Kereső +.+

2010. május 15., szombat

20.fejezet--Lélek








Na meghoztam a Frisst :) Ahogy megígértem ezt a fejit Nincsíínek küldöm ;)
Most nem lett függő vég :P Jó olvasást!!! :D







- Ezt meg miből gondolod? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.Nem válaszolt.Elengedett.....felállt és az ablakhoz sétált.Az arcán megint láttam azt a szomorúságot.Leakartam onnan törölni.Elakartam tüntetni róla.De ehhez előbb meg kéne tudnom mit is gondol.Oda sétáltam mögé és félénken átöleltem hátulról.Megrezzent az érintésemtől.Aztán kezeit az enyémre rakta.Ezzel felbátorodtam és szorosabban öleltem márvány testét.


- Elmondod? -kérleltem csendesen és egy apró puszit nyomtam izmos hátára.Nagyot sóhajtott majd felém fordult.A szemébe megint ön utálatot láttam.Szólásra nyitottam a számat de megelőzött.
- Tudom Bella.Hiszen vámpír vagyok. - mormolta de nem nézett a szemembe. - Egy kegyetlen gyilkos...meg sem érdemlek egy ilyen tiszta lényt mint te. - mondta.
- Edward! - fordítottam lágyan az arcát felém két kezemmel.
- Te és én egyek vagyunk.Ez van fogadd el. - válaszoltam.
- De ez abszurdum hiszen te a menny teremtménye vagy..én meg nem is tudom minek de biztos hogy nem annak. - sóhajtott.


- Azt hiszem megint jártatni fogom a számat egy darabig. - mosolyogtam... - elfog kopni a nyelvem. - ...csak hogy oldjam a hangulatot.Értetlenül nézett rám.De tudtam hogy értékeli erőfeszítésemet.
- Szóval.. - húztam vissza kanapéra és leültem mellé. - valamilyen szinten igazad van - kezdtem bele - a vámpírok ha meghalnak tényleg a pokolra jutnak. - magyaráztam.Csalódottan felsóhajtott és közbe akart vágni de nem engedtem.Rátettem mutató ujjamat a szájára.


- Még nem fejeztem be. - mosolyogtam. - Tehát az igazi vámpírok igen de a vegák nem. - csodálkozva nézett rám.
- Ezt hogy érted? - kérdezte.De aztán megforgatta szemeit.Nem értettem hogy miért.De aztán én is hallottam .


- Legyetek szívesek lejönni turbékoló galambocskáim mivel a Cullen famíliát majd megeszi a fene hogy nem hallanak olyan fontos dolgokat amiről ti most éppen cseverésztek. - rontott be Em az ajtón.Vidám volt a hangja de azért a kíváncsiság érezhető volt rajta.Ki ne lenne kíváncsi a halál utáni életre?
- Emmett anyukád nem tanította meg neked hogy kopogj mielőtt belépsz egy ajtón? - vontam kérdőre.
- Öhm..lehet - vigyorgott kajánul - de én akkor nem figyeltem rá, mert mi lenne akkor velem? Kimaradnék az élet jó dolgaiból. - Ekkor már a lépcsőn sétáltunk lefelé.
Szerelmem még mindig nem szólalt meg.Lent mindenki mosolyogva fogadott minket.



- Miért is kellet lejönnünk? - kérdeztem.
- Elnézést hogy hallgatóztunk Bella. - kért bocsánatot Carlisle - De ez a téma több évtizede foglalkoztat minket és hát lehet te tudod az igazságot arról hogy van-e lelkünk vagy nincs. - lett izgatott.


- Semmi baj. - mosolyogtam - Én pontosan tudom hogy mitek van és mitek nincs! - mondtam.Edward végre rám nézett de nem szólt semmit.
- Akkor mire várunk még?Bosszantó hogy nem látom tisztán a jövőt - húzta fel az orrát Alice.Mire én csak nevettem egyet.


- Kezdjük talán az elején... - mondtam - Több év ezreddel ez előtt az ember megjelenésével megjelent a mennyország és a pokol 3-3 vezetővel.Pár száz évig nyugodtan tudtak egymás mellett élni.De aztán a drága pokolnak nem tetszett ,hogy többen jutnak hozzánk mint hozzájuk.Az első úgynevezett gonosz akciójuk még nem volt akkor hatással az emberekre.Itt csak a bűnözést és a gyilkolást szórták a Földre.Viszont így is az egyensúly majdnem felborult.
Ugyan is a jó embereknek mindig többen kell lenniük mint a rosszaknak ez akkoriban szinte kiegyenlítődött.De ez nem volt elég nekik.Állandóan borsot törtek a menny orra alá.Mikor az egyik vezetőnek eszébe jutott valami.Alkottak egy pokolfajzatot aki erősebb volt mint bármi ezen a, földön gyorsabb bármelyik élőlénynél,gyönyörűbb a leggyönyörűbb nőnél is .Tehát nőstény volt hosszú vörös hajjal.A szemei vörösen izzottak.Nem kellet neki semmi ezen a világon...a véren kívül. - mindenki ledöbbent.



- Az első vámpír. - Carlise hangja vissza rántott a jelenbe.
- Igen ... - helyeseltem.
- De ez,hogyan kapcsolódik a lelkünkhöz? - kiváncsiskodott Alice.
- Mindjárt megtudjátok ugyan is a történetem folytatása még hátra van. - majd megint belekezdtem.


- Tehát Pahát*(így nevezték el) az első vámpírt,ráeresztették a Földre.Ahol azonnal több tíz embert lemészárolt.Ha egy embert megölsz a lelked megbetegszik,ha kettőt még jobban.Végül lelketlen szörnyeteg lesz belőled. - mindannyian felszisszentek.Edward lehajtotta a fejét.Jazz pedig beletörődöm arcot vágott.De mondandómnak ezzel nem volt vége.Ügyet se vetve rájuk folytattam.
- A vámpírok elszaporodtak a földön a mennyország vezetői pedig kétségbe estek.Mivel a vámpírok ellen nem tudtak győzedelmeskedni míg nem az egyik vezető Leonardo megelégelte a vérengzést és dühébe szétvágta kardjával Pahát és elégette maradványait.A test nem rakódott össze.Így meglett a vámpírok ellenszere.Megfékezték őket.De kiirtani így se tudták.Abból az időből való egy bizonyos Aro Volturi is aki szegény paraszti családból átvette a vámpírok vezetését a Földön. - mind a heten tátott szájjal bámultak rám.


- Azta. - nyögte Em.
- A menny elkönyvelte hogy a vámpíroknak nincs lelkük így hitték több ezer éven át.Míg nem pár száz évvel ezelőtt egy bizonyos Carlise Cullent - fordultam mosolyogva hozzá - át nem változtatott egy maroknyi vámpír.Ő jó ember volt - mosolyogtam rá - Orvos szeretett volna lenni hogy életeket mentsen.A legszebb hivatást választotta volna ha közbe nem szól a pokol.Átváltozott.Kár volt érte egy újabb értékes embert veszett oda... - motyogtam.A család döbbenten figyelte minden szavamat. - legalább is azt hittük.De ő létezése alap pilléreit megtagadta és nem ölt embert.A lelke amely a vámpírrá válásnál elveszett.Gyógyulni látszott.Aztán végül vissza tért belé.



- Tessék? - kérdezte az említett.
- Igen Carlise van lelked ..ha meghalsz fentre kerülsz ahogyan itt mindenki aki ebben a szobába tartózkodik. - mosolyogtam.
- Ezt nem hiszem el. - szólalt meg szerelmem.
- Pedig hidd csak el. - fordultam felé mosolyogva és megfogtam a kezét. - Ti annyi jó tettetek már az emberekért hogy megérdemlitek ezt. - Mindenki gondolkozó fejet vágott de a boldogság tapintható lett a levegőbe.De Jazznek valami baja volt.



- Mi a baj Jasper? - erre lehajtotta a fejét.
- Az rendben van hogy ők jók Bella de mi ven velem? - kérdezte kétségbe esetten miközben Alice oda bújt hozzá.
- Mi lenne? - nem értettem mi a baj.
- Balla tudod te hány embert öltem meg csak pusztán táplálkozásból? - nyögte
- Tudod Jazz ha a pokolba jutnál.Nem ülnél most itt és nem beszélgetnénk a bűntudatodról amit érzel. - magyaráztam.
- De hát..
- Megbántad bűneidet és próbálsz jobb lény lenni és ez mindenképpen jó dolog. - mosolyogtam - Úgyhogy neked se kell aggódnod. - nyomtam el egy ásítást.




- Álmos vagy? - kérdezte boldogan Edward.
- Igen de nem tudom miért hiszen nincs is olyan késő még. - gondolkoztam el.
- Már 11 is elmúlt. - mosolygott Alice.
- Jesszus!! - ugrottam talpra.
- Erről jut eszembe.... - kezdte Esme - azt mondtad 3 vezetője van a világodnak. - bólintottam - Akkor Isten nem létezik? - kérdezte.



- Nem .- válaszoltam egyszerűen. - Hát vagyis létezett és Jézusnak hívták.Amit a töri könyvekből tanultok az részben igaz de ő egy normális ember volt akit egy angyal őrzött.Aztán ő híresebb lett mint mi pedig most is csak egy ember és fent él a mennyországba.
- Bella még biztos sokat tudna nekünk mesélni nekünk de már alig áll a lábán. - kapott fel Ed a karjaiba hamiskásan mosolyogva.



- Hé járni még tudok. - nevettem fel.
- De vinni jobban szeretlek. - búgta majd beültetett a kocsim anyós ülésére.



És azt hiszem elnyomott az álom.Valami olyasmire emlékszem hogy egy másik angyal le rak egy puha ágyra és csókot nyom a fejem búbjára majd azt suttogja:Szeretlek és én belemerültem az álmok édes világába....




*Paha jelentése gonosz

12 megjegyzés:

  1. Sziia!
    Ez ez egyszerűen szuper,
    király.....Marha jó
    Nem találok szavakat. Isteni lett,
    vagy Angyali? :D
    várom a folytatást
    pusz
    bari

    VálaszTörlés
  2. sziaa drága Evikém!! :D
    áááááááá ez eszméletlen jóóó lett!!! :D:D
    naaagyonnn tetszett! :D
    szuppiiiiiiii lett naaagyoooonnn :)) :D:D
    ügyiii vagy ;);)
    köszi az ajánlást :)) azt hittem hogy csak ízit kaptam én.. de hogy még fejit is nekem ajánlottad :o XD meglepődtem kellemes csalódás..:DXD köszikee(L)(K)
    nagyon érdekes volt amit Bella elmondott :D tényleg nagyon állati..XD
    és ez a poklos menyországos dolog hogy régen még "joban voltak" amennyire tudtak.. érdekes..
    van ám fantáziád kislány ;);) :P ez az egész wow!!!!!! :D
    éss legalább már a Cullen család is megbizonyosodott róla hogy VAN lekük s nem lelketlen szörnyetegek.. jaj és ha a léleknél tartunk nagyot néztem annál mikor írtad hogy ha valaki megöl egy embert annak a lelke megbetegszik stb. *.* wow XD nem is gondoltam volna ilyesmire ;)
    váárom a folytit!!! kíváncsiságtól telvén XD
    pusziii xoxo

    VálaszTörlés
  3. áhhhhhh naggggggyon köszönöm csajok :) (L)
    Örülök hogy meglepetést okoztam Nincsíí ;)
    És köszönöm hogy tetszik az ami a fejembe van :$ meg az agyament fantáziám :P
    nagyon imádlak hallod (L) *.*
    kedde hozom is a frisset :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  4. Most olyan boldog vagyok! szinte szárnyalok! :D
    Földöntúlian szuper lett ;)
    Most Edwardnak és Jaspernek megnyugodhat a lelke. :)
    Annyira de annyira szeretem a történetedet!
    És nagyon jó, hogy ilyen fantáziád van! :D
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  5. vaúúúúúúúúú a fantasztikus nagyon jó csak így tovább gratula

    VálaszTörlés
  6. köszönöm szépen :$
    imádlak benneteket (L)
    hát igen most már valóban nyugodtabbak lesznek :)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  7. Nagyonjóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!! Ezt még úgy olvastam volna, nagyon érdekes lett ez az egész történet dolog :) Várom a kövit
    Puss Adry

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó volt
    és már alig várom
    a következő fejit

    VálaszTörlés
  9. köszönöm szépen :D
    friss kedden ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  10. Szia!!
    Ez valami hihetetlen lett...
    Bella mesélése nagyon tetszett és ahogy a három vezetőt elmondtad nagyon jól hangzik...
    Emmett kis"pofátlansága"nem is baj hogy berontott hisz mindenkit érdekelt mi lesz velük ha megölik vagy valamilyen úton módon meghalnak...Alice kis mérgessége nem látja jövőt vajon ilyen ha egy angyallal van egy szobában;)
    Három vezető volt és a pokolnak nem tetszett általában mindig valamelyik mindig megunjak a dolgot és többet akar mint minden ember és ezért bármit bárkit felhasznál és ha kell rosszat is tesz csak hogy elérhesse a célját de ezzel ki mindenkinek ártanak/ártunk???
    Tetszik ahogy Arot is bele vontad a történetben és ahonnan ő származik ki nem nézné az ember és tényleg nem hittek hogy valaha lesz "jó"vámpír is és ahogy elmondtad hogyan keletkezett az első nagyon izgalmasnak hangzik..
    Tetszett ahogy Carlislék bocsánatkérően ugyanakkor segélykérően néztek rá Bellára hogy mondja el ezt az egészet azt hiszem hogy most mindenki egy picit megnyugodott Jasper önmarcangolása pedig érthető e hogy ha az ember belátja hibáit és tennie akar ellene hogy újból kétszer ugyanaz ne forduljon elő akkor az mindig sikeres lesz szerintem..
    Edward pillantása ahogy a az ablakon kinéz mintha látnám az arcát meggyötört gondokkal teli Bellának pedig elnéző mosolygós és szeretettel szerelemmel telve nézi élete párját:):)
    bella álmossága azt hiszem hogy ez egy nagyon hosszú nehéz ugyanakkor békés izgalmas nap volt jogos hogy elnyomta az álom és Edward mint egy lovag karba viszi az Ő földre szállt angyalát:)
    "Száguldunk már, hajam száll, az eget nézem.
    Szívemben ott a vágy, az volna jó, ha velem lennél boldogan.
    S te megsejtetted tán, mit érzek éppen, mert azt mondtad: Így tetszel énnekem!
    És a tengerparton már süt a nap ránk, jó most mezítláb és te úgy pillantasz rám, oly esdeklőn, igen, hogy ott csak csók segít."
    nem tudom lehet hogy ez most nem illik igazán ide de beleszerettem volna rakni a kommentáromba mert úgy éreztem hogy megszeretném osztani:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépen köszönöm Melinda:)
    igen a pokol a legaljasabb valami ami lézetik :@ legalább is szerettem volna ezt az érzést át adni :P
    rem sikerült =)
    és nagyon szép volt ez az idézet is (L)*.*
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszett! Jó témát választottál, vagy a téma választott téged, nem tudom. Mindenesetre lebilincselő és részben szórakoztató. Várom a kövit!
    PUXD

    VálaszTörlés