Kereső +.+

2010. május 13., csütörtök

Ízelítőő :D Nincsíínek ajánlva(L)





Sziasztok!!! :)


Meghoztam az ízit :D Kitaláltam hogy a fejezeteket és a hozzájuk tartozó Ízelítőket egy-egy hűséges komizómnak ajánlom ;) Most Nincsíível kezdtem és szépen sorjába mindenki sora fog kerülni aki írt legalább egyszer komit =D (L)



- Semmi baj. - mosolyogtam - Én pontosan tudom hogy mitek van és mitek nincs! - mondtam.Edward végre rám nézett de nem szólt semmit.
- Akkor mire várunk még?Bosszantó hogy nem látom tisztán a jövőt - húzta fel az orrát Alice.Mire én csak nevettem egyet.
- Kezdjük talán az elején... - mondtam - Több év ezreddel ez előtt......




Na akkor szombat délelőtt friss *.*
Addig is sziasztok :)

6 megjegyzés:

  1. Szia!!!!
    Nagyon jól hangzik;)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Sya!
    már alig várom,hogy az egészet olvashassam!
    Am benne vagy egy link cserében:O??
    http://vihartuz.blogspot.com/
    Írj lécci véleményt,mert kíváncsi vagyok,hogy neked,hogy tetszik!
    Puszancs<3

    VálaszTörlés
  3. öhmmmm......már kint vagy :D
    azt hiszem mér kértél egyszer linkcserét vagy nem tudom de már pár hete kiraktalak ;)
    na mind1 :) azért köszönöm szépen aranyos vagy(L)
    és benézek feltétlenül =)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  4. sziaa :))
    oh...*meghatott arc* *síráshatáránál van* XD
    köszi hogy én voltam az első :)):P(L)
    most értem haza azért csak most írok :/ :P
    nagyon izginek tűnik :S érdekes egy fejezet lesz látom előre :P:D
    puszii Evikém :)(L)(K)

    VálaszTörlés
  5. jaj Nincsííí :'D drága vagy:)(L)
    kezdtél hiányozni bevallom őszintén :$
    és naná hogy téged raktalak elsőnek*.*
    puszi xoxo

    VálaszTörlés