Kereső +.+

2010. május 27., csütörtök

Ízelítőő :D mert már csak 11 nap






Szombaton Friss Drágáim (L) És most hoztam egy rövid kis Izit :)
Ja..és nekem már csak 11 nap van a suliból vissza :D (a hétvégéket nem számolva) ma volt az utolsó rajz órám :'(



- De ez nem lehet..ha ...ha nem vagyok még otthon akkor nem is teljesítettem a feladatomat?Valamit elrontottam?Vagy mi történt? - záporoztak a kétségbe esett kérdéseim.
- Hé hé hé...Nyugi van Bella - mondta _______......


Na ki mondta ? ;) Szombaton kiderül :P

puszi xoxo

3 megjegyzés:

  1. már alig várom
    a fejezetet
    szerintem a
    három vezető
    közül Angelo

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Én sejtem hogy ki az vagy Florette vagy Angelo.. de nagy a valószínűsége h Lili mondta de az utolsó kettőbe vagyok biztos:P
    Mázlista hogy már csak ennyi nap van hátra nekem még nagyon sok:(:(
    Nagyon jó már most az ízelitő ha ez ilyen milyen a fejezet?:)
    Melinda

    VálaszTörlés
  3. háhá eltaláltátok ;)
    legalábbis valamelyik ő közülük :)
    uhhh tök rossz lehet neked Melinda én i9s szenvedek akkor te hogy szenvedhetsz :S
    puszi xoxo

    VálaszTörlés