Kereső +.+

2010. május 11., kedd

19.fejezet--Mese a mennyországról



Öhmmm... sajnos közölnöm kell egy rossz hírt :( =/ Egy darabig csak 2 friss lesz egy héten :S Annyi elfoglaltságom meg tanulni valóm van hogy nem férne bele egy harmadik is :'( Sajnálom!!! Na de most jó olvasást!!!(K) és dobjatok meg jó sok komival :D

Edwarddal felmentünk a szobájába.Mikor lent befejeződött a csókunk még a többiek kérdezgettek volna de szerelmem leintette őket jelezvén ennyi elég volt egy napra.Igaza is volt valamilyen szinten.Ráadásul alig maradtunk még kettesben Edwarddal.A szobájába leült a kanapéra engem pedig az ölébe ültetett majd bele csókolt a nyakamba.


- Kedvelnek téged a többiek. - mondta miközben simogatta a kezem.
- Ennek én csak örülni tudok. - vallottam be de nem voltam biztos benne hogy mindenki így érez. - Rosalie is? - kérdeztem rá.És szembefordultam vele úgyhogy kimásztam öléből és mellé ültem.


- Ööö... - kereste a szavakat.Gondolom nem akart megsérteni. - Igazából..
- Hagyd csak tudom hogy nem kedvel. - vágtam szavába egy picit csalódottan.
- Félre érted. - tiltakozott. - Elmagyarázom oké? - mosolygott .Erre csak bólintottam.
- Szóval Rose nehezen fogadja az új család tagokat eleinte Alice-szel is ilyen volt. - ezt tudtam. - de aztán megkedvelte őket.Nálad pedig még az is zavarta hogy azt hitte ember vagy mivel félt hogy megtudod a titkunkat. - fejezte be.


- Zavarta?Akkor már nem zavarja?...mert amikor azt hitte te mondtad el nekem nem tűnt túl lelkesnek. - húztam el a szám.
- Az akkor volt de most már tudja hogy te se vagy éppen hétköznapi. - motyogta.
- Akkor ezentúl próbál közeledni felém? - találgattam.
- Igen.Valószínű. - mondta. - Ne aggódj! - simított végig arcomon. - Minden rendben lesz! - mosolygott avval az bizonyos mosolyával amit úgy szerettem.Picit talán el is pirultam mert nem szoktam az ilyen fajta gondoskodáshoz.


- Annyira gyönyörű vagy. - a hangja tele volt áhítattal. - De egyben olyan megejthetetlen is. - mondta.
- A férfiak általában szeretik ha egy nő titokzatos nem? - kérdeztem vigyorogva.
- Ez már igaz de nem a vámpír férfiak ugyanis ők rettentően kíváncsiak. - incselkedett és kiigazított az arcomból egy tincset.
- Tapasztaltam már. - mosolyogtam.Például itt van Edward,vagy vegyük csak Carlislet..úgy itta minden szavamat mintha valami féle csoda lennék.Bár ha úgy vesszük az vagyok.Nekik legalábbis biztosan.


- Mesélsz az életedről Bella? - kérdezte halkan Edward. - Mivel te azt hiszem mindent tudsz rólam így nekem ez kimarad... - eresztett meg egy szív döglesztő mosolyt amitől nekem elállt a lélegzetem.
- Ha szeretnéd... - suttogtam kábultan a mosolya miatt.
- Ez minden vágyam! - suttogott ő is.Az arca egyre közeledett felém míg nem rátalált az enyémre... lágyan puszilgatta végig állam vonalát.Lágy csókot lehelt arcomra és egy még lágyabbat a szám sarkába.Majd tekintetét az enyémbe fúrta és csak ennyit mondott:
- Szeretlek! - és megcsókolt.

Válaszolni se volt időm de azt hiszem most a tettek többet jelentettek bármilyen szónál.Próbáltam minden érzésemet belesűríteni ebbe a csodálatos pillanatba.Amikor vége lett rá mosolyogtam Edwardra és hozzá bújtam.Ő pedig bele puszilt a hajamba.


- Tudod így lényegesebben könnyebb. - törte meg csendet.De nem értettem mire mondta....
- Micsoda? - kérdeztem.
- Hát hogy nem ember vagy. - magyarázta. - Így nem kell félnem hogy kiszívom a véred mert gyakorlatilag nincs is. - mosolyogta. - Most már butaságnak és feleslegesnek tartom,hogy így viselkedtem. - közbe akartam vágni de ő gyorsan folytatta. - Fölösleges fájdalmat okoztam mindkettőnknek.Kérlek bocsáss meg nekem. - kérlelt azokkal a gyönyörű szép szemeivel.
- Ne hogy elkezd nekem az ön ostorozást Edward.Ezt már jól ismerem tőled. mondtam - És soha se haragudtam rád... - vallottam be az igazat. - Elfogattam a tényt,hogy nem kellek neked. - itt rándult egyet az arca.A fájdalom tisztán kivehető volt a szemeibe.


- A világ legnagyobb hibáját követtem el akkor. - mondta lehajtott fejjel.De nem hagytam elmerülni az ön marcangolásban.
- Tudod mit Edward?Felejtsük el jó? - mondtam.Vonakodva nézett rám.
- Figyelj ami volt megtörtént nem tudod vissza tekerni az időt.De ennek így kellett lennie.Koncentráljunk inkább a jelenre..arra hogy most együtt vagyunk - ajánlottam Rövid gondolkodás után bólintott egyet.


- Nagyon jó a meggyőző képességed! - vigyorgott.Na ez az igazi Edward akit én annyira szeretek hogy bármire képes lennék érte.Vissza mosolyogtam rá.
- Hol is tartottunk? - kérdeztem... tényleg nem emlékeztem.
- Azt hiszem ott hogy többet szeretnék megtudni rólad. - felelte.
- Tényleg! - jöttem rá. - Nos mire lennél kíváncsi? - kérdeztem.


- Hmmmm.... - gondolkozott. - Milyen a mennyország Bella? - kérdezte halkan és szomorúan.Az utolsó érzést nem értettem de most nem foglalkoztam vele.
- Csodás egy hely. - mosolyogtam és bele kezdtem mesémbe. - Nem is ez a legjobb szó rá inkább a varázslatos ...mert tényleg az.Képzelj el egy olyan világot ahol nincs erőszak,vagy szomorúság,bánat,senki se sír legfeljebb csak örömébe.


- Nagyon jó hely lehet. - a hangja furcsán vágyakozó volt.
- Igen az.De nem is lehetne rossz mivel csak a jók kerülnek oda. - itt egy nagyot sóhajtott.Nem értem mi a baj.
- És ez hogy működik,mármint ott élsz fenn a jó emberekkel?Mind egy város mindenkinek van háza meg minden? - a szeme kíváncsiságot tükrözött.
- Tulajdonképpen igen. - kezdtem bele. - Csak itt nincs szükség ételre,italra senkinek se.Mindenki olyan idős amilyen a legjobb számára ezt úgy értsd hogy aki évesen meghal az a mennybe mondjuk 30 éves lesz és úgy éli tovább életét.Várva a szeretteire.Akik lehet hogy nem mind érkeznek meg. - húztam el a szám.


- Ezt hogy érted? - kiváncsiskodott.
- Tudod nem csak a mennyország létezik hanem a pokol is....ha valaki egy eget rengető bűnt követ el annak nincs bocsánat kivéve bizonyos eseteket pl. ha megbánja bűneit... - az arca hirtelen olyan szomorú lett hogy hirtelen nagyon megijedtem.


- Mi az Edward? - kérdeztem de nem válaszolt - Valami baj van? - még mindig semmi - Edward... - majd végre megszólalt...
-Bella ha engem egyszer széttépnek és elégetnek a pokolra kerülök ugye?

11 megjegyzés:

  1. Uhh...ez kicsit betett a végén :D
    de amugy fantasztikus volt ez a feji is...
    csak igy tovább:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Jaj Edward te mazoista!
    nagyon tetszik, csak így tovább!
    pusz bari

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Nem baj hogy csak heti két új fejezet lesz lényeg hogy lesz neked is gondolom itt az év végi "hajrázás"...
    A fejezet pedig.... Teljesen le vagyok sokkolva jó értelemben:):
    Bella és Edward együtt töltött ideje nagyon meghitt aranyos szép volt:)
    És ahogy Bella mesélt az otthonáról áhítattal gyönyörűséggel vágyakozással szerettel tényleg csodás hely lehet ám ott a pokol is hisz jó nincs rossz nélkül és szerintem ez így helyes:)
    Rose viselkedését meg lehet érteni szerintem most már kezdenek majd megbarátkozni egymással...
    Edward szomorúsága bánata elgondolkodásra ad okot szerintem ő ettől retteg igaz hogy soha nem hal meg csak ha széttépik ám mi van ha a pokolra kerül és nem lehet Bellával majd?? Ez a félelem hogy nem lett majd vele azután is....
    És végezetül csak annyi:
    "És mi az élet, ha nem az álom keresése, az álomé, hogy valaki azt mondja: igazából, teljes szívből szeretlek."
    Melinda

    VálaszTörlés
  4. Nah jó... ez most nagyon gonosz volt!!!
    De fantasztikus fejezet lett!
    Evcu te nagyon szeretsz minket kínozni...
    Most hogy bírom ki a következő frissig? Addigra megőszülök!!!
    Már nagyon várom a kövi részt!
    Pusszy

    VálaszTörlés
  5. köszi szépen csajok(L)
    örülök hogy tetszik:)
    Melinda:hát igen most jött el az é végi hajrázás-.-"
    és köszönöm szépen amiket írtál:$
    ja és szeretk gonsz lenni bevallom őszintén:Dmivel velem is nagyon sokat gonoszkodtak így úgyhogy most vissza adom egy picit*gonosz vigyor*:P

    VálaszTörlés
  6. sziaaa :D
    na megjöttem én isss :P XD
    mindenki örül?? remélem...
    na szóval...
    nekem naaagyon nagyon nagyon tetszett ez a fejezet!!! :D
    eszméletlen jóó lett!
    nagyon jól megírtad :P ügyi vagy Evikém ;)
    Rose..pf..-.-" bizti hogy féltékeny lesz s ennyivel nem usszuk meg az Ő véleményét Belláról.. beszólogat meg minden hisz Ő Rosalie Hale Cullen..XD
    Edi éss Bella olyan kis cukkik :D olyan édesek^^^(L):DXD kis turbékoló tubicákk(L)XD
    ahogy Bella mesélt a menyországról hm... szép hely lehet XD a pokolról nem tudunk meg dolgokat? :P XDXDXD arra jobban kívcsi vagyok XDXDXDXD
    de hát majd bizti lesz valami,mert ha Ed meghal Ő odakerül XDXD
    ..tudom neked ugyse lenne szíved pokolra jutattni Edet ...(NAGY KÁÁÁR) XD de jó lenne XD ki lehet onnan keveredni na ;) szval írd csak bele XD legalább izgulunk XDXDXD
    hihi igen ezt én mondom imádom a bonyodalmakat :P éss képzeld a függővéget iss :P XD szval bleeeee XD
    váárom a folytit!!!!
    pusziiiii^^(L)(K)

    Ui:nem tudom mikor lesz friss de ha csütörtökön akkor csak péntek este tudom elolvasni meg komit írni XD mert nem leszek itthon így net közelbe se :/ csak azé mondom hogy íroook komit csak nem azonnal XD nehogy azt hidd nekem hogy majd pont ÉN nem fogok írni komit s szidni téged ha kell :D:D;)

    VálaszTörlés
  7. Áhhh... Hogy lehet valaki ennyire machoista??? De ettől - vagy e melledt - nagyon jó lett, mint mindíg. Várom a kövit
    Puss Adry

    VálaszTörlés
  8. szia Evcu
    nagyon furcsa dolog történ velem itt és az elöző fejezhet is véleményt és most nézem és sehol sincs
    Remélem ez már megmarad.
    olyan édesek igy együtt
    most fog jönn az a rész,hogy Edward szerint ő egy lelketlen szörnyeteg,és hogy majd a pokolba fog kerülni
    azzal teljesen feltudd húzni
    és valahogy csak túl éljük,hogy kevesebb friss lesz(remélem)
    te csak nyugotan kiszülj
    puszka

    VálaszTörlés
  9. köszönöm nektek is csajok(L)
    hát igen Nincsíí tudom hogy te AZT akarod hogy Educi a pokolra kerüljön*sértődött arc*
    am most adtál egy picike ötleted majd amit bele veszek az én nagy ötletembe ami majd a folytatásba lesz:P(ezt most jó megmondtam xD)
    na szóval ne legyél szomorú:( még bármi lehet de a jelenlegi helyzetnél nem fog a pokolra
    jutni:P Bleeeee....:DJa és persze a pokolról is fogtok majd tudni dolgokat de azt majd később:)

    szimcsi:öhh nem tudom hová lett a komid szokott szarakodni a blogspot úgyhogy lehet valami ilyesmi volt:/ de köszönöm szépen azt is meg ezt is:)(L)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  10. Én most kezdtem el olvasni és be kell vallanom nagyon tetszik, igaz hogy én jobban szeretem az akciós Fanficteket de ez is tuti :D Nagyon várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  11. köszi csajok:D
    elég nyugis természet vagyok :P
    ezért ez is ilyen lesz de azért egy kicsi akciót is teszek bele ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés