlés
  11. szia

    ááááááááááááááááááá és még több ááááááááááááááá
    na jó most hogy ki visitoztam magamt jön a komi =D
    hihetetlen hiper über csucs szuper fantasztikus eszméletlen oltári és mi egyéb jelző x) pár szóval kimondhatatlanul jóóóóóóóó lett
    nekem baromira tetszet az nem kifejezés ááá
    váratlan fordulat ááá és még több ááá
    bocsi nem tudok ki nyögni egy értelmes mondatot mert nem megy most =/ xD feji hatása alatt vagyok ááááá
    leírod ezt a fejit edyy szemszögéből is ?? *alicefélebociszemek* =)
    áá úgy várom a kövit siess vele lécccciiii
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  12. én még sose irtam neked komit de már az első perctől fogva olvastam ezt a történetet. minden fejezet nagyon tetszett. de ez teljesen kiboritott. nagyon sajnálom Bellát. hogy beszélhet igy vele az a marha hogyha szereti. jó értem én hogy csak jót akar neki de igy csak tönkreteszi őt. remélem Ed hamar kinyitja a szemét és közel engedi magához Bellát. imádom a történetet és alig várom a folytit. puszi

    VálaszTörlés
  13. vvááááááhhhhhhhhhhhh
    ez nagyon jó lett!!!!!
    És ez a függő vég... vajon mit fognak szólni Cullenék?? megharagszanak vagy nem?? Jajjj annyira kíváncsi vagyok!!!
    Most ezzel fogok álmodni XD
    Nagyon várom a folytatást!!!!!!! Szombatig az ideg osztályon fogok kikötni XD

    VálaszTörlés
  14. nagyon szépen köszi csajok:D
    örülk hogy tetzsik nektek a töri;)
    Remélem egyikőtök se fog korházba kerülni én miattam:D:O
    De jó egy kicsit gonoszkodni az olvasóimmal*ördögi kacaj* nagyon sokan gonoszkodtak már:P:)
    úgyhogy szombaton friss addig meg egy kis ízelítő jön majd(L)

    puszi xo

    VálaszTörlés
  15. Én nem tudom mit mondjak!!!!!!! csak azt tudom hogy nagyon jó let!

    VálaszTörlés
  16. fantasztikus jó lett a feji bár picit szomorú akkor is grat hozzá

    VálaszTörlés