Kereső +.+

2010. május 4., kedd

16.fejezet--Földre szállt angyal




Ezt a fejit anyukámnak küldöm aki végig bőgte az egész anyáknapi műsort*.*:D
Na meg persze minden kedves olvasómnak és aki a héten kezdte az érettségit:P
Jó olvasást:)






- Nem tudom mit csináljak Bella. - mondta miközben még mindig ölelt.
- Ezt hogy érted ? - kérdeztem.Annyira jó érzés volt a karjaiban lenni.
- Félek hogy valami bajod esik majd. - válaszolta bűnbánóan.
- Nem fog. - makacskodtam.
- Honnan tudod? - kérdezte.


- Szeretsz? mert én teljes szívemből. - kezdtem bele szégyenlősen.
- Én is szeretlek,mindennél jobban - olyan lágyan ejtette ki ezeket a szavakat az ajkán hogy szinte elolvadtam tőle.
- Akkor együtt mindent megoldhatunk. Amúgy meg biztos vagyok benne hogy semmi bajom nem lesz hiszen nem tudnál nekem ártani. - mondtam ki a tényeket.

- Ezt miből gondolod? - húzta fel szemöldökét.
- Előbb mondtam mi vagyok Edward - emlékeztettem de nem úgy van hogy a vámpíroknak hibátlan a memóriájuk?
- Angyalok nem léteznek Bella. - mondta hitetlenkedve.
Erre olyan jóízűen felkacagtam hogy szerintem az egész erdő meghallotta.


- Mi olyan vicces? - kérdezte.
- Persze mert vámpírok se mi? - ráztam meg fejem.
- AZ NEM ugyan az. - makacskodott.
- Dehogy nem, sőt boszorkányok is léteznek meg manók meg tündérek.
- Honnan veszed ezeket? - kérdezett rá.
- Elmondom még egyszer.Én egy angyal vagyok. -.mosolyogtam.
- Ez olyan lehetetlen - válaszolta.


- Bebizonyítsam? - kérdeztem. Kíváncsi vagyok a reakciójára.
- Hogyan? - vidult fel a szeme.
- Csak figyelj. - majd egy bátortalan puszit nyomtam ajkaira amire felvillantotta azt a híres féloldalas mosolyát.


Felláltam.Nagyon féltem mit fog szólni Edward.Éreztem tekintetét rajtam.De nem néztem a szemébe.Nem mertem.Bár tudtam hogy csak mérhetetlen szerelme mellett csak kíváncsiságot látnék.Kicsit fura volt a helyzet mivel ha belegondolok hogy pár órával vagy perccel ezelőtt még nem hittem hogy szeret és most itt vagyunk kettesben a rétünkön.Vettem egy mély levegőt.És engedtem hogy átjárjon az a kellemes bizsergés ami az átváltozásommal jár.A szárnyaim már láthatóak voltak.Rápillantottam ... lefagyva és száj tátva bámult engem Kicsit zavarba jöttem ettől.Nem mertem megszólalni.De ő se szólt semmit.


Csak lassan felállt és közelebb jött.Nem néztem szemeibe.Ezért az állam alá nyúlt és kényszerítette rá mire felpillantottam.Amit a szemébe láttam nagyon meglepett.Volt ott csodálás,szerelem,végtelen gyöngédség,megértés,kíváncsiság,de undor vagy bármi rossz érzés nem.Szikrázóan elmosolyodott.Majd az egyik kezével átkarolta derekamat a másikat pedig arcomhoz emelte. Egy lágy csókot nyomva ajkaimra.


- Tehát tényleg angyal vagy. - húzott magához.
- Igen. - suttogtam.
- Mi a baj? - húzta össze szemöldökét.
- Nem zavar téged? - kérdeztem rá legnagyobb félelmemre.
- Bella egy angyal a szívem választotta.Egy férfinak kell ennél több? - kérdezte ironikusan de azért szája szegletében ott volt a mosoly.

- Nem?! - ez inkább hangzott kérdésnek. Erre ő szikrázóan elmosolyodott és csak néztük egymást.Végül Ed törte meg a csendet.
- Megérinthetem? - kérdezte bizonytalanul szárnyam felé pillantva.
- Igen. - mosolyogtam.


Az egyik keze feljebb vándorolt derekamról és bizonytalanul hozzáért szárnyamhoz majd megsimogatta azt.Olyan hihetetlenül jól esett ez a kis gesztus na meg persze az a tudat hogy szeret.Úgy éreztem vége van a szenvedésemnek végérvényesen is.


- Gyönyörű vagy! - mosolygott.
- Köszönöm. - pirultam el közben lehúzott a fűbe.
- És téged nem zavar az hogy vámpír vagyok? - kérdezte hátamat,szárnyamat és kezemet folyamatosan simogatva.
- Nem. - feleltem határozottan. - De nem akarok hazudni ha nem vega lennél akkor zavarna. - vallottam be.


- Honnan tudsz ennyit rólunk?
- Hát én nem L.A.-ből jöttem Edward. - válaszoltam.
- Hanem? - olyan aranyos amikor kíváncsi..Erre én felnéztem és mintha egy pillanatra Florette arcát láttam volna.Na mindegy.Ő is felnézett.Kitágult szemekkel válaszolt a saját kérdésére.


- A mennyországból - döbbent le. Egy pillanatra abba hagyta simogatásomat.
- Igen. - mosolyogtam - nagyon sok mindent tisztáznunk kell még - mondtam.
- Az jó lesz. - felelte - De azt majd később most mennyünk haza mert Alice már tűkön ül! - nevetett.


- Rendben. - mosolyogtam.Már álltam volna fel de ő vissza rántott és megcsókolt lassan és lágyan.Édes ajkai kényeztették az enyémeket majd csak ennyit suttogott.

- Szeretlek Bella én földre szált angyalom....

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon,de nagyon édes lett!!!!!!!!! :D
    Nagyon tetszett!!!
    Remélem Bella angyalként megy vissza Cullen házba XD kíváncsi lennék a képükre XD főleg Emmetre :D
    Már úgy olvasnám a folytatást!!! Remélem a következő hosszabb lesz :( Mert ebből a storyból sose elég :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! ^^
    Arra én is kíváncsi lennék, hogy milyen képet vágnának arra, hogy Bella angyalként állít be ...xD
    Olyan aranyos volt ebben a részben Edward... (amúgy is az, kivéve amikor meggondolatlanul cselekszik...)
    Már izgatottan várom a fojtatást!
    Pusszy :)

    VálaszTörlés
  3. ááááá itt kinzás abba hagyni =( =D
    olyan rövidke lett =( (bocsidetelhetetlenvagyok)xD
    am a fejezet nagyon nagyon jóóó lett =D
    kiváncsi vagyok mmit szólnának ha bella berepülne a npaliba xD
    úgy várom a kövit x)
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  4. Szia!!
    Igazam lett;) Juhhéé *úgy örülök mint egy kisgyermek vagy Alice ha eléri a célját fej*tényleg megsimogatta a szárnyait, olyan szép és megható gesztus volt ez tőle, teljesen odáig vagyok*pirulós fej*
    Edward hitetlenkedése tényleg megnéztem volna az arcát ahogy nagyon nehezen felcsillan a feje fölött az a villanykörte hogy már pedig létezik ilyen.., úgy tűnik hogy a kiváló vámpír memória kicsit elakadt út közben:)
    A rét és a körülöttük lévő táj pedig csak úgy sugározhatta a boldogságot elégedettséget szépséget mennyi virág a tiszta égbolt a madarak dallama a távolban egy vízesése hangja ahogy egyesül a föld és az ég mint itt...:)
    És az a pillanat mikor Bella kieresztette a szárnyait mintha egy film lenne lelassul a körülöttük lévő idő hely és csak ők ketten vannak Edward a földön Bella áll behunyja szemeit és várja hogy tényleg előjöjjön az a bizsergés amit szeret majd amikor ez megtörténik ránéz Edwardra aki nem tud válaszolni meg van döbbenve ugyanakkor boldog büszke szerelmes meghatódott arcot sugároz és a szemi úgy csillognak mint egy hullócsillag vagy a felkelő Nap első sugarai..
    És mikor Bella elmondja hogy honnan is jött Edward pedig honnan tud ennyit óla Bella hát nem is L.A.ből jött és az égre felnézett mi van akkor ha tényleg csak ő látta Florettet?És mi sem egyszerűbb a válasz néz föl és megtudod:P:P Nagyon aranyos valóban ahogy Edward kíváncsi mint mikor egy hároméves gyerek megkérdezi Miért kék az ég? Miért ?Hogyan ? Mikor? Kitől?Kimondatlan kérdések melyeknek csak egy részére jött meg a válasz:P
    Alig várom hogy vissza térjenek a Cullen házba!Izgatottan várom Alice viselkedését és persze a többiekét és Carlisle kérdő és hitetlenkedő ugyanakkor boldog és elégedett arcát ahogy a fia végre megtalálta boldogságot és nem dobta el hanem vissza szerezte Esme arca szerintem ő már zokog...:)
    Nagyon szép és megható lett! Az utolsó mondat pedig,tudod hogy hogyan kell az embert boldoggá tenni ugyanakkor telhetetlenné:)
    Végezetül:"Az igazi szerelem olyan, akár a szellemjárás: mindenki beszél róla, de csak nagyon kevesen látták."(Francois de La Rochefoucauld) de ők meglátták és nem engedik, mert megérdemlik:):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  5. jaj annyira örülök hogy tetszett:)
    bevallom kicsit féltem hogy nem tudom majd leírni ezekeza romantikus részeket:/de ezek szerint sikerült*.*
    öhhh...bocsi hogy ilyen rövidke lett a kövi fejik hosszabbak lesznek jóval mint ez:):D
    és a CUllen család majd meglátjátok hogy reagál:D
    de am ez kikövetkeztettő lesz egy kis Em-es poén Carlisle-s kiváncsiság Esme szeretet Jazz tartozkodás és Rose undoksága(-.-)
    na szóval köszi mégegyszer:)
    puszi nektek xoxo

    VálaszTörlés
  6. sziaaa
    hehe ELTALÁLTAM *büszke buksi* XDXD
    nagyon szupper lett!
    olyan cukkerek együtt^^ dúl az óláláááááXDXD
    hihi. elképzeltem Ed képét ahogy nézi Bellát szárnyastúl hihi. jót nevettem rajta XDXD
    és megsimogatta juj mint egy kiskutyátt hihi.XDXDXD bocsi csak Klauval novellát írunk és hihiXDXDXD most ide iss jött egy kis hülyeség XDXDXD
    na szóval nekem nagyon tetszett olyan édesekk.
    kíváncsian várom a többiek majd mit szólnakXD Rose féltékeny e lesz emmet mit mond XDXD stb. stb. XDXD
    váárom a folyit!!
    pusszi xoxo (L)

    UI:hihi. olyan ízelítőt kaptok Éh-ból hogy csuhajjj XDXDXD most visszakapsz egy kicsinyke részt *ördögikacaj és angyalinézés egyszerre*^^
    remélem hogy gonosz lesz xDxD ha nem akkor majd máskor ;) :P
    jaj éss én is kérek ízit mint mindigg XD
    puszkkóóónyuszkkóó^^

    VálaszTörlés
  7. köszönöm szépen csajok:)
    Nincsíí ez nem éér*durcás fej*
    te is kitolsz velem:?:O
    nem baj megérdemlem*behúzza fülét farkát*
    na szóval ja valami ilyesmi lesz Rosesal:P
    és izelítőt is kapsz na:D:D:D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett
    már alig várom
    mit szólnak a
    többiek, hogy
    Bella angyal

    VálaszTörlés
  9. köszönöm szépen*.*
    örülök hogy tetszett:$
    puszi xoxo

    VálaszTörlés