Kereső +.+

2010. május 8., szombat

18.fejezet--Igazság





Köszönöm szépen több mint 10000 látogatót és a 28 rendszeres olvasót:$!!!
Jó olvasást:D



Emberi tempóba sétáltunk vissza a házhoz miközben Edward végig fogta a kezem.Csendben voltunk.De nem is kellettek szavak ahhoz hogy most megértsük egymást annyira jó volt vele lenni és tudni,hogy szeret.Kicsit féltem majd a többiek reakciójától ha megtudják mi vagyok.Edward valamit megsejthetett ebből ugyanis a következő pillanatban maga felé fordított és szemembe nézve kezdett el beszélni.



- Mi a baj Bella? - kérdezte gyengéd hangon amitől azon nyomban olvadozni kezdtem.
- Semmi,nem érdekes. - hárítottam és tovább akartam indulni de nem engedett.
- Nekem elmondhatod,érzem hogy valami baj van. - bíztatott.


- Öhh..kicsit félek hogyan fognak reagálni rám. - mondtam lehajtott fejjel.
- Örülni fognak nekünk. - simított végig arcomon.
- Én most nem erre gondoltam. - húztam el a számat felnézve rá.
- Ugyan szerelmem angyal vagy. nem fognak félni tőled vagy megijedni. - mosolygott.
- Valószínüleg igazad van. - válaszoltam én is mosolyogva.

- Nekem mindig igazad van. - jelent meg egy csibészes mosoly az arcán.
- Ego az van látom. - vigyorogtam.
- Szeretlek. - mondta hirtelen és csókot nyomott a számra.
- Én is szeretlek. - válaszoltam miután elváltak ajkaink.


Majd kézen fogott és fojtattuk utunkat vissza fele.Kb 5 perc múlva már meg is pillantottam a házat.Mire Edward bátorítóan megszorította a kezemet.Felsétáltunk a lépcsőn nagy levegőt vettem és kinyitotta az ajtót előre engedve....Az első amit tapasztaltam az Alice sikolya és nyakamba ugrása volt.


- Annyira örülök nektek. - mondta vigyorogva.Majd Edhez is oda ment.
- Ja..Öcsi végre becsajozott. - "súgta" oda Emmett Jazznek.
- Ezt hallottam ám! - húzta fel szemöldökét Ed.
De nem foglalkoztak vele.
- És nem is akárkibe..Láttad már a csajt? - folytatta Em.
Ezt már én se tűrtem tovább.Kezdenek kiakasztani ezek a perverz beszólások.

- Emmett!! - mondtam erélyesebben mire mindenki rám kapta a szemét. - Én is itt vagyok nem rémlik? - kérdeztem grimaszolva.De mindenki csak nézett.Edward is meglepődve pillantott rám.Ajjaj ezt lehet vámpír frekvencián mondták egymásnak.De már úgy is mindegy ma muszáj lesz nekik elmondanom mindent.


- Most mi van? - kérdeztem félénken.
- Te hallottad amit mondott nekem Emmett? - kérdezte Jazz.
- Öhhh...igen. - sóhajtottam.
- De hogyan? - értetlenkedett.Na most mit mondjak?

- Oké álljatok le majd mindent szép sorjába elmond ha akar,Igazam van? - mondta Carlisle.Én csak bólintottam.
- Mi még be se mutatkoztunk egymásnak... - milyen udvarias. - Dr. Carlisle Cullen. - nyújtotta kezét amit én azonnal el fogattam.Te pedig gondolom Bella. - mosolygott.
- Igen.Szia. - nála se kezdtem ezt a magázásos megszólítást.Ő se szereti ha ezt csinálják vele.Tisztára Esme.


- Srácok! - szólaltam meg - Azt hiszem tartozok nektek egy hosszú meséléssel. - vallottam be.
- És azt hiszem hogy mi is. - felelte Alice.
- Ezzel elkéstél húgi. - mondta Edward.
- Te elmondtad neki? - vonta kérdőre Rose.De most Edward nem foglalkozott Rosalie csípős hangjával hanem csak megrázta a fejét.
- Tudta. - majd rám nézett.
- Honnan? - kérdezte Emmett.


-Talán üljünk le előbb. - ajánlotta Carlise.Azt csináltam amit mondott leültem Ed mellé mire ő megszorította a kezemet és hálásan rápillantottam.
- Szóval honnan tudtad hogy mik vagyunk? - kérdezte izgatottan Em.
- Igazából mindent tudok rólatok... mikor születettek...Hány évesek vagytok.Képességeiteket,sőt náhányatok szüleit személyesen is ismerem. - mondtam.
- Tessék?Azt hogy? - lepődött meg Rose.Mély levegő és.....
- Hát amolyan angyal féle vagyok jobban mondva őr angyal. - vallottam be.Ők csak hitetlenkedve bámultak rám.Em törte meg a csendet.


- Aha persze. - nevetett fel. - Jó vicc ,tényleg de most már mondjátok el az igazat.
- Emmett.... - szólalt meg szerelmem - Bella nem hazudott...láttam. - mondta gyengédséggel a hangjával.
- Mit...a szárnyait? - röhögött Em.De Ed csak felhúzta szemöldökét és várakozóan nézett rá.Én meg kínosan feszengtem mellette.
- Kérlek Emmett..Tényleg az igazat mondtam .- kérleltem csendesen.Ezt már elhitte.
- Akkor a könnyeid azért... - mondta komolyan de közbe vágtam.
- Igen azért olyanok amilyenek. - helyeseltem.


- De miért nem érezzük a véredet? - kiváncsiskodott Jasper.
- Carlisle hoznál nekem egy kést? - néztem rá kedvesen.Eddig még nem szólt közbe de láttam a szemébe a mérhetetlen kíváncsiságot amit mindig ha valami új dologgal ismerkedhet meg.
- Persze. - majd egy pillanat alatt vissza is ért kezében a késemmel.És felém nyújtotta.
- Ugye nem akarod megvágni magad. - rémült meg Edward olyan aranyos volt.
- De pontosan azt akarom .- mosolyogtam rá. - semmi bajom nem lesz.
- Az lehet hogy a vágástól nem de ha rád támad valamelyikünk akkor... - aggodalmaskodott barátnőm.


- Alice nyugi ha nem érzitek a vérem illatát akkor rám tudnátok támadni? - kérdeztem. Senki se válaszolt.De szerintem rájöttek hogy igazam van.
- Akkor hajrá... - mondtam magamnak.Az éles késsel felvágtam csuklóm ereit.Amiből folyni kezdett a szintén ezüst vérem.Ez az angyalok másik sajátossága.Vagyis helyesbítek nem mindegyik angyalnak ilyen a vére.Csak pár 10-nek a többinek vakítóan fehér.Minden egyes arc meglepődött.Főleg akkor amikor sebem villám gyorsan begyógyult és a földe cseppent véremből pillanatok alatt fehér toll lett.


- Te tényleg angyal vagy. - hitetlenkedett Em.
- Jó hogy végre rájöttél. - feleltem neki.
- És ez miből áll?...Vagyis szükséged van valamilyen táplálékra hogy fenn tartsd a testedet. - na előbújt Carlisleből a tudós én.
- Nem kell semmit ennem.Ez csak úgy van és kész.Örökéletű. - válaszoltam.
- Igazából hány éves vagy Bella? - kiváncsiskodott Esme aki eddig csendben figyelte az eseményeket.



- Június 12-én leszek 174 éves. - mosolyogtam.
- Öreg nyanya. - ugratott Edward vigyorogva.
- Mondja ezt egy 109 éves vámpír. - vágtam vissza.
- Öregebb vagy nálam. - csak nem hagyta abba.
- Zavar? - kérdeztem csábosan.


De azon nyomban rátapasztotta ajkait az én ajkaimra.Lassan ízlelgette a számat.Majd nyelve bebocsátást kért tőlem és meg is kapta azt.Karjaim szép lassan nyaka köre fontam.Már értem ezt az érzést....


Az angyalok úgy hívják égi gyönyörűség..
Az ördögök úgy nevezik pokoli kín..
Az emberek azt mondják rá:Szerelem..

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    ez egyszerűen szuper! angyon jó
    lett. Kíváncsi lennék Emmett arcára...:D
    várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen:)
    hát elég vicces volt neki xDxD
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  3. hallihóóóóóóóó^^
    hát ezek..? anyje anyje a család előtt nyalakodnak?:O hihi.XD remélem Emmet elsüt valamiféle poént XDXDXDXD hehe.XD
    az hogy Bella "vére" tollá változott nagyon komoly *.* csak nézteeeeem XDXD
    de aztán legalább Emm is elhitte
    Ed és Bella olyan cukkerek ^^ :D
    jó hogy végre mindegyikük rájött xP
    szóóóóvaaaaal naaaagyooon szupper feji lett! :D
    váárom a folytit! mint mindig xDxDxD ;)
    pusszi^^

    VálaszTörlés
  4. jajj de jóó lett :D
    nagyon várom a folytit

    VálaszTörlés
  5. áhh ez annyira jó lett:)
    nagyon tetszett:)
    Emett hülyesége és a legvége tetszett a legjobban:)
    nagyon klassz lett
    várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  6. hát ez valami Isteni lett nem találok szavakat de komolyan a végén aza 3 mondat az nagyon szép =D
    remélem hamar lesz folyti és izelitot kérünk szépen OO *alicefélebociszem*
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  7. Szia! Nagyon tetszett ez a rész is..Emmett hozta a formályát, mint mindig..hehe
    és az az idézet a végén gyönyörű volt :)
    pusz
    Anita

    VálaszTörlés
  8. Ez a fejezet is Fantasztikus lett!
    Na Emmett ezt meg kapta :D
    Ezt nem gondoltam volna, hogy a vére is ezüstös...
    A fantáziád csak úgy szárnyal :D
    Az idézet a végén nagyon tetszett!
    Már várom a kövit!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  9. örülök hogy tetszett csajok(L)imádlak benneteket:)
    hát igen sokan kérdezik honnan jönnek nekem ezek az ötletek:Pde ez van^^
    az az idézet szerintem is gyönyörű(L)és igaz is*.*
    és naná hogy kaptok Izit(K) mert megérdemlitek x)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  10. Szia!!
    Sajnálom hogy eddig nem írtam kommentárt de a számítógépem tönkrement egy nagyon ronda vírust kaptam meg még szerencse hogy itt van testvérem laptopja így eltudtam olvasni ezt a ledöbbentő és fantasztikus fejezetet remélem hogy a jövőhét folyamán megjavítják a számítógépemet és majd tudom tovább olvasni ezt a hihetetlen sztorit..*szomorú mérges fej de bizakodó*
    És akkor most a fejezetről:
    örültem neki hogy Bella bevallotta hogy mi is ő valójában még ha csak egy részét is és ahogy Edward biztatta őt és aggódott érte nagyon aranyos volt öröm volt látni, olvasni
    Alice kis pattogása szerintem most semmilyen módon nem lehetett volna őt leállítani Carlisle pedig nagyon kedves és megértő volt de a kíváncsiságát legalább tudta leplezni valamennyire Bella előtt:) Jasper hitetlenkedése nem valósult meg az ötletem de nem is baj örülök neki és nagyobb a meglepetés és a döbbenet.. Bella és Edward kis cukkolása öreg nyanya...:P
    Ám amikor Bella megakarta vágni magát mindenkiben meghűlhetett a vér és bennem is láttam Edward aggódását és félelmét ugyanakkor azt hogy bízik szerelmében nagyon szép volt ahogy tollá változik a vére láttam magam előtt eléggé kép a buksim így olyan mintha egy moziban csücsülnék csak olvasom a történetet és ezt nagyon nagyon élvezem:):):)
    Alig várom az ízelitőt remélem hogy majd el tudom olvasni köszönöm neked újból ezt a különleges élményt!!!:D
    Melinda

    VálaszTörlés
  11. jaj nagyon szépen köszönöm Melinda(L)
    és semmmi baj csak egy picit megijedtem hogy hol vagy mivel mindgí az elsők között olvasod el a fejieimet:)
    a töri pedig nekem is hasonlóan alakul a fejemben pontosan úgy mintha egy filmet vetitenének:)
    az izi pedig holnap jön;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  12. Szia!!
    Remélem hogy a mai nap folyamán megtudják javítani a számítógépemet és akkor az ízelitőt is eltudom olvasni amúgy nem szokásom senkire rá hozni (nagyon ritkán) az ijedtséget:):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  13. Értem:D
    és remélem hamar megjyvul a géped:)
    nem úgy mint nekem mivel 3 hetet kellet rá varnom-.-(pfffff.....)
    na és köszi hogy ilyen lelkes olvasóm vagy(L)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés