Kereső +.+

2010. április 23., péntek

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ






Sziasztok(K):D

Ez nem a törihez kapcsolódik de szeretném megosztani veletek...
mivel most annyira örülök hogy le se tudom írni olyan érzésem lehet mint ami Bellának volt amikor Ed vissza ment hozzá a New Moon-ba.

Ma helyi idő szerint 7:32 perckor berontottam a postára és ...kaptam két borítékot:)
Az eggyik be az ált hogy nem vettek fel mert már máshova felvettek ......
és a másik levélbe meg...*dobpergés*az állt hogy ..
"Örömmel értesítem Molnár Evelin tanulót hogy felvételt nyert iskolánkba"
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ úgy ugráltam mint ahogy Alice szokott ha nagyon örül valaminek:Ráadásul ez az a suli amit elsőnek jelöltem meg

Tehát szeptembertől A Kodolányi János Középiskolába fogok járni...és már nagyon várom *.*


ja és köszönöm a több mint 4800 látogatót és a 23 rendszeres olvasót(L)
imádlak titeket..
puszi xo

4 megjegyzés:

  1. Szia!!
    GRATULÁLOK!!!!NAGYON NAGYON ÜGYES VAGY!!!!
    SOK SIKERT KIVÁNOK NEKED AZ ÚJ ISKOLÁDBAN!!!!!
    ÉS ELSŐRE FELVETTEK ÉS ODA AHOVA SZERETNÉL TANULNI AZ MEG MÉG JOBB!!!!;););)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm Melinda:$
    Igen szerintem is jobb *.*

    puszi xo

    VálaszTörlés
  3. szia
    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    WWWWWIIIIIIIIIIIIIIIII
    GARULAAAAA EMBERTÁRS :D:D:D
    juj de nagyonnagyon ügyes vagy!
    az a jó ha oda vettek fel ahova menni szeretnél ;)
    nekem is ma jött egy levél,hogy nem vettek fel xdxdxdxdxdxd hihi. mert túl sokan jelentkeztek bár nem értem minek küldték ki mikor felvettek abba a suliba ahova 2.jeliztem xd (ugyanaz a szak szval tök8 xd *vigyorog*)
    szval gratulaa :D :D :D :D ünnepeljünk!!! mondjuk tedd fel ma a frisst!!!!! XD ((még ebből is kikönyörgöm a fejezetet látod milyen kis bestia vagyok xdxd))
    vagy..:D:D vodkanaracs,vadász,sex on the beach...XDXDXDXDXD hihi.
    pusszi

    VálaszTörlés
  4. háhá:P
    sorstársam örülök hogy téged is felvettek ahova jelentkeztél:)
    a fejit pedig nem rakom fel de ízelítőt kaphattok ha akartok;)
    ja és akkor marad az eszeveszett vedelés:D:D:D
    kezdjük egy könnyed vodkanarancsal aztán jöhetnek a töményebbek:P:P:Phmm.....Martinis Burn a kedvencem:):)
    köszi hogy írtál Nincsíí(L)imádlak(K)
    puszi xo

    VálaszTörlés