Kereső +.+

2010. május 2., vasárnap

Pályázat!!! O.o







Na.... szóval majdnem egy hónapon át szavazhattatok hogy legyen e novella író pályázat vagy sem ...:)és mivel 21-en(!!!) arra szavaztatok hogy írnátok is rá ezért most meghirdetek egyet;)

Na próbáltam olyat kitalálni amit még nem láttam nagyon sehol:/:)
És mivel a kedvenc könyvem a Breaking Down(na meg a New Moon de az most mindegy)ezért Renesmee-s lesz:D Remélem örültök:P

Na akkor a PÁLYÁZAT:
- Az egyik főszereplő Nessi legyen hogy ki/kik legyen(ek) a másik/másikak azt ti döntitek el;)

- Mivel boldog vagyok most meg minden ezért lehetőleg vidám novella legyen

- Öhh Nessi legyen még kicsi(kb 5-10évig)..de ha megszáll titeket az ihlet és abba Nessi már felnőtt akkor megírhatjátok de azért próbáljátok betartani az életkort.

- Az hogy miről szól az mindegy rátok bízom;)

Legyetek kreatívek és ügyesek:)

A szempontok pedig:
- helyesírás
- kreativitás
- egyediség
- pontok betartása


A győztesre majd ti szavazhattok de én is fogok egy győztest hirdetni szóval 2 győztes lesz majd:)

A pályázatokat június 5-ig kérném elküldeni az e-mailomra BlogPályázat címmel:
monique2@citromail.hu

A novelláknak pedig egy új blogot nyitok majd ahol elolvashatjátok és szavazhattok majd rá:)

Ja és még valami csak ha jelentkezni akartok rá küldjetek még előtte egy mailt hogy lássam mennyien vagytok a 21-ből:)

Sok sikert és millió puszi xoxoxoxoxo

2 megjegyzés:

  1. sziaa utánozhatatlan függővégkirálylány ördögi kis cukorbogár Evcsikém^^
    na én lusta vagyok mailt írni szval ide írom hogy ha lesz időm akkor én majd összeütök egy novellát XD jó hogy nem májusba van a határidő mert vizsgák vizsgák hátán ájj.. na mindegy szval ha lesz időm én írok :P előtte hagyok egy jó kis függővéget Éh-n XDXDXDXD hihi.
    na csak ennyit akartam =)
    puszi(L)(K)

    UI: ÍZELÍTŐŐŐ????????????????????????????????
    mikor lessz??????XDXDXDXDXD kéreeeek széépeeeen ízelííítőőőőőőttttttttttt :D :D jó jönne tancsi után annyi van :O :S szval legyél kedves (bár az vagy :) ) és dobj meg minket egy jó SZAJTOS ízelítővel XD
    xoxo

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen Nincsíí hogy jelentkezel és írsz ha tudsz majd:)
    az ízelító pedig Most lesz*.*xD
    puszi xoxo

    VálaszTörlés