Kereső +.+

2010. április 6., kedd

5.fejezet--Első nap I.


A tanári felé tartok elkérni az órarendemet amin sok közös óra lesz Cullenekkel.Hmmm...még mindig nem láttam Edwardot...egyenlőre annyit tudok róla ,hogy bronzos haja van és vámpír úgyhogy könnyű lesz felismerni.Jaj de mennyien néznek.


Mindenki vissza fordul aki elmegy mellettem, sok lány meg irigykedik, gondolom.
Végre odaértem az irodához.

- Jó napot! - köszöntem kedvesen a harmincas éveiben járó nőnek - A papírjaimért jöttem.

- Szia! - köszönt ő is - Te vagy Isabella gondolom, tessék itt van az órarended és egy térkép nehogy eltévedj. Bár ahogy elnézem lesz ki segítsen. - mondta felhúzott szemöldökkel.

- Ezt, hogy érti? - kérdeztem.

- Nézz mögéd! - utasított és én oda néztem, vagy három fiú is nyál csorgatva állt a falnál, tőlem pár méterre és bambultak előre. Pech srácok de nincs időm ilyenekre most.

- Hát biztos lesznek egy páran. - kuncogtam.

- Az biztos. - mosolygott ő is - Na menj az óráidra mert még elkésel.

- Viszlát! - köszöntem el tőle.

Megkerestem a szekrényemet, bepakoltam a cuccaimat majd megnéztem az órarendemet: Első óra matek. Szuper. Nagyon utálom, még szerencse, hogy mindent tudok amit tudnom kell ugyan is az összes szabályt, számolást attól tanulhattam aki épp kitalálta. Jó mi?...Ja. Azt hiszem.

Elindultam a termem felé,de leszólított egy lány.

- Szia, te vagy az új diák Isabella nem? - kérdezte. Barna haja és szemüvege volt.

- Csak Bella. - mosolyogtam .

- Ohh, én Angela vagyok. - mondta - Milyen órád lesz?

- Matek. - húztam el a szám.

- Én se szeretem, de nekem most sajna nem az lesz. - felelte Angela - Megtalálod a termet? - kérdezte - Ne segítsek?

- Megtalálom, de azért kösz! - feleltem.

- Oké, akkor szia! - köszönt el.

- Szia! - válaszoltam. Milyen kedves lány majd utána nézek hátha tudok rajta valahogy segíteni.

Beértem a terembe és leültem egy üres padhoz. Amikor jöttem még nem sokan voltak benn. De pár perc után tele lett az osztály, egyszer csak Alice is megjelent. És mivel nálam volt hely hozzám ült le. Na kezdődhet az akció.

- Helló! - köszöntem kedvesen. Oké,kezdjük a célszemély bizalmasával.

- Szia! - köszönt, kicsit meglepetten de azért kedvesen. Gondolom furcsa volt hogy hozzá szóltam hiszen általában az emberek ösztönösen érzik hogy a vámpíroktól félni kell. De nem tőlük, vega vámpíroktól. Még szerencse, hogy nem vagyok ember. Amúgy azt hiszem Alice képességénél is bezavartam, belőlem csak annyit láthatott, hogy jön egy új lány vagy a Cullen család élete megváltozik. Hogy jó értelemben-e vagy rosszban még én se tudom ez a teljesítményemtől függ.

- Tudod nem ismerek itt sok mindenkit és... - kezdtem bele de nem tudtam hogy folytassam, szencsére nem is kellett. Ugyan is Alice közbe szólt.

- Szívesen körbevezetlek Forkson meg a sulin ha gondolod. - mosolygott, szerintem örült, hogy ezt kérem tőle mivel nagyjából ismerem ezért tudom, hogy eléggé társasági lény és szeret pörögni meg szervezkedni. Pont mint Lily, jól kijönnének.

- Oké az jó lenne. - válaszoltam. Szerintem jóban leszünk Aliccel. - Akkor ezt majd még megbeszéljük. - mondtam mivel időközbe bejött a tanár. Alice csak mosolyogva bólintott.

A tanár kihívott, hogy mutatkozzak be az osztálynak. Áhh...középpontba leszek. De jó!!
- Sziasztok Bella Swan vagyok és Los Angelesből jöttem ide tanulni.

Remélem ennyivel megelégszik. Majd bólintott és a helyemre küldött és belekezdett az órába. Az igazi story az volt, hogy Los Angelesből (már megint csak a stílus kedvéért /xD/)egy kis önállóságot jöttem ide tanulni. És a szüleimnek fontos a munkája ezért nem jöttek velem. Én pedig kaptam egy házat, hogy itt fejezzem be a sulit. A Swan nevet meg régen találtuk ki mivel mindig ez a nevem ha küldetésen vagyok.

Az óra dög unalom volt ráadásul egy csomó dolgot leegyszerűsítve vagy hibásan tanítanak. Na mindegy. Kicsöngettek hála istennek. Összeszedtem a cuccaimat.

- Mit szólnál ha holnap délután körbevezetnélek, meg esetleg elmehetnénk vásárolni is. - kérdezte reménykedve Alice.

- Persze az jó lenne. - mondtam boldogan. Vennem kéne egy mobilt asszem. Amúgy tuti, hogy azért nem ma mert délután sütni fog a nap. Ismerve Alicet legszívesebben most elindult volna főleg ha vásárlásról van szó. Mondom, hogy tiszta Lily. Össze lehetne kötni őket.

- Rendben akkor holnap. - köszönt el.

Alice becserkészve. Már úgy viselkedek mintha egy ragadozó lennék. Szóval holnap beszélgetünk egy kicsit a családjáról, na meg Edwardról is jól kifaggatom.
Közben már a folyosón sétáltam következő órám felé. Ami irodalom volt. De akkor megláttam őt és teljesen lefagytam .


BASSZUS EZT NEM HISZEM EL. MÉRT NEM MONDTA SENKI, HOGY ILYEN ESZMÉLETLENÜL HELYES EZ A VÁMPÍR????

12 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Örömmel tölt el hogy én olvashattam el elsőként ezt az újabb lebilincselő fejezetet!:)Nem hittem volna hogy hamar olvasom a következő fejezetet(mivel ma délelőtt találtam rá a blogodra és meg kell h valljam magával ragadott):)
    Alice pedig imádnivaló az arca teljesen előttem van ahogy meg van döbbenve hogy megszólította őt ez az angyal, tetszett Bella cinikus megjegyzése, utálja a matekot mégis azoktól tanulta akik kitalálták:)
    És ahogy a hölgy is megjegyezte biztosan sokan segítenek neki megtalálni a termet, remélem h Angelának tényleg tud segíteni:)
    Viszont az állam és a szemem lekerültek a helyükről mikor a mi angyalkánk megjegyezte milyen szívdöglesztő Edward, most aztán gondolkodhat h miért nincs neki párja?Kíváncsian várom a vásárlási kör utat Aliccel:):):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. sziaa
    mit is mondhatnék..
    eszméletlen jóóó lett :D:D ügyes vagy!
    istenem wááá a vége a legjobb
    "BASSZUS EZT NEM HISZEM EL.MÉRT NEM MONDTA SENKI ,HOGY ILYEN ESZMÉLETLENÜL HELYES EZ A VÁMPÍR????" ez vitte a pálmát XDXD
    Alice pipa most jönnek többiek :P kíváncsi vagyok rosalie-vel hogy fog kijönni XD
    Emmettel biztos, hogy ellesznek XDXD
    nagyon váárom folytit!!! wiiiii siess vele :D
    pusszi:Nincsií

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett ez a fejezet is! Alice hozta a formáját...xD Ez az utolsó mondat nagyon ott volt! :D Már várom a kövi részt!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  4. áhh ez nagyon jó lett
    Bella csak egy pöppet akadt ki:)
    nagyon tetszett
    örülök, hogy Alicecel már úgymond jóba van:)
    és hát igen a név megint kötelez
    Los Angeles XD
    nagyon klassz lett
    ügyi vagy
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  5. jaj csajok nem is érdemlem meg hogy ilyen szépeket írjatok rólam komolyan én el se hiszem ,hogy ennyire tetszik nektek:$:)


    köszönöm Melinda hogy ilyen hosszú kommentet írtál és hogy tetszett a feji :D

    Nincsíí köszönöm hogy miníg írsz komit és örülök hogy tetszett az utolsó rész:D

    Szepy örülök hogy tetszett a feji

    és Pusszy neked is köszönöm hogy irtál és hogy tetszett:) és igen Los Angelesből jönnek az angyalok:P
    a kövi elvileg szombaton jön de lehet nem bírom ki addig és pénteken felkerül nem tom még:D

    puszi:Evcu

    VálaszTörlés
  6. Sya!Szupi lett sies a kövivel sya!Nika:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett! Imádom! Az utolsó mondat oda b*szott (bocsi a káromkodásér) XD. Már Alig várom a kövi fejit
    Pusz Adry

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen csajok:)
    a káromkodás nem baj én is szoktam xD:D
    a kövi pedig hamar jön:)

    puszi(K)

    VálaszTörlés
  9. szia!
    MOst találtam meg az oldaladat de már is imádom
    "BASSZUS EZT NEM HISZEM EL.MÉRT NEM MONDTA SENKI ,HOGY ILYEN ESZMÉLETLENÜL HELYES EZ A VÁMPÍR????"
    Bellácska bellácska mire gondolsz te
    nagyon várom a kövifejezetet
    Pussy

    VálaszTörlés
  10. :D:D hát igen Bellácska már csak ilyen:):P

    holnap jön előzetes a köviből :D persze csak ha szeretnétek:$=D

    puszi(K)

    VálaszTörlés
  11. Neeee nem lehetsz ilyen...pont most abbahagyni mikor lehet hogy mindjárt beszélgetnek is!!!!
    De szerencsére holnap lesz friss ugye?
    már nagyon várom a kövit csak igy tovább szia adri.

    VálaszTörlés
  12. iggen holnap friss és abba beszélgetnek is :P de csak egy kicsit xD
    és köszönöm szépen(L)

    puszi

    VálaszTörlés