Kereső +.+

2010. május 6., csütörtök

17.fejezet--Mert valaki fenntről mindig lát téged!







Csajok ez egy kis átvezető feji hogy betekintést nyerhessetek abba mi is történik a másik világban;)Jó olvasást!*.*



/Florette szemszög/



- Annyira nem értem a férfiakat. - morogtam miközben lenéztem Bellára.Értem Edward indokát de ez akkor is kitolás volt vele.Majd éreztem két erős kart derekamra fonódni.
- Nyugodj meg drágám! - puszilt bele a nyakamba Leo.
- De nem tudok. Egyszerűen rossz látni lányunk szomorúságát. - sóhajtottam nagyot.
- Nekem is rossz látni őt ilyen boldogtalannak. - motyogta a nyakamba majd maga felé fordított és szememben nézett.


- Minden rendbe fog jönni. - nyugtatgatott.És ez most nagyon jól esett.
- Tudom, tudom. - hajtottam le a fejem.
- Figyelj rám Kicsim! - emelte fel államat.Edward és Bella egymásnak lettek teremtve a szó legnemesebb értelmébe. - mondta komolyan.
- Igen..De nem gondoltuk,hogy Ed ennyire félti őt...biztosan nagyon szeretheti
- Ez végül is nem rossz dolog legalább tudjuk hogy Bella boldogságáért és biztonságáért bármit megtenne. - bíztatott.
- Igazad lehet. - most már kezdtem megnyugodni.
- Nekem mindig igazam van. - húzta mosolyra száját. - Hiszen akkor a világ vezetői se lehetnénk.
- Aha persze. - mosolyogtam csábosan.majd magához rántott és rányomta ajkait a sajátomra.Nagyon gyengéd volt.Imádtam amikor csókol.




- Szeretlek. - váltak el ajkaink.
- Én is szeretlek egyetlenem. - válaszoltam.
- Na de srácok! - szólt közbe Angelo. - Nem illik 5 évesek előtt ilyet csinálni - vigyorgott rá Lilyre akinek fogta a kezét.
- Ohhhh...Fogd be! - vágott vissza neki. - Lehet hogy 5 évesen nézek ki de több eszem van mint neked!
- Ezt jól megkaptad Ang. - mondta kedvesem.Erre megjátszott sértődötség volt a válasza.De Lily ezt bevette.És mivel Angelo leült ő odaosont hozzá és megölelte.



- Jaj tudod hogy nagyon szeretlek! - puszilta meg Lily az arcát de ő nem válaszolt.
- Most haragszol? - kérdezte letörten.Még mindig semmi majd, nagyot sóhajtva elindult, de testvérem vissza rántotta.
- Sose tudnék rád haragudni kislány. - nevetett bele a fülébe és elkezdte csikizni.Mire Lily nagyokat nevetett és sikoltozott.


- Jaj hagyd abba kérlek! - nevetett.
- Csak ha vissza vonod amit előbb mondtál. - vigyorgott.
- Oké vissza vonom csak kérlek engedj el. - mondta.
- Oké oké. - adta be derekát Ang.
- Hát srácok ti aztán tudjátok,hogyan kell az embert felvidítani. - mosolyogtam rájuk
- "Embert"? - kérdezett vissza Ang.
- Bocsánat angyalt. - javítottam ki magam.


- Miért voltál szomorú? - kérdezte Lily.
- Csak Bella miatt. - feleltem.
- Miért mi van vele? Baja esett? - ijedt meg.
- Nem csak szomorú egy félre értés miatt. - válaszoltam, majd őt is odahúztam a tükörhöz hogy nézze meg mi van a másik világban.


- Sose láttam még őt ilyen szomorúnak. - motyogta Lily.
Majd hallottunk egy csilingelő hangot.
- Bocsánat mennünk kell. - búcsúztak el.
- Persze mennyetek csak de ha végeztek gyertek vissza légyszíves. - mondta szerelmem
- Rendben Apa. - felelte Lily.Majd nyomott az arcunkra egy puszit és elhagyták a szobát.


Mi pedig vissza fordultunk szerelmeseinkhez.



/Lily szemszög/


Mennünk kellet az én bolondos bátyámmal az új lelkek befogadására.Ezért sajnos nem nézhettem tovább legjobb barátnőm életét.Nagyon aggódtam érte.Hisz olyan sebezhető lelke van remélem nem okoz nála valami komolyabb bajt.


- Most nincsenek is olyan sokan... - gondolkozott el Angelo lelkekre nézve akik várakoztak a kapunál.Tényleg nem voltak sokan pontosabban 6-an. Egy nagy család akik autó balesetben vesztették életüket.Őket már beavatták,hogy az a mennyország meg minden de nekünk kell őket bevezetni a kapun.


- Sziasztok. - köszöntünk.
- Öh...nektek is szia! - köszöntek ők is. - Ez tényleg a mennyország? - kérdezték hitetlenkedve.
- Igen és a legjobb hely a világon. - mosolyogtam rájuk.


- Ti kik vagytok? - kérdezte, azt hiszem az anyjuk akit Jodinak hívtak.
- Angyalok, őr angyalok ahogy tetszik. - mosolyogtam rájuk bátorítólag.



A két iker kislánynak felcsillant a szeme erre a mondatra.Annyi idősek lehettek mint én alakilag.Tudom min mennek most keresztül.Anno 252 évvel ezelőtt én is így voltam csak mellettem nem volt ott a családom.Ők eldobtak maguktól aztán az árvaházban 5 évesen betegségben elhunytam.Azért amikor szüleim meghaltak a pokolba kerültek.Nem is szerettek engem.Na de most mindegy.


Kinyitottuk a kaput és beengedtük őket.Majd átvette őket egy másik angyal.Siettünk vissza a terembe.Kíváncsi vagyok történt e valami változás.Berontottam az ajtón és ami elém tárult meglepett.De jó értelemben.Anyám arcán már nyoma se volt a szomorúságnak csak színtiszta öröm látszódott rajta.


- Mi történt? - kérdeztem izgatottan.
- Nézd meg magad! - mondta Leo.
Oda táncoltam a tükörhöz.Bella már sokkal jobban nézett ki.Na és ki volt vele?Hát..naná hogy Edward.

Beszélgettek.

És akkor barátnőm elmondta mi is ő valójában.


- Ezt szabad? - kérdeztem.
- Elméletileg igen. - felelte Florette - Ha ez kell a boldogságukhoz akkor igen.


Bólintottam majd láttam ahogy két magányos lélek elmerül a szerelem örök világában.

9 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Juhéééé... Nagyon kíváncsi voltam hogy mi lehet eközben oda fent és tessék most ezt meg is kaptam. A tippem pedig nem valósult meg nem is baj;)
    Florette mint egy édesanya aki aggódik a lányért és haza hozná őt ám az édesapa meg állítja őt hogy ne tegye meg majd ő/ők megoldják.. Hát őszintén szólva Florette kérdését tekintve ki érti a férfiakat egy kis könyv kéne hozzájuk de azért nekünk nőnknek is rólunk bár szerintem jobb ha egy nő olyan tényleg mint egy ajándék mindig okozzon meglepetést és senki se sejtse hogy mi van alatta :P:P Ahogy pedig megnyugtatta őt hisz egymásnak vannak teremte csak meg kell találni a módját hogy ez megvalósuljon kicsit olyan mint Carlisle és Esme a mérhetetlen nagy szerelem szeretet bizalom gyengédség egymás iránt és a lányuk iránt És Angelo mint Emmett már most szeretem és Lily olyan mint Alice kicsi ám boldog pörög forog és milyen okos:), azt hiszem hogy nagyon jóban lennének Aliccel;) És a kis játékok Angeloval hát ki tudna haragudni erre a tüneményre.. És ahogy szüleinek tekinti Florettéket hisz az ő szülei eldobták ám ezerszer jobbat kapott mint amit valaha remélt is;) És ahogy fogadták a családot a két iker lány szemei mint valami csodálat hitetlenkedő bizalom szeretet sugárzott és ahogy Lily ki lépett a gondolat fonalából nem törődik a múlttal fölösleges..És ahogy vissza tért és látta hogy barátnője újra boldog vidám és végre megoldódni látszik a helyzet és talán tényleg szükség volt arra hogy Bella közölje mi ő..
    Angyalok vannak voltak és lesznek mert megkönnyítik szívünk terhét és boldogságot illetve védelmet adnak nekünk még ha azt hisszük hogy nincsenek elhagytak minket nem mert mindig van egy angyal a közelünkbe lehet az egy barát család tag vagy ha az ember egy történetet olvas és úgy érzi hogy az angyal újból jelen van a szívében mert amit olvas megtölti azt ürességet amit előtte érzet:):)
    Várom hogy mikor jelenik újból a menny és és hogy Cullenék is lássák ne csak érezzék és most már biztos vagyok abban hogy ez az angyal édesanya nézett Bella akkor mikor őt látta lány a réten:P:P Hogy biztosítsa magát afelől hogy lánya boldog és tudja hogy mellette van mindörökké mint egy büszke anya..:)
    Azt hiszem hogy ennyi, csodás lett:P
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszett ez a fejezet is :)
    Lily annyira aranyos ^^
    Nem is tudok annál többet mondani, hogy Isteni fejezet lett :D
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  3. Jaj csajok nagyon szépen köszönöm:$
    nagyon jó érzés olvasni amiket írtok:)
    és a mennynek később lesz nagy szerepe meg majd Cullenek is betekintést nyerhetnek majd belőle;)De az majd arréb lesz=)
    szombaton friss*.*
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  4. hallihóó^^
    hogy az angyalok milyen kis huncotok XDXDXD hehe. XD Lily olyan aranyos :D:D:D nagyon cukki
    Florettát is nagyon bírom olyan aranyos és anyáskodó tényleg ugy tekint Bellára mint saját gyermekére :))
    hihi. az átvezető rész is kell ez egy nyugis rész volt XP nekem tetszett :D:D tök jóó lett :P :D
    várom a folytit
    pussziii(K)(L):D

    UI:ÍZELÍTŐŐŐT *.* :D:D;)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm Nincsíí:D
    és igen a sok fájdalom után kellen ek az ilyen pihentető fejik is!;)
    és lesz izí holnap este:)
    puszi xo

    VálaszTörlés
  6. szia
    baromi jóóóó feji lett de tényleg de tényleg =D
    Angelo hát az tiszta emmet xD és Lilly meg olyan alices =D florette meg esme-s =D
    már nagyon várom a kövit
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  7. köszönöm szépen:D
    és igen direkt igy akartam csinálni:)
    mint a második Cullen család:P
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon jó lett :) Florette és Lily nagyon aranyosak.
    Várom a kövit
    Puss Adry

    VálaszTörlés
  9. köszi köszi köszi:):$
    holnap friss*.*
    puszi xoxo

    VálaszTörlés