Kereső +.+

2010. április 13., kedd

7.fejezet--Az nem lehet!!




Mint ahogy megjósoltam kisütött a nap délután. És én úgy döntöttem körül nézek egy kicsit az erdőbe. Meglepően meleg volt úgyhogy csak egy pulcsit vettem fel. Majd a ház mögötti kis ösvényen elindultam a rengetegbe.

Csodálatos volt látni tavasszal az erdőt, annyira szép az egész ilyenkor. Az állatok közelebb jöttek hozzám tudják hogy tőlem nem kell félniük és ezt be is bizonyítottam amikor elő jött a fák közül egy sérült szarvas. Megnéztem és a lábán egy csúnya seb éktelenkedett biztos valami ragadozó támadhatta meg.

Rátettem a kezem a sebre és az pár perc alatt be is gyógyult. Éreztem a boldogságot abból az állatból. Sok ember azt hiszi nincs önálló gondolkodásuk és, hogy érzéketlenek pedig ez nem igaz... Meglepődnének ha tudnák, hogy egy állat mire is képes.

Közben kiértem egy tisztásra. Kicsit ismerős volt. Nem tudom honnan. De nem is érdekelt e percben. Ugyanis elvarázsolt a rét szépsége, muszáj volt lefeküdnöm a százszorszépek és a margaréták közé. Annyira jó volt itt lenni és csak élvezni a természetet.

De kedvem támadt egy kis repkedéshez. Úgyhogy elindultam egy erre alkalmas helyet keresni. Kb. fél óra múlva elértem egy szirthez ahonnan jól látszott a hatalmas tenger. Mindig is imádtam a vizet. Eldöntöttem, hogy itt fogok repkedni és talán Cullenek se jönnek erre felé.

Már éreztem a testemben azt a kellemes érzést ami az átváltozással jár. Éreztem, hogy hátamból kinőnek a hatalmas szárnyak majd a farmerem és pólóm eltűnik és egy gyönyörű fehér selyem ruha lesz helyette. Pont olyan mint a varázslat .Neki futottam és levetettem magam a szikláról a szárnyaimat kitártam, hogy a szél belekapjon majd elkezdtem mozgatni.

Nagy csapásokkal felrepültem jó pár métert a levegőbe, felülről láttam az erdőt majd pár forgás után csak nyugisan élveztem a magasságot. Nekem ez olyan érzés volt mint a vámpíroknak a futás. Felemelő,boldog és szabad érzés. Ilyenkor minden kimegy a fejemből és csak a szabadságnak élek.

Az erdő felé néztem majd hirtelen megpillantottam két árnyat. Ismerősek voltak de eltűntek egy szempillantás alatt, így nem tudtam jobban szemügyre venni őket. Megint feltűntek, most mát tudtam kik azok...

Emmett és Edward...EMMETT és EDWARD???? Én meg itt repkedek? De, nincs idő átváltozni mivel erre tartanak. Elbújtam a szirt egyik mélyedésében.

Hallottam miről beszéltek amikor megálltak egy kicsit a sziklán. Emmett valamit bőszen magyarázott Edwardnak, de ő nem is figyelt rá.

- Hé tesó!!! Hahó!! - mondta Em kezeit lóbálva Ed szemei előtt.

- Bocsi! Mondtál valamit? - felelte Edward összezavarodva.

- Hallod, neked nagyon elvette a fejedet az a csaj. - mosolyogta.

- Milyen csaj?? - kérdezte. Na erre én is kíváncsi vagyok.

- Hát akivel együtt vagy biológián...hogy is hívják???...Áhhh megvan...Bella - felelte.MI VAAN?? Ezek most rólam beszélnek de hisz az nem lehet. Edward...Én...Mi?...Hogy??

- Nem is igaz. - durcáskodott Ő.

- ÓÓÓ dehogynem. - hahotázott Em - Na kapjunk el pár szaftos macit meg egy pár oroszlánt...Azt indulás haza mielőtt Rose Baby eltílt magától amiért ilyen sokáig elvagyunk. - mondta elgondolkozva.

- De békülni azért szeretsz nem?? - kérdezte Edward már mosolyogva.

- Ez már igaz. - Em meg a perverzitás édestestvérek lehetnének. Majd elmentek.

Én pedig lefagyva változtam vissza és indultam el hazafelé. Sokkal hamarabb visszaértem mint ahogy idefelé. Otthon lefürödtem. Aztán elmentem lefeküdni de előtte még gondolkodtam egy sort.

Ha igaz az amit Em mondott akkor én lennék neki a megfelelő pár? Vagy keressek neki mást?
És ha nem akar mást? Ha tényleg én vagyok neki az igazi? De belém szabad szeretnie
egyáltalán? Hiszen én angyal vagyok, hogyan lehetnénk együtt ha nekem a mennybe van az otthonom? De ha a boldogsága a legfontosabb és ha ez az ára neki? És egyáltalán szeretem-e? És ő szeret-e?
Ennyi kérdés és egyikre se tudok válaszolni pedig illene. Magamat se értem akkor most mi legyen?

De már mikor elbúcsúztam már akkor, vagy nem is...amikor legelőször megláttam nagy
hatással volt rám. Annyira tanácstalan vagyok és nem tudom mit hoz a jövő...

De remélem boldogságot mind kettőnk számára...



Ez nem lett olyan hosszúságú mint szokott lenni...=/de remélem azért tetszik:D
ja...és Csütörtökön jön a kövi mert szombaton nem tudom feltölteni és Április 15.-én egy nagyoon jeles esemény lesz :P xD De erről majd akkor :)(L)

8 megjegyzés:

  1. sziaaa
    hehe Bella jól meglepődött meg én is *.* XDXD
    hihi.. na most mi lesz???
    Bella mit választ???
    egyáltalán rájön-e hogy szerelmes ??
    jujhaaa izgatottan váárom a folytit
    és éljen éljen csütörtökön lesz!!!!:D
    jaj még nem is mondtam,írtam,jeleztem.. XD
    nagyon tetszett a rész :)
    szuper lett!!

    pusszi Nincsií

    VálaszTörlés
  2. köszönöm Nincsíí(L):)
    a kövi fejezetekben kiderül hogy mi lesz Velük:P

    puszi:Evcu

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szegény Bella jól össze van zavarodva
    Remélem összejönnek
    Milyen szép pár lennének Bella sz angyal és Edward A lelketlen szörnyeteg(persze csak Edward szeint)XP
    És Benne lennél egy link cserében?
    pussyka

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen:dörülök hogy tetszik:$
    És igen gyönyörű pár lesznek majd ;)
    és szívesen benne lennék:D

    puszi

    VálaszTörlés
  5. sya nagyon szupcsi lett várom a kövit puszi Nika:)

    VálaszTörlés
  6. szia:)
    köszönöm szépen:D(L)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  7. Szia!!
    nagyon megörültem mikor láttam h fent van az új fejezet:) A tisztás talán nem edward rétje ahol gondolkodni szokott??Vagy mostmár közös lesz?? Nagyon szépen leírtad metaforákkal h milyen a mi angyalkánknak szállni mint a vámpíroknak a futás...
    egy percre viszont vissza hőköltem mikor Bella rájött h kiket látott..
    Emmett..Emmett.. te nagy maci.. Végre imádom h ennyire kíváncsi és h szeret faggatózni Edward pedig nos nem igazán tudott kitérni a vallatás alól.. Bella kérdései a végén mindent magában foglalt,amik bennem is felmerültek!!Kíváncsian várom h mikor teljesül és vajon fent a mennyben mit szólnak ehhez mikor fog a többiekkel beszélni a mi angyalunk?
    Kívánom h az április 15én felejthetetlen csodás és szép élményeket kapj!!!:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  8. Melinda táged annyira imádlak(L)(meg persze mindenkit aki olvassa a blogom)de komolyan
    el se tudom mondani mennyi örömöt okoz nekem ha elolvasom amiket írsz...annyira jó érzés hogy vannak olyan emberek akiket a törim foglalkoztat és megindít és ha még az el is gondolkozik a végkifejletten azért már megérte írni..:D mindjárt bőgök de komolyan=')
    És jól gondold a tisztás az ami Edward rétje is és amit Bella az álmába látott pár fejivel ez előtt:)
    És a mennynek is lesz egy két szava a dologhoz (de semmi komoly nem lesz szerencsére)
    És mégegyszer köszönöm hogy írtál komit Melinda és hogy elnyerte tetszésedet a feji
    A csütörtök pedig remélem hogy tényleg egy szupi nap lesz;D

    Ezer és egy millió puszi nektek:Evcu xoxoxo

    VálaszTörlés