Kereső +.+

2010. május 7., péntek

Ízelítő:D mert szomi vagyok:(





Nagyon szépen küöszönöm a Több mint 10000 látogatót!!!WoW!!! el se hiszem*.*
Meghoztam az ízelítőt:)de picit csalódott vagyok mert vásárolni voltam és nincs egy k****szott ünneplős ing Fehérváron:@ Úgy hogy vidítsatok fel.... és az előző fejihez írjatok még pár komit:P;)




- Most mi van? - kérdeztem félénken.
- Te hallottad mit mondott nekem Emmett? - kérdezte Jazz.
- Öhhh....igen. - sóhajtottam.
- De hogyan? - értetlenkedett.Na most mit mondjak?....



Holnap friss!!!:)
puszi xoxo

3 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Ne szomorkodj egy ing miatt kívánom hogy ennél nagyobb szomorúság ne érjen és biztosan találni fogsz majd időben egyet..
    Az ízelitőnél pedig elállt a szavam..
    Emmett mit mondhatott ami miatt Jasper ilyen nem tudom eldönteni hogy Jasper hogyan mondhatta milyen hangsúlyban mit érezhet, zavarodottság szomorúság meglepődség kétely hitetlenkedés És Bella vajon elfogja mondani majd azt a dolgot vagy csak a fél igazságot vagy teljes mértékben őszinte lesz és akkor hogy fogja fogadni majd Jasper? Újabb kérdések kételyek ,titkok
    Nagyon várom hogy megtudhassam és tényleg ne szomorkodj egyszer élünk légy boldog:):):):)
    Melinda

    VálaszTörlés
  2. Tudom hogy igazad van:)csak lejártam a lában bejártam az egész várost és nem volt semmi:O
    és annyit elárulok hogy Bella őszinte lesz igaz nem fog mindent egyből elmondani de a fontosabb dolgokat igen:)
    holnap friss:)*.*
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  3. tök jó volt
    már alig várom
    a kövi fejit

    VálaszTörlés