Kereső +.+

2010. április 4., vasárnap

4.fejezet--Kezdet




Bocsi a késésért de most itt van :)!!!

Oké. Megérkeztem a Földre. Sikeresen. Hál istennek. Chh... ezt a mondást is az emberektől vettem át. Na most, hogyan kezdjek hozzá? Azt se tudom, hogy az az Edward mitől is lenne igazán boldog. Család kipipálva. Barátok,(hát a húgával elég jó a viszonya) szóval kipipálva az is. Mi hiányozhat neki?....

Hogy az a....

Hát persze, a szerelem, ugyan az mint ami nekem. Akkor kerítőt kell játszanom. Fantasztikus. Mi vagyok én? Kupidó? Hát ez még nekem is kihívás lesz. Mivel nem voltam még Ámor főleg nem egy vámpírnál. Akik köztudott, hogy egy életre választanak párt maguknak. Majd meglátjuk mi sül ki ebből.

Tehát első lépés megkeresni a házat amit Ang vett nekem. Majd a kocsit is megnézni. Berendezkedni, és mint új diák beiratkozni az iskolába, Edward osztály társaként megtudni milyen csajok jönnek be neki. Azután állhatunk neki keresgélni.
Haditerv, kész.

Mehetünk is. Hát nem véletlenül engem választottak engem a feladatra.



***


Megjöttem. Azta.. de gyönyörű ez a ház. Nem túl nagy de ízléses és mögötte ott van az erdő, legalább ha röpködhetnékem van lesz hol röpködni. Csak vigyázni kell nehogy Cullenek meglássanak. Mondjuk nem kötötték az orromra, hogy nem mondhatom el nekik mi is vagyok valójába de azért az nem lenne ésszerű csak oda állítani elé, hogy:

- Szia Ed én az őr angyalod vagyok és szerelmet keresni jöttem neked! - közbe meg lehetetlenül vigyorgok. Phh.. hát ha ilyen lenne az én taktikám lehet már nem is küldenének feladatokra. Na mindegy.

Körbe néztem a házba, a szobába pedig leraktam a bőröndjeimet. Kimentem a garázsba megnézni az én kicsikémet. És Angelo megint jó munkát végzett. Ott állt egy Mercedes Angel. Értitek Angel. Hát a stílus azért kell (xD).
A házba még egy csodaszép fehér zongora is volt. Hát ez is téves feltételezés az istenek hangszere nem a hárfa hanem a zongora.

Azt hiszem Edward is zongorázik, akkor tuti valami zene szerető lányt kell neki keresnem. Bár ez a küldetésemet se értem igazán mivel a Szerelem előbb utóbb úgyis rá fog találni. Nem értem mit kell sürgetni. Vagy az utóbbi túl későn lesz már és felkellet gyorsítani az eseményeket.
Na jó elég volt mára a gondolkozásból.
Átvettem a pizsamámat. És lefeküdtem a hatalmas hófehér francia ágyba. Furcsa,nem igazán vagyok ember még is szükségem van alvásra.

Majd mély álomba zuhantam.

Elég különöset álmodtam: egy csodálatos réten egy szikrázó emberrel vagyis vámpírral(mivel az az emberek nem szikráznak napfényben) voltam és boldogan beszélgettünk majd közelíteni kezdett az ő arca az enyém felé és.... és akkor ébredtem fel. Pedig azt hiszem egy csókot kaptam volna. Még sohase csókolt meg senki. Na nem ábrándozni
kéne hanem kikászálódni az ágyból és felöltözni.

Elindultam a fürdőbe megmosakodtam majd felvettem egy fehér mini ruhát és egy fehér tornacipőt. Sminkelnem nem kellet ugyan is felesleges volt. Egy angyal szinte minden szempontból tökéletes és ez alól a szépség se kivétel bár nem vagyok magamtól elájulva.
Kiálltam a kocsimmal és elindultam a suli felé. Ma el is kezdem a boldogság hormonokat feléleszteni Edwardba. De a vámpírok nem a barátkozásról híresek még a vegák se úgyhogy nagy feladat lesz megvalósítani tervemet.

Majdnem túl mentem ...

Épphogy betudtam még fordulni a parkolóba. Beálltam egy üres helyre, kutatni kezdtem egy ezüst Volvo után. Hát igen Lily szinte mindenből felkészített Cullenekből.
A képességektől kezdve a házuk kinézetéig meg persze Edward személyéből is.

Tőlem nem messze álltak. Rosalie és Emmett beszélgetett Alice pedig épp Jaspert ölelte. De ŐT nem láttam sehol.

Kiszálltam, mindenki engem nézett még ők is ide fordultak. Utálom ha én vagyok a középpontba.
Mivel nagyon jó a hallásom (szinte mint egy vámpírnak) tisztán hallottam hogy Jazz füttyent egyet majd oda súgja Em-nek:

- Szép kocsi!

Em erre azt mondja:

- Ja de nem csak a kocsi! - Aztán Rose-tól kap egyet a nyakára. Ezen muszáj volt kuncognom.

Na vicces lesz a következő időszakom azt hiszem....

9 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó lett.
    Ugye Bella lesz Edward párja?
    Remélem. Ne húzd sokáig az időt, már várom a folytatást XD
    Puxy Adry

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon jó lett. remélem hamar jön majd a folytatás..uh de telhetetlen vagyok már megint:S:) de tényleg jó

    VálaszTörlés
  3. áhh ez nagyon jó lett:)
    nagyon tetszett:)
    hát igen
    egy angyalnak szüksége van egy Mercedes Angelre:)
    anélkül nem élet az élet:)
    kíváncsi vagyok, hogx mikor esik le Bellának, hogy miért pont őt küldték:)
    nagyon klassz lett
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm köszönöm és megint csak köszönöm:D
    hát még várni kell egy kicsit hogy leessen neki:)és ige a Mercedes Angel az kell meg lesz még ilyen szófordulat a kövibe:P

    a kövi pedig kedden jön

    puszi(L)(K)

    VálaszTörlés
  5. Szia most találtalak ,nagyon tetszik amit írsz alig várom a kövit üdv Böbe

    VálaszTörlés
  6. sziaaaa
    ez oltári volt:DD
    Bella gondolatai hát kész XDXD
    ez valami eszméletlen jóó lett :D
    nagyon-nagyon tetszett :D
    FRISST FRISST gyorsan gyorsan ;)
    már váárom :))
    pusszi:Nincsií

    VálaszTörlés
  7. jaj baszki ezt olyan jó olvasni:)
    annyira örülök hogy szeretitek amit írok meg a hülye gondolkozásomat(xD)!!!a kövi meg nem sokár fenn lesz!!!:D:D

    puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia!!
    Bella mint angyal? Jól hangzik !
    De milyen hiú hisz ő is egyedül van meg Edward is nos ebből mi jön ki hogy egymásba fognak szeretni(vagyis remélem):)
    Sok ötletem és tippem van hogy miken fognak végig menni Belláék de ezzel inkább nem nyaggatlak:)
    kíváncsi vagyok Alicera vajon mikor fog oda pattogni bellához?:):):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  9. hát igen először nem veszi észre mi is van az orra előtt :)de majd rájön és akkor minden happy lesz:D egy ideig és innentől kezdődnek a bonyodalmak:S
    Alice pedig a kövibe pattog oda Bellához:D

    VálaszTörlés